Grappig, ik zou veel sneller op mensen met één regel reageren, dan op mensen met een heel verhaal in hun profiel. Soms zie je echt halve boekwerken die je eerst moet doorwerken... nee dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 08:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, ik reageer niet op one-liners. Sowieso vind ik het lastig om te reageren. Ik heb het diverse malen gedaan maar nooit echt een reactie terug gehad
Dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig, ik zou veel sneller op mensen met één regel reageren, dan op mensen met een heel verhaal in hun profiel. Soms zie je echt halve boekwerken die je eerst moet doorwerken... nee dank je. Dat soort mannen hebben vaak een héle leuke tekst nodig om ervoor te zorgen dat hun lelijke kop een iets minder grote afknapper is... en zoals het hoort (een paar verpesten het voor de rest), denk ik al snel bij iemand met een lang verhaal: jij hebt waarschijnlijk iets te compenseren.
En ik heb ook al een kleine pik aan 't formaat auto te zien dat ik rijd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is maar mijn mening hoor, iemand anders kan er heel anders over denken...
Je hebt gelijk, UncleFunk is lelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is maar mijn mening hoor, iemand anders kan er heel anders over denken...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:06 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, UncleFunk is lelijk![]()
Welnee, straks wordt ze nog verliefd op je ook. Kun je je hele relatie achterdochtig zijn wanneer ze de volgende advertentie gaat plaatsen om jou te vervangen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
Jij wil dat meiske wel ff duidelijk maken wat ze mist in d'r huidige relatie??
Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
OMG, ik krijg een berichtje net van iemand... het is heel duidelijk een berichtje dat ie aan iedereen stuurt, hij heeft niet eens moeite gedaan om alle > aan het begin van de regels weg te halen. Verder is hij zes jaar te oud en een kop kleiner dan ik. Duidelijk ook niet mijn profiel gelezen... Wat moet je daar nu mee?
Negeren, een standaardbericht of een zelfgeschreven afwijzing zijn de mogelijkheden. Ik ga voor een zelfgeschreven afwijzingquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
OMG, ik krijg een berichtje net van iemand... het is heel duidelijk een berichtje dat ie aan iedereen stuurt, hij heeft niet eens moeite gedaan om alle > aan het begin van de regels weg te halen. Verder is hij zes jaar te oud en een kop kleiner dan ik. Duidelijk ook niet mijn profiel gelezen... Wat moet je daar nu mee?
quote:Als ik al die oproepen lees, moet ik zeggen dat ik wel een beetje anders ben als die anderen, gelukkig is mijn soort nog niet uitgestorven, en mag ook nog op gejaagd worden, haaaaaaahaaaahaa. velen beweren dat ze gelukkig zijn en alleen maar het zout in de pap of een aanvulling zoeken in een relatie, nou voor mij is het leven zonder een vrouw een half leven en wil graag de slagroom en vruchten op de taart zijn, ik mis gewoon de helft. Het heerlijke gevoel om te geven en te ontvangen en het samen doen. Het was ook de bedoeling van de schepper om man en vrouw als een te zien, Ik ben opgevoed in een omgeving waar normen, waarden en liefde hoog in het vaandel stonden. Ik ben een man, soms jongensachtig af en toe leuke streken maar ook serieus en integer, kan goed relativeren, k'heb een ruime interesse in allerlei dingen en ben bijzonder creatief en absoluut niet saai, k'heb veel vrije tijd en wil die gaag samen met een serieuse vrouw invullen 40/50. Ook mag ik zeggen dat ik een behoorlijke dosis emotionele intelligentie heb. Mijn droom is een monogame relatie, waarbij na een goede fundering te hebben gemaakt ook nog wel wil trouwen, maar dit is geen must. Wil ook nog graag een nieuw huis bouwen om samen het gevoel te hebben, dit is ons nieuwe leven.
Cool, die ga ik in mijn profiel zetten. Zijn doelgroep is toch niet de mijne, dus niemand die 'm herkent!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:11 schreef Christine het volgende:
Awwww... dit is lief...
(het profiel van een 60-jarige man)
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cool, die ga ik in mijn profiel zetten. Zijn doelgroep is toch niet de mijne, dus niemand die 'm herkent!![]()
Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen!![]()
Ja, en die leeftijd 40/50 ff aanpassen naar 20/30 natuurlijk...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat je veel reacties gaat krijgen daarop.
Verbeter dan wel even dat typfoutje (serieuse)
Oh, ik dacht al dat je voor de oudere vrouwen zou gaan... maar nee dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en die leeftijd 40/50 ff aanpassen naar 20/30 natuurlijk...![]()
Been there, done that... Tijd voor een jonkie!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat je voor de oudere vrouwen zou gaan... maar nee dus.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef Christine het volgende:
Wat is eigenlijk jullie algemene indruk van mensen die op een datingsite staan?
De mannen die ik zie zijn vrijwel allemaal óf mbo'er, óf lelijk, óf oud.
Heb je 'm nou al aangepast?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that... Tijd voor een jonkie!
Iets zinnigs... Hmmm... ik ga eerst afwassen, dan koken, dan eten... Wie weet tot welke inspiratie ik kom tijdens deze bezigheden. Vervolgens pak ik een willekeurig profiel uit de 'online matches' en die zal ik eens bestoken met mijn liefdevolle, welgemeende woorden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef Christine het volgende:
Nou, zeg dan iets zinnigs ofzo. In plaats van mij uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |