Soms, op een overwacht moment, als je het niet meer verwacht, als je er bijna niet meer aan denkt... wie weet komt ze dan voorbij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens een pauze ingelast he, op advies van Suikerzoet, ik onderneem nauwelijks actie op dit moment. Maar er komt dus van de andere kant ook helemaal niks
Wat een cliché zeg......Net zoals mijn ouders zeiden toen het uit ging met mijn vriendin. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen. Maar je hebt wel gelijk dat je hoop moet houden, zonder hoge verwachtingen van dit gebeuren te koesterenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Soms, op een overwacht moment, als je het niet meer verwacht, als je er bijna niet meer aan denkt... wie weet komt ze dan voorbij.
Vergeet niet dat het net vakantie is geweest en het nog verschrikkelijk mooi weer was. Straks, als de "donkere" dagen weer komen... misschien gaat het dan beter
Ooit gehoord van wijze raad van mensen die het zelf ook eens zouden moeten doen/aannemen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Wat een cliché zeg......Net zoals mijn ouders zeiden toen het uit ging met mijn vriendin. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen. Maar je hebt wel gelijk dat je hoop moet houden, zonder hoge verwachtingen van dit gebeuren te koesteren
Ja als een advies constructief en authentiek is dan is het inderdaad het overwegen waard om een advies op te volgen. Maar het was maar een grapje zojuistquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ooit gehoord van wijze raad van mensen die het zelf ook eens zouden moeten doen/aannemen?
Dat is ook min of meer mijn bedoeling, minder reacties. Fijn dat het in de praktijk ook echt blijkt te werken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:55 schreef Mickeys het volgende:
Ah, ik reageer niet op one-liners. Sowieso vind ik het lastig om te reageren. Ik heb het diverse malen gedaan maar nooit echt een reactie terug gehad
woehahaha... dan is het maar not done... ik ben super mega eigenwijs dus deze 'wijze' raad... die sla ik lekker in de windquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:46 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ik zou ze ook wat meer moeten opvolgenipv ze in de wind te slaan. Maar veel contact met een collega op je werk is echt not done
![]()
![]()
Ouwehoer, of ben jij bevoorrecht met het uiterlijk van David Beckhamquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ook min of meer mijn bedoeling, minder reacties. Fijn dat het in de praktijk ook echt blijkt te werken...
Ja net zoals ik gisteren zei.. een berichtje van een "looser", mijn profiel past perfect bij hem... hij heeft basisonderwijs en ik hbo. hij zoekt een niet roker en ik ben een roker. hij is bijna 2 meter en ik een humptiedumptie.... m.a.w. een standaard mail naar iedereen en dan krijg je mogelijkerwijs wel 1 reactie die ook wel wat wil. ik heb ook een reactie gegeven... "lees mijn profiel nog eens en ga dan op zoek naar een ander. ik trap er niet in en wens je succes bij je verdere reactie.. p.s. het is vanaf nu niet meer mogelijk voor je om op mijn profiel te reageren"quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:48 schreef Chewbacca het volgende:
Maar ik had gisteravond ook gehoord dat er kerels zijn die naar elke vrouw een standaard getypt bericht sturen. Gisteren had ze van dezelfde gozer 3x hetzelfde bericht ontvangen in 4 weken tijd. Sommige mensen doen gewoon aan statistiek.....Echt bijzonder onnozel. Ik verstuur er 1000 dan krijg ik ongetwijfeld wel 1 reactie.
Nou nee, dat zeker niet. Maar ik durf wel te concluderen dat als je je qua tekst op een leuke manier onderscheidt van de anderen dat dat gegarandeerd reacties oplevert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:50 schreef Chewbacca het volgende:
Ouwehoer, of ben jij bevoorrecht met het uiterlijk van David BeckhamWat doe je dan op een datingsite?
![]()
Daar ben ik het ook wel mee eens. Als dit niks wordt dan heb ik er echt geen zin meer in om al het msnen, smsen, bellen weer opnieuw te moeten doen. Het is best wel leuk, maar je telefoonrekening wordt echt zo hoog. Ik bel elke avond 3 uren met haar. Als het niks wordt weet ik zeker dat ik teleurgesteld ben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou nee, dat zeker niet. Maar ik durf wel te concluderen dat als je je qua tekst op een leuke manier onderscheidt van de anderen dat dat gegarandeerd reacties oplevert.
Ik ben sinds januari dit jaar actief bezig op datingsites. Ik heb veel leuke contacten opgedaan, gave ontmoetingen gehad, maar ook ontmoetingen waar je binnen een uur al zoiets had van 'hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg'.
De laatste tijd merk ik dat het met wat gaat tegenstaan. Iedere keer dat hele proces om elkaar een beetje te leren kennen via msn, e-mail, telefoon. De eerste afspraak, toch weer de wederzijdse verwachtingen...
Het is voor mij een prima medium om vriendschappelijke contacten op te doen. Maar een partner ga ik op deze manier niet vinden. Dat moet toch in 't echt ontstaan, niet via internet. Wellicht dat ik bij m'n huidige contacten ooit nog eens mijn toekomstige partner ga vinden.
Suikerzoet heeft zelf ook pauzequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens een pauze ingelast he, op advies van Suikerzoet, ik onderneem nauwelijks actie op dit moment. Maar er komt dus van de andere kant ook helemaal niks
Het enige dat ik je wil meegeven is, wees voorbereid dat het anders kan lopen dan je verwacht. Ik heb (gelukkig nog steeds) contact met een meisje waar de klik zo ontzettend goed was. Uren msn'en, bellen, sms'en. En maar niet uitgepraat raken met elkaar. Voor allebei was wel duidelijk van: wow, dit zou best wel eens wat kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef Chewbacca het volgende:
Daar ben ik het ook wel mee eens. Als dit niks wordt dan heb ik er echt geen zin meer in om al het msnen, smsen, bellen weer opnieuw te moeten doen. Het is best wel leuk, maar je telefoonrekening wordt echt zo hoog. Ik bel elke avond 3 uren met haar. Als het niks wordt weet ik zeker dat ik teleurgesteld ben.
Je investeert best wel veel energie in een contact, als het dan niks blijkt te zijn ben ik voor de komende tijd zeker genezen. Maar ik kan het mij haast niet voorstellen dat er geen klik is. Ze heeft al mijn foto's gezien, ook dronken. Daarnaast ben ik redelijk extravert en ben aan de telefoon hetzelfde als irl. Tuurlijk het oogcontact en de emoties, maar dat moet automatisch gaan.
Ja precies we zullen het zien wat het wordt. Liefde op het eerste gezicht bestaat denk ik niet. Maar je moet wel een gevoel hebben als je elkaar irl ziet dat er een klik moet zijn. Als die er totaal niet is dan is dat zuur. Zelf stelde ze al voor om naar Vlieland te gaan, gelukkig kwam ze daar zelf ook alweer op terug. Ik heb het idee dat zij het gevoel heeft dat het niet fout kan gaan. Zelf heb ik dat eigenlijk ook wel. Maar ja op dit vlak ben ik onbekend, dus zal er wel weer van leren. Bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat ik je wil meegeven is, wees voorbereid dat het anders kan lopen dan je verwacht. Ik heb (gelukkig nog steeds) contact met een meisje waar de klik zo ontzettend goed was. Uren msn'en, bellen, sms'en. En maar niet uitgepraat raken met elkaar. Voor allebei was wel duidelijk van: wow, dit zou best wel eens wat kunnen worden.
De eerste ontmoeting was heel gezellig.... en verder niks. Geen kriebel in de buik, geen zevende hemel, geen wolkjes. Nou ben ik zelf niet van liefde op het eerste gezicht, en zij ook niet, maar hierbij had ik echt wel de verwachting, als er zoiets is als liefde op het eerste gezicht, dan gaat het hier gebeuren... We spreken elkaar nog steeds regelmatig, ook in het echt, dus we zien verder wel. Dit was echter wel de ervaring waardoor ik er even genoeg van had...
Uiteraard ben jij compleet anders dan ik en ga jij gewoon de vrouw van je dromen ontmoeten!![]()
Laat ik die eigenschap samen met perfectionisme in m'n profiel vermeld hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Maar he je doet echt niks fout man. Je bent veel te kritisch op jezelf!
Dat soort omschrijvingen heb ik dus nooit in m'n profiel gehad, onder het mom van, laat de ander zelf maar uitvinden hoe ik ben... Dat maakt je meteen een tikkeltje mysterieus en dan is het een kwestie van tijd voor die berichten je mailbox vullen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:37 schreef UncleFunk het volgende:
Laat ik die eigenschap samen met perfectionisme in m'n profiel vermeld hebben
ik wil niet alles weten, ik ben alleen maar nieuwsgierigquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort omschrijvingen heb ik dus nooit in m'n profiel gehad, onder het mom van, laat de ander zelf maar uitvinden hoe ik ben... Dat maakt je meteen een tikkeltje mysterieus en dan is het een kwestie van tijd voor die berichten je mailbox vullen.
Daarmee speel je meteen in op de onhebbelijke eigenschap van vrouwen dat ze alles willen weten...![]()
Dat vind ik nou zo prachtig aan vrouwen. Ze zijn altijd oprecht geïnteresseerd in anderen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Mickeys het volgende:
ik wil niet alles weten, ik ben alleen maar nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
quote:Hallo allemaal,
Ik ben (...) en heb reeds 4, 5 jaar een relatie. Echter ben ik er momenteel niet meer zeker van en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil uitvinden of ik toe ben aan iets anders en wil de spanning terug. Ik ben geen vreemdganger, wel iemand die meer wil in het leven dan een suffe relatie op de bank en langs elkaar aflopen. Ik zoek een leuke, spontane, impulsieve, goedverzorgde, gezellige en lieve jongen die het leuk vind dit met me uit te zoeken, niet al te hoge verwachtingen heeft en die eventueel in hetzelfde schuitje zit.
Ik wacht op je.....
De tekst heeft duidelijk je aandacht getrokken... Trek je conclusies!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Metropolis het volgende:
Heeft deze tekst de gouden formule?![]()
Ze trok ook mijn aandacht, maar dat kwam omdat ze als enige nieuwe member vermeld was bij mijn zoekopdracht. Erg flauwe advertentie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tekst heeft duidelijk je aandacht getrokken... Trek je conclusies!
Ik vond haar tussen de nieuwe leden, dat waren er maar een paar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tekst heeft duidelijk je aandacht getrokken... Trek je conclusies!
Ik kan 'r niet vinden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Metropolis het volgende:
Ik vond haar tussen de nieuwe leden, dat waren er maar een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |