quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef Christine het volgende:
Oja, áls er dan een keer een lekkere kerel tussen zit, die ook nog eens een hbo of wo opleiding heeft, lang genoeg is en niet te oud, dan zijn er twee opties... ofwel op één van zijn andere foto zie je vanuit een andere hoek dat hij tóch niet zo knap is, danwel hij woont moeilijk ver weg.
Nouja, ik had het over algemene indrukken he... en 10 minuten fietsen vind ik wel moeilijk hoor...quote:
Ga je zeker de mijne nemen... mijn verdiende loon...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zinnigs... Hmmm... ik ga eerst afwassen, dan koken, dan eten... Wie weet tot welke inspiratie ik kom tijdens deze bezigheden. Vervolgens pak ik een willekeurig profiel uit de 'online matches' en die zal ik eens bestoken met mijn liefdevolle, welgemeende woorden...
Goed idee?
Mensen die vragen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:28 schreef Christine het volgende:
Ga je zeker de mijne nemen... mijn verdiende loon...
Nee hoor, eet smakelijk. Ik zal ff m'n kop houden hier tot ik klaar ben met lachen.
ik ben een sterrenbeeld en ik kom uit woonplaats....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig, ik zou veel sneller op mensen met één regel reageren, dan op mensen met een heel verhaal in hun profiel. Soms zie je echt halve boekwerken die je eerst moet doorwerken... nee dank je. Dat soort mannen hebben vaak een héle leuke tekst nodig om ervoor te zorgen dat hun lelijke kop een iets minder grote afknapper is... en zoals het hoort (een paar verpesten het voor de rest), denk ik al snel bij iemand met een lang verhaal: jij hebt waarschijnlijk iets te compenseren.
Dat zeg ik toch niet? Maar ellelange verhalen ga ik niet doorlezen op zo'n site... behalve als iemand écht schrijverstalent heeft en daar heeft ook niet iedereen aanleg voor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben een sterrenbeeld en ik kom uit woonplaats....
als je dat bijster interessant vindt.... van mij mag je... ik pas
Mwah, ik heb geen kort verhaaltje in m'n profiel staan. Maar ook geen ellenlange pagina's tekst.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar ellelange verhalen ga ik niet doorlezen op zo'n site... behalve als iemand écht schrijverstalent heeft en daar heeft ook niet iedereen aanleg voor.
Tuurlijk moet er ook niet staan "la la la la la zo dat zijn tien woorden" of "ik ben een leeuw uit..." of "ik ben een spontane jongen, laat een berichtje achter", maar voor een roman ga ik wel naar de AKO, niet naar een datingsite.
Hij had het ook over 1 regel.... tenzij je een levensverhaal in 1 regel kan proppen van 250 woorden... die heb je ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar ellelange verhalen ga ik niet doorlezen op zo'n site... behalve als iemand écht schrijverstalent heeft en daar heeft ook niet iedereen aanleg voor.
Tuurlijk moet er ook niet staan "la la la la la zo dat zijn tien woorden" of "ik ben een leeuw uit..." of "ik ben een spontane jongen, laat een berichtje achter", maar voor een roman ga ik wel naar de AKO, niet naar een datingsite.
Ik heb ooit es in een baldadige bui al mijn slechte eigenschappen opgenoemd in mijn profiel, en dan als afsluiter: Durf jij nog kennis te maken met mijn goede eigenschappen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef Lápiz het volgende:
Mwah, ik heb geen kort verhaaltje in m'n profiel staan. Maar ook geen ellenlange pagina's tekst.
Maar ik krijg momenteel weinig reacties, dus misschien moet ik het 'ns veranderen in "IK WIL NIKS!", kijken of ik dan nog reacties krijg...![]()
Heb jij ook al een wachtrij dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
Als ik op zo'n site zou staan, zou mijn tekst dit zijn: "Daten? Achter aansluiten!"
Je eigen ramen ingooien, heet zoiets ook wel in de volksmond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit es in een baldadige bui al mijn slechte eigenschappen opgenoemd in mijn profiel, en dan als afsluiter: Durf jij nog kennis te maken met mijn goede eigenschappen?
Geen succes kan ik je vertellen!
Je hebt mijn foto toch gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij ook al een wachtrij dan?
Wij staan nog altijd in elkaars wachtrij toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto toch gezien.
Jij toch ook?
Nou, ik heb 'ns gereageerd op het profiel van een meisje dat alleen maar haar slechte eigenschappen erin had gezet. Ik vond het juist superorigineel en moest er erg hard om lachen. Sowieso een stuk beter dan het geijkte "Ik kijk graag een DVD-tje op de bank, met een Roseetje erbij", bleuh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je eigen ramen ingooien, heet zoiets ook wel in de volksmond.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Wij staan nog altijd in elkaars wachtrij toch?
Hee, dat vind ik ook stom. Daten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Lápiz het volgende:
"Ik kijk graag een DVD-tje op de bank, met een Roseetje erbij", bleuh.
Is goed! Zullen we dan in twee leunstoelen video gaan kijken en bier drinken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, dat vind ik ook stom. Daten?
That sounds much more like me...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Lápiz het volgende:
Is goed! Zullen we dan in twee leunstoelen video gaan kijken en bier drinken?![]()
Video kijken, bier drinken en schreeuwen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef Christine het volgende:
[..]
That sounds much more like me...![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Video kijken, bier drinken en schreeuwen!![]()
Nee, dat doe ik puur op gevoel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef Christine het volgende:
[..]Zeg, heb jij ergens een geheime pagina gevonden met dingen die ik leuk vind??
Haha grappig dat je dat zegt, want dat viel mij net ook al op namelijk...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik puur op gevoel.
Ach, de kleurovereenkomsten in onze avatars zeggen feitelijk al genoeg, vind je niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |