bron?quote:Op maandag 5 september 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Jensen het jongetje dat vroeger op de lagere school als laatste werd gekozen bij het voetballen. Jensen die in elkaar werd geslagen door de grootste van de klas. Jensen die het huiswerk maakte voor die zelfde jongen om vriendjes te worden. Jensen bij wie kauwgum op de stoel werd gelegd. Jensen die nu wraak denkt te nemen op de samenleving maar nog steeds wordt uitgelachen en niet serieus wordt genomen. Sukkel ben je voor je leven.
Ik weet het zeker: hilarische tv!quote:Arjan Erkel Het Rotterdamse CDA heeft Arjan Erkel gevraagd om zich in 2006 kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA ziet Erkel daarmee als een belangrijke aanwinst voor de partij. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen BVD komt Arjan Erkel zijn plannen toelichten in de fonkelnieuwe studio..
Een zanger met een hele goede stemquote:Op maandag 5 september 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
Wie is Michael Bubbel nou weer? Nooit van gehoord.
Ik download wel wat.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een zanger met een hele goede stem. Ik kan eventueel een linkje opsturen
Waarschijnlijk niet vaak, overigens heb ik niet erg veel kritiek op Jensen. Hij is gewoon een relnicht met ontzettend veel foute grappen, maar dat is niet erg, want de gasten en kijkers weten dat ook.quote:Op maandag 5 september 2005 18:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gaat pberends nu jensen reviewen ipv kopspijkers?
* NASDAQbastardo hoopt van wel
*filmpje mensen die Jensen niks vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
^Eens
Vond dat introfilmpje waarin ie jan doodreed echt meesterlijk
"Robert, liet je nu nu een scheet?.....Lachen!"quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
^Eens
Vond dat introfilmpje waarin ie jan doodreed echt meesterlijk
Iedere week Patty Brardquote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Maar Jensen elke dag is dat niet wat teveel? Of gaat ie z'n gasten weer 100 keer uitnodigen?
Kan je het niet hebben dat hij betere kijkcijfers heeftquote:Op maandag 5 september 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Jensen het jongetje dat vroeger op de lagere school als laatste werd gekozen bij het voetballen. Jensen die in elkaar werd geslagen door de grootste van de klas. Jensen die het huiswerk maakte voor die zelfde jongen om vriendjes te worden. Jensen bij wie kauwgum op de stoel werd gelegd. Jensen die nu wraak denkt te nemen op de samenleving maar nog steeds wordt uitgelachen en niet serieus wordt genomen. Sukkel ben je voor je leven.
Kan best waar zijn. In interview zei hij dat zijn middelbare schooltijd een hel was.quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef 0 het volgende:
[..]
bron?
alhoewel zijn gefrustreerdheid vrij duidelijk is.
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Jensen slaat terug!
Kijkcijfers dinsdag 6 september
Jensen: 479.000 kijkers
BVD: 292.000 kijkers
Daar gaat Jensen ook vrolijk mee verder, vanavond het vrouwen hockey team en Arie Hazes (de broer van)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
Ach vanavond past Bvd gewoon de lekkere wijven strategie toe zoals Jensen gister deed.
Als het Nederlands elftal net zo speelt als zaterdag, heb ik van tevoren al 90 minuten bagger gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens vanavond eerst voetbal kijken en dan zien we wel of er tijd is voor 1 van deze bagger
Ow dan zullen ze quite spelen. Alhoewel ik denk dat Jensen wint.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar gaat Jensen ook vrolijk mee verder, vanavond het vrouwen hockey team en Arie Hazes (de broer van)
Welke vrouw zit er vanavond bij BVD eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow dan zullen ze quite spelen. Alhoewel ik denk dat Jensen wint.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow dan zullen ze quite spelen. Alhoewel ik denk dat Jensen wint.
Brachra ofzo, een aanstormend acteurtalent (ahum). Zullen Frits Barend, van Dorp en Mulder weer met een stijf pikkie aan tafel zitten om haar geweldige talenten te verkennen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Welke vrouw zit er vanavond bij BVD eigenlijk?
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Brachra ofzo, een aanstormend acteurtalent (ahum). Zullen Frits Barend, van Dorp en Mulder weer met een stijf pikkie aan tafel zitten om haar geweldige talenten te verkennen.
quote:
Bracha van Doesburgh heet ze.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Brachra ofzo, een aanstormend acteurtalent (ahum). Zullen Frits Barend, van Dorp en Mulder weer met een stijf pikkie aan tafel zitten om haar geweldige talenten te verkennen.
Zie je, weer zo'n mokkels.nl-rukkertje die vanavond gaat kijken.quote:
Ach, standaard breezerhoertje, maar waarschijnlijk een voorbeeld voor jou?quote:
Patty Brard en Regillio Tuurquote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef Airelle het volgende:
Wie komen er in Jenssen?
Vet voorbeeldquote:Op woensdag 7 september 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, standaard breezerhoertje, maar waarschijnlijk een voorbeeld voor jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |