bron?quote:Op maandag 5 september 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Jensen het jongetje dat vroeger op de lagere school als laatste werd gekozen bij het voetballen. Jensen die in elkaar werd geslagen door de grootste van de klas. Jensen die het huiswerk maakte voor die zelfde jongen om vriendjes te worden. Jensen bij wie kauwgum op de stoel werd gelegd. Jensen die nu wraak denkt te nemen op de samenleving maar nog steeds wordt uitgelachen en niet serieus wordt genomen. Sukkel ben je voor je leven.
Ik weet het zeker: hilarische tv!quote:Arjan Erkel Het Rotterdamse CDA heeft Arjan Erkel gevraagd om zich in 2006 kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA ziet Erkel daarmee als een belangrijke aanwinst voor de partij. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen BVD komt Arjan Erkel zijn plannen toelichten in de fonkelnieuwe studio..
Een zanger met een hele goede stemquote:Op maandag 5 september 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
Wie is Michael Bubbel nou weer? Nooit van gehoord.
Ik download wel wat.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een zanger met een hele goede stem. Ik kan eventueel een linkje opsturen
Waarschijnlijk niet vaak, overigens heb ik niet erg veel kritiek op Jensen. Hij is gewoon een relnicht met ontzettend veel foute grappen, maar dat is niet erg, want de gasten en kijkers weten dat ook.quote:Op maandag 5 september 2005 18:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gaat pberends nu jensen reviewen ipv kopspijkers?
* NASDAQbastardo hoopt van wel
*filmpje mensen die Jensen niks vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
^Eens
Vond dat introfilmpje waarin ie jan doodreed echt meesterlijk
"Robert, liet je nu nu een scheet?.....Lachen!"quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
^Eens
Vond dat introfilmpje waarin ie jan doodreed echt meesterlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |