Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.quote:Op maandag 5 september 2005 09:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik zal de volgende keer proberen je niet zo ontzettend voor lul te zetten!
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......quote:Op maandag 5 september 2005 09:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.
Hij zou net pas onthouden als hij met dat snelheids verschil ingehaald zou worden.
Maar jah, kan niet overal zijn eh.![]()
1e keer was geinig.. Nu niet meer....quote:Op maandag 5 september 2005 09:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......
Zuurpruim!quote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
1e keer was geinig.. Nu niet meer....En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
![]()
C-kadettquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
1e keer was geinig.. Nu niet meer....En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
![]()
Op de teller ging mijn oude puch 120quote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
Lekker kontje had ie he ??
[afbeelding]
typisch mercedesquote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
quote:Malfunction memory
1 malfunction
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaatsquote:Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
[TK] Volkswagen Golf
hm, ik vermoed dat het een andere was.
Anders, ég wel!
je houdt het wel spannend op deze manierquote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef dimage het volgende:
[..]
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
Op de teller staat ook MPH en geen KPHquote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
Lekker kontje had ie he ??
[afbeelding]
Volvo T5 zeker. Die dingen halen wel de 240 a 250 en kan je op de kop tikken voor een eurotje of 5000quote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef dimage het volgende:
[..]
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
Dat zegt hij toch ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef JMrules het volgende:
[..]
Op de teller staat ook MPH en geen KPH![]()
Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit.quote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
SLR heeft maar een top van 320 a 330. Dus zo snel is het ook weer niet.
Enzo zonda koeningsgggg geval en nog vele andere auto's zijn stukken sneller.
Man de F40 trekt zelfs de 330
TS doet als of het een MEGA hoge snelheid isquote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit.
Ja, da's een duidelijk verschilquote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
SLR heeft maar een top van 320 a 330
(..)
Man de F40 trekt zelfs de 330
F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog welquote:
Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen.quote:Op maandag 5 september 2005 15:46 schreef rameijer het volgende:
Nee 320 km/h is geen hoge snelheid![]()
Dat rijd jij zeker elke dag?!![]()
Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes.quote:Op maandag 5 september 2005 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TS doet als of het een MEGA hoge snelheid is
Mercedes heeft een E serie met een top van 351 als ik me niet vergis. Is door brabus even onder handen genomen. Staat als snelste taxi ter wereld bekendquote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes.Zou wel spraakmakend zijn als dat ding 350 reed.
begint met een S en er komt ook WRX in voorquote:
Subaru WRX geval.quote:Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef dimage het volgende:
[..]
begint met een S en er komt ook WRX in voor
leeftijd zegt heeeleeemaaal niks, vroegah hadden f1 wagens met 1,5 liter turbo motortjes ook 1500 pk.... en de killer-B's gingen ook harder... dus?quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog wel
[..]
Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen.
Als de auto waar ik dadelijk in ga rijden de 300 zou halen zou ik behoorlijk impressed zijn als iemand hem dan nog op de weg kan houdenquote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Die Golf ging toch weg wegens gezondheidsredenen?? Is een WRX beter voor je gezondheid?quote:Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef dimage het volgende:
[..]
begint met een S en er komt ook WRX in voor
quote:
Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9quote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Dat is het crediet van de bestuurder niet; dat kan Stevie Wonder namelijk ook.
Eerst maar eens even zien of-ie het ding ook net zo elegant de bocht om kan krijgen als dat-ie rechtuit rijdt.
Ik ben 'not impressed' dus.
biek doen met de prestaties van de fabrikant is zó een arren moede....
yepquote:Op maandag 5 september 2005 18:47 schreef fmase het volgende:
[..]
Die Golf ging toch weg wegens gezondheidsredenen?? Is een WRX beter voor je gezondheid?
In een auto waarvan het onderstel er goed genoeg voor is kan dat wel hoor. het is alleen je eigen gevoel wat je parten gaat spelen omdat je gevoel voor plaats & tijd zoek is. Als je maar vaak genoeg 250 rijd ben je daar na een tijdje ook niet meer van onder de indruk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef jwstoop het volgende:
[..]
Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9) niet zo uit de hoogte doen
![]()
Tenzij je een Swift of Corsa ofzo zo hard wilt laten gaan hebben we te maken met auto's die er redelijk voor gebouwd zijn om hard te rijden. 300 km/h is een kwestie van het stuur recht houden (gezien de meeste van deze auto's genoeg massa hebben om zich niet door een hobbeltje te laten "ontwrichten"). Je moet het natuurlijk niet gaan doen op een wegdek met spoorvorming ofzo maar op de Duitse Autobahn (de juiste stukken) is 300+ rijden echt geen heldendaad wat stuurmanskunst betreft. Jwstoop heeft imo niet gelijk wdb.quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef jwstoop het volgende:
[..]
Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9) niet zo uit de hoogte doen
![]()
iig de benodigde energie. Grofweg en "wat kort door de bocht" dacht ik dat een motorfiets met 100 pk 250 km/u kan halen, voor 300 km/u is al 150pk aan het achterwiel nodig. Iedere km harder kost zoveel energie dat er voorlopig nog geen "gentlemen's agreement" hoeft te komen om de topsnelheid van motoren te begrenzen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hierbij moet even vermeld worden dat de vrijkomende energie zich kwadratisch verhoudt tot de snelheid. 250 zal echt niet hetzelfde voelen als bv. 320.
De 98 versie niet?quote:Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Subaru WRX geval.
Mag hopen voor je dat het de 99 versie is. Die is het mooiste.
Ik zou in een deuk liggen als Rekkie je weer (héél even) z'n achterlichten laat zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef dimage het volgende:
nou wish me luck , zaterdag weer naar paderborneens kijken of ik nu niet zo voor lul wordt gezet
Met mijn turboboost schiet ik gewoon over je heen hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:07 schreef dimage het volgende:
neuh zal niet gebeurenga gewoon niet meer aan de kant
Jawel, fabrikanten hebben onderling afgesproken niet meer boven de 300 km/h te produceren (met veiligheid van de rijders in het achterhoofd). Dit is echter pas na de Hayabusha gebeurd, waardoor dit vooralsnog de enige productiemotor is die 300+ rijdt (bij mijn weten, zit verder niet echt in de motor scene).quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef BertV het volgende:
[..]
iig de benodigde energie. Grofweg en "wat kort door de bocht" dacht ik dat een motorfiets met 100 pk 250 km/u kan halen, voor 300 km/u is al 150pk aan het achterwiel nodig. Iedere km harder kost zoveel energie dat er voorlopig nog geen "gentlemen's agreement" hoeft te komen om de topsnelheid van motoren te begrenzen.
Wel snel iid maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef 360sjors het volgende:
Misschien dat die SLR door deze jongen op zijn plek kan worden gezet
[afbeelding]
0-300 in 16,7 sec
Nee en jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Hepheastus het volgende:
mooier dan een enzo en de snelste fabrieksauto ter wereld
nu jij
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef eNaSnI het volgende:
Maybach Exelero![]()
5.9 liter
700 pk @ n.b.tpm
1.020 Nm @ 2.500 tpm
Acceleratie 0-100 km/h 4,4sec
Topsnelheid 351 km/h
Leeg gewicht 2.660 kg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeft je geen rondje voor te rijden hoor. Ga eens bij het tanken als je denkt dat je daar wat bentquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef PNG het volgende:
Keer naar de ring gaan is ideaal voor de relativering. Dan ff bij Le Mans Endurance Series gaan kijken, dat relativeerd die snelste daar dan weer. Wat leer je dervan ? Gewoon je eigen rondje rijden.
En voor lul ? als je je voor lul voelt gereden, zit je al in gevarengebied. Moet je je geen fuck van aantrekken, kun je ook nooit over je grenzen heengaan: en kun je dus goed autorijden.
De meeste supersports gaan boven de 300 hoor. Met gemak. Alleen de teller stopt. Die dombo's hebben dus de teller gewoon begrenstquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Jawel, fabrikanten hebben onderling afgesproken niet meer boven de 300 km/h te produceren (met veiligheid van de rijders in het achterhoofd). Dit is echter pas na de Hayabusha gebeurd, waardoor dit vooralsnog de enige productiemotor is die 300+ rijdt (bij mijn weten, zit verder niet echt in de motor scene).
Met 300+ effe je snelheid checke op zo'n lullig klein GPS-schermpje, surequote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef yup het volgende:
Effe GPS op je bike knallen en je ziet je snelheid...
Anders wel door deze:quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef 360sjors het volgende:
Misschien dat die SLR door deze jongen op zijn plek kan worden gezet
Zo kleine aanpassing...quote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef yup het volgende:
[..]
De meeste supersports gaan NIET boven de 300 hoor. Met gemak. Alleen de teller stopt. Die dombo's hebben dus de teller gewoon begrenstEffe GPS op je bike knallen en je ziet je snelheid...
De Hayabusa heeft veel losgemaakt, dat zeker, maar de nieuwe 1000cc+ supersports zijn bijna even snel, of sterker nog, sneller...
Een motor is gevaarlijk doordat ie keihard kan accelereren, om jou een voorbeeld tegeven: een Hayabusa is een fractie sneller dan een 1001 pk Veyron naar de 200 km/u... Laat al zien hoe debiel snel motoren kunnen... Uiteraard boven de 200 rijd die Veyron de Busa weg, maar hoe vaak rijd je nou boven de 200 in Nederland, helemaal nu het overal volzit met onopvallende surveillance wagens, flitspalen, trajectcontroles en ander ongein.
Ik geloof idd niet dat er standaard motoren zijn die (veel) harder gaan dan 300...quote:
Laatst op discovery was er nog een mooi programma over,ik meen extreme machines, het ging toen over de snelste, auto's motoren,tanks ect.quote:Op maandag 12 september 2005 11:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet dat er standaard motoren zijn die (veel) harder gaan dan 300...
Dat die teller die niet verder gaat dan 299 is een truc om de politiek rustig te houden.
Maar een teller geeft toch al meer aan de echte snelheid. Ik heb wel 's 315 op de teller gezien, dat is hooguit 290 in het echt. Mgoed, dat doe je 'n keer en dan heb je het ook wel gezien, boven de 260 zit ik niet echt onspannen meer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |