Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.quote:Op maandag 5 september 2005 09:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik zal de volgende keer proberen je niet zo ontzettend voor lul te zetten!
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......quote:Op maandag 5 september 2005 09:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.
Hij zou net pas onthouden als hij met dat snelheids verschil ingehaald zou worden.
Maar jah, kan niet overal zijn eh.![]()
1e keer was geinig.. Nu niet meer....quote:Op maandag 5 september 2005 09:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......
Zuurpruim!quote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
1e keer was geinig.. Nu niet meer....En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
![]()
C-kadettquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
1e keer was geinig.. Nu niet meer....En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
![]()
Op de teller ging mijn oude puch 120quote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
Lekker kontje had ie he ??
[afbeelding]
typisch mercedesquote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
[afbeelding]
quote:Malfunction memory
1 malfunction
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaatsquote:Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
[TK] Volkswagen Golf
hm, ik vermoed dat het een andere was.
Anders, ég wel!
je houdt het wel spannend op deze manierquote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef dimage het volgende:
[..]
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
Op de teller staat ook MPH en geen KPHquote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
[afbeelding]
Lekker kontje had ie he ??
[afbeelding]
Volvo T5 zeker. Die dingen halen wel de 240 a 250 en kan je op de kop tikken voor een eurotje of 5000quote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef dimage het volgende:
[..]
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
Dat zegt hij toch ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef JMrules het volgende:
[..]
Op de teller staat ook MPH en geen KPH![]()
Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit.quote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
SLR heeft maar een top van 320 a 330. Dus zo snel is het ook weer niet.
Enzo zonda koeningsgggg geval en nog vele andere auto's zijn stukken sneller.
Man de F40 trekt zelfs de 330
TS doet als of het een MEGA hoge snelheid isquote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit.
Ja, da's een duidelijk verschilquote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
SLR heeft maar een top van 320 a 330
(..)
Man de F40 trekt zelfs de 330
F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog welquote:
Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen.quote:Op maandag 5 september 2005 15:46 schreef rameijer het volgende:
Nee 320 km/h is geen hoge snelheid![]()
Dat rijd jij zeker elke dag?!![]()
Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes.quote:Op maandag 5 september 2005 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TS doet als of het een MEGA hoge snelheid is
Mercedes heeft een E serie met een top van 351 als ik me niet vergis. Is door brabus even onder handen genomen. Staat als snelste taxi ter wereld bekendquote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes.Zou wel spraakmakend zijn als dat ding 350 reed.
begint met een S en er komt ook WRX in voorquote:
Subaru WRX geval.quote:Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef dimage het volgende:
[..]
begint met een S en er komt ook WRX in voor
leeftijd zegt heeeleeemaaal niks, vroegah hadden f1 wagens met 1,5 liter turbo motortjes ook 1500 pk.... en de killer-B's gingen ook harder... dus?quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog wel
[..]
Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen.
Als de auto waar ik dadelijk in ga rijden de 300 zou halen zou ik behoorlijk impressed zijn als iemand hem dan nog op de weg kan houdenquote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Die Golf ging toch weg wegens gezondheidsredenen?? Is een WRX beter voor je gezondheid?quote:Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef dimage het volgende:
[..]
begint met een S en er komt ook WRX in voor
quote:
Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9quote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Dat is het crediet van de bestuurder niet; dat kan Stevie Wonder namelijk ook.
Eerst maar eens even zien of-ie het ding ook net zo elegant de bocht om kan krijgen als dat-ie rechtuit rijdt.
Ik ben 'not impressed' dus.
biek doen met de prestaties van de fabrikant is zó een arren moede....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |