Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.quote:Op maandag 5 september 2005 09:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik zal de volgende keer proberen je niet zo ontzettend voor lul te zetten!
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......quote:Op maandag 5 september 2005 09:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.
Hij zou net pas onthouden als hij met dat snelheids verschil ingehaald zou worden.
Maar jah, kan niet overal zijn eh.![]()
1e keer was geinig.. Nu niet meer....quote:Op maandag 5 september 2005 09:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......
Zuurpruim!quote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
1e keer was geinig.. Nu niet meer....En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
![]()
C-kadettquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
1e keer was geinig.. Nu niet meer....En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
![]()
Op de teller ging mijn oude puch 120quote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
Lekker kontje had ie he ??
[afbeelding]
typisch mercedesquote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
quote:Malfunction memory
1 malfunction
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaatsquote:Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
[TK] Volkswagen Golf
hm, ik vermoed dat het een andere was.
Anders, ég wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |