Ik hoop dat Ranja ons kan helpen met alle openstaande vrouwen/wijven. Maar Ranja is kwijt geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef DrMarten het volgende:
Nummer 252 met dat lekkere wijf moet toch ook wel te doen zijn zou je denken
quote:Op maandag 5 september 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
254 is elastica, was die al bekend?
De lijst hier min Elasticaquote:Op maandag 5 september 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
Welke missen er nog?
Misschien aardig als je er even spoiler tags omheen zet (al denk ik niet dat er veel mensen zijn die het niet willen wetenquote:Op maandag 5 september 2005 16:47 schreef peaceman het volgende:
3 = transvision vamp
5= spandau ballet
41 = OMD
45 = Wet wet wet
83 = weet ik wel, maar krijg ik niet goed...
84= crowded house
85 = erasure
91= housemartins
rest van mijn controle volgt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Gambolputty op 05-09-2005 17:25:54 ]And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
[ spoiler ] [ /spoiler ] en dan zonder spatiesquote:Op maandag 5 september 2005 17:05 schreef peaceman het volgende:
Ow sorry geen idee hoe dat werkt met die spoiler tags... 83 is Traveling Wilburys, maar hij pakt m hier niet...en ik weet zeker dat het goed is. Links zie je Dylan.
Ik ook...quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik gokte bij 83 op Tom Petty & the Heartbreakers, maar die schijnt niet goed te zijn
Het zijn zeker weten Traveling Wilburysquote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik gokte bij 83 op Tom Petty & the Heartbreakers, maar die schijnt niet goed te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Geen idee, lijstje staat op m'n computer op kantoor. Ik ga morgen wel weer effe alles bijwerkenquote:Op maandag 5 september 2005 17:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Sack, hoeveel moeten we er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.183SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef noutie het volgende:
146Dat heb ik verdomme 10x ingevuld, kwas vergeten dat t met nog een 's' wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: