Ik hoop dat Ranja ons kan helpen met alle openstaande vrouwen/wijven. Maar Ranja is kwijt geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef DrMarten het volgende:
Nummer 252 met dat lekkere wijf moet toch ook wel te doen zijn zou je denken
quote:Op maandag 5 september 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
254 is elastica, was die al bekend?
De lijst hier min Elasticaquote:Op maandag 5 september 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
Welke missen er nog?
Misschien aardig als je er even spoiler tags omheen zet (al denk ik niet dat er veel mensen zijn die het niet willen wetenquote:Op maandag 5 september 2005 16:47 schreef peaceman het volgende:
3 = transvision vamp
5= spandau ballet
41 = OMD
45 = Wet wet wet
83 = weet ik wel, maar krijg ik niet goed...
84= crowded house
85 = erasure
91= housemartins
rest van mijn controle volgt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Gambolputty op 05-09-2005 17:25:54 ]And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
[ spoiler ] [ /spoiler ] en dan zonder spatiesquote:Op maandag 5 september 2005 17:05 schreef peaceman het volgende:
Ow sorry geen idee hoe dat werkt met die spoiler tags... 83 is Traveling Wilburys, maar hij pakt m hier niet...en ik weet zeker dat het goed is. Links zie je Dylan.
Ik ook...quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik gokte bij 83 op Tom Petty & the Heartbreakers, maar die schijnt niet goed te zijn
Het zijn zeker weten Traveling Wilburysquote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik gokte bij 83 op Tom Petty & the Heartbreakers, maar die schijnt niet goed te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Geen idee, lijstje staat op m'n computer op kantoor. Ik ga morgen wel weer effe alles bijwerkenquote:Op maandag 5 september 2005 17:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Sack, hoeveel moeten we er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.183SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef noutie het volgende:
146Dat heb ik verdomme 10x ingevuld, kwas vergeten dat t met nog een 's' wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
quote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef Charmian het volgende:
13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]klopt, was er al tegenaan gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er iemand heftig vóór spoilers? Anders ga ik zo een complete lijst posten, want dit is irritant...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er iemand heftig vóór spoilers? Anders ga ik zo een complete lijst posten, want dit is irritant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik goed bijgewerkt heb, zouden er nog 52 moeten.....I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik moet er nog 48.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef peaceman het volgende:
als ik goed bijgewerkt heb, zouden er nog 52 moeten.....![]()
wie post een volledige lijst?I love music |Ajax forever
TSE is bezig dacht ik...quote:Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef peaceman het volgende:
wie post een volledige lijst?![]()
Ik wil ook wel ff een lijst maken, ik ben er net achter hoe ik vanuit huis bij m'n bestanden op kantoor kan komen (nerd-alarm)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.![]()
New Kids on the Block schijnt er ook nog tussen te zitten. Krijg alleen dat hoerbestand niet geopend hier
A mind with a heart of it's own![]()
weet iemand al hoe je 83 goed gespeld krijgt?I love music |Ajax forever
-edit- inmiddels overbodig
[ Bericht 16% gewijzigd door Sack_Blabbath op 06-09-2005 09:22:46 ]Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.![]()
80 is volgens mij Yaz, maar die krijg ik ook niet goed... Yazoo dus...I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef peaceman het volgende:
weet iemand al hoe je 83 goed gespeld krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door dioretix op 05-09-2005 19:17:58 ]![]()
lamaOp zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
121.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door dioretix op 05-09-2005 19:17:08 ]![]()
27. fairground attraction
of moeten we de lijst quoten en aanvullen?The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
129.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door dioretix op 05-09-2005 19:16:21 ]![]()
130.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door dioretix op 05-09-2005 19:13:29 ]![]()
Doe maar niet, dat is onoverzichtelijk en bovendien wordt het topic dan veel te lang. Ik werk de lijst hier boven wel bij voorlopigquote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef Charmian het volgende:
of moeten we de lijst quoten en aanvullen?Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
213.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door dioretix op 05-09-2005 19:14:16 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: