SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 5 september 2005 14:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb dus al weer 4 aanvullingen op de lijst van Sack!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die had je ook nog niet in je lijstje staan.A mind with a heart of it's own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sack, werk jij de lijst weer even bij dan?
Zet ze dan even in een spoilerquote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef wyccie het volgende:
Nou, het bestand was dus echt weg. Heb het net allemaal opnieuw in zitten vullen. En er weer een paar meer bijgekomen! Ik zit nu op 124 zonder spoilers. Nummers 254 en 73 heb ik heel mooi gegokt, wist namelijk niet hoe de band eruit zag![]()
236 en 256 komen me bekend voor en lijken ook op elkaar. Dacht dat 1 van de twee van het liedje Kiss me was, maar blijkbaar niet (of ik heb de bandnaam verkeerd geschreven).
Ik ga het vanavond nog een keer proberen, daarna ga ik de spoilers lezen en vul ik waar nodig aan.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij is nr 61Weet niet of je de spelling van nr. 61 nu al wel hebt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hij pakt hem alleen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef cafca het volgende:
psst, TSE...je kunt ook een aantal bands tegelijk in één spoiler zetten, hoor
219 is zo'n pioniersband uit de begintijd van dance volgens mij, maar geen KLF of shamen...quote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit waren mijn aanvullingen die ik meteen wist. 245 is volgens mij zo'n ouwelullenhardrockband, maar kan niet op de naam komen...![]()
Die is hier vlak boven genoemdquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
219 is zo'n pioniersband uit de begintijd van dance volgens mij, maar geen KLF of shamen...
Die had TSE al: Benoem de band.quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
219 is zo'n pioniersband uit de begintijd van dance volgens mij, maar geen KLF of shamen...
De officiele Sack-lijst staat ook op 193quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef DrMarten het volgende:
ik zit op 193. 77 dus, tenzij wyccie nog even wat dingen met ons deelt, dan zijn het er minder
Welke heb je dan die ik niet heb?:quote:
[ Bericht 41% gewijzigd door Sack_Blabbath op 05-09-2005 16:05:08 ]Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef Tomek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
kloptquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef cafca het volgende:
nr 22 had ik al genoemd dacht ik?
Klopt, maar toen crashte m'n excel en vergat ik 'm opnieuw in te voeren daarnaquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef cafca het volgende:
nr 22 had ik al genoemd dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al genoemd. Dan heeft Sack er dus een in staan die ik nog niet had, anders hebben we geen gelijk aantal. Ga vanavond wel even zoeken welke dat dan is
A mind with a heart of it's own
He, je zou het bijna vergeten maar eigenlijk ben ik aan het werk nu...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef DrMarten het volgende:
En ik had deDie was ik ook vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al genoemd. Dan heeft Sack er dus een in staan die ik nog niet had, anders hebben we geen gelijk aantal. Ga vanavond wel even zoeken welke dat dan isOp zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef Duder het volgende:
140 is de mini versie van s club 7 maar ik weet niet meer hoe die heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje![]()
![]()
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
[..]Nog waar ook gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje![]()
![]()
![]()
A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef DrMarten het volgende:
Sack, je bent nr 22 ook vergetenHeb ik inmiddels toegevoegd, ik sta nu op 198 vd 270.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Argh, ik op 196quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb ik inmiddels toegevoegd, ik sta nu op 198 vd 270.
Dit heb ik nu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |