De officiele Sack-lijst staat ook op 193quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef DrMarten het volgende:
ik zit op 193. 77 dus, tenzij wyccie nog even wat dingen met ons deelt, dan zijn het er minder
Welke heb je dan die ik niet heb?:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Sack_Blabbath op 05-09-2005 16:05:08 ]Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef Tomek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
kloptquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef cafca het volgende:
nr 22 had ik al genoemd dacht ik?
Klopt, maar toen crashte m'n excel en vergat ik 'm opnieuw in te voeren daarnaquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef cafca het volgende:
nr 22 had ik al genoemd dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al genoemd. Dan heeft Sack er dus een in staan die ik nog niet had, anders hebben we geen gelijk aantal. Ga vanavond wel even zoeken welke dat dan is
A mind with a heart of it's own
He, je zou het bijna vergeten maar eigenlijk ben ik aan het werk nu...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef DrMarten het volgende:
En ik had deDie was ik ook vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al genoemd. Dan heeft Sack er dus een in staan die ik nog niet had, anders hebben we geen gelijk aantal. Ga vanavond wel even zoeken welke dat dan isOp zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef Duder het volgende:
140 is de mini versie van s club 7 maar ik weet niet meer hoe die heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje![]()
![]()
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
[..]Nog waar ook gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gokje![]()
![]()
![]()
A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef DrMarten het volgende:
Sack, je bent nr 22 ook vergetenHeb ik inmiddels toegevoegd, ik sta nu op 198 vd 270.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Argh, ik op 196quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb ik inmiddels toegevoegd, ik sta nu op 198 vd 270.
Dit heb ik nu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |