Damn, scanmanquote:
Die had toch als geheim dat ze een crack hoer was ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De (ex) anorexia patient hebben we al lang. Dat was Tanja, de dame.
Ik ook niet , dat semi gezellig doenquote:Op zondag 4 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat met z'n alles gezellig aan die lange tafel eten zou ik niet trekken trouwens
Ze deed me op die foto wel wat denken aan Marina de Graaf, ten tijde van 'Het Debuut'.quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Damn, scanmanZe _moet_ gewoon blijven
![]()
Voor zover ik heb gezien niet, 1x koffie gemaakt, maar alleen voor zichzelfquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Heeft Tanja al eens wat gedaan in t huis? Koken soppen stofzuigen??
Daar heb ik nog bij in de klas gezetenquote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed me op die foto wel wat denken aan Marina de Graaf, ten tijde van 'Het Debuut'.
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef ruby het volgende:
Joost heeft hamsterwangen.
Sterker nog, hij ziet er gewoon niet uit.
Dido valt voorlopig voor iedereen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.
Het is 1 grote grap hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef ruby het volgende:
Wat loopt Rob nou weer te commanderen?
Was ze leuk?quote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef Bep het volgende:
[..]
Daar heb ik nog bij in de klas gezeten
Ja.quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
Zit Tanja nou naast Lieske?
hij heeft humorquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |