De expansion is volgens een van de head honcho's bij Blizzard ingedeeld voor release in laat 2006, dus voorlopig hoef je je daar nog niet druk over te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef Michel het volgende:
Expansion komt eraan!
dat laat wel erg lang opzich wachten dan, ik wou weer gaan spelen als de expansion kwam.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
De expansion is volgens een van de head honcho's bij Blizzard ingedeeld voor release in laat 2006, dus voorlopig hoef je je daar nog niet druk over te maken
Ik ook niet. Gratis dagen, gratis rested terwijl ik nergens last van heb gehad. Primaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje Azerothquote:Ahn’Qiraj, which is subdivided into two different encounters, actually takes the small-raid concept a little further. The exterior area is a challenging 20-man raid dungeon, and the interior location presents the next top-tier 40-player raid experience after Blackwing Lair.
Beyond the doors of Ahn’Qiraj, Silithus is being fleshed out as a major quest hub with episodic storylines that extend into its depths and past its borders. Players have frequently requested more small-party and solo content, and we’ve focused our efforts to meet those desires around Silithus. Everyone should definitely check out the new quest and storylines when the Silithus content is released in patch 1.8.
Moet je maar als warlock spelen, zat bugsquote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Chevalric het volgende:
Persoonlijk vind ik dit stukje veel interessanter:
[..]
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje AzerothI guess I like the bugs
Iemand al achter de muur geweest ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Chevalric het volgende:
Persoonlijk vind ik dit stukje veel interessanter:
[..]
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje AzerothI guess I like the bugs
Als je dat soort vergelijkingen gaat maken, moet je naar een afkick kliniekquote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkon
ben al afgekickt , speel al niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je dat soort vergelijkingen gaat maken, moet je naar een afkick kliniek![]()
volgens mij kon het ook met de telescoop/longsight exploit, macro'tje maken, naast de muur omhoog de lucht in "klimmen" en dan erover springen. Ik weet dat een vriend van me er zo geweest is, zelf heb ik het nooit gezien (ook nooit die exploit gebruikt dus weet niet precies hoe hij werkt)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iemand al achter de muur geweest ?
Ik heb het geprobeerd (je hebt daar insecten die je een gooi geven, waardoor je over de muur gegooid kan worden) maar het is niet gelukt.
Gezien, die gast heeft ook niet veels nuttigs te doen met zijn tijd:quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
![]()
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6140
Dan doe je iets heel erg foutquote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
Dan ben je bezig met de enige juiste spec voor een mage.quote:
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
![]()
Dat weet ik, maar ik krijg altijd van rogue's te horen dat ze het zo moeilijk dat zij wel gear dependend zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
erm die gast heeft et al moelijk genoeg dus dat hij die cooldowns gebruikt is primaquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
ookal zijn die vijanden slecht, hij staat gewoon naakt mensen te killen, moet je nagaan hoe hard die gaat met volledige gearquote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef Leshy het volgende:
Sowieso is het filmpje niet helemaal representatief, wanneer je ziet dat sommige mensen waar hij tegen vecht niet bepaald tegenstanders van formaat zijn. Ik verwacht dat er dan ook flink wat beeldmateriaal is wat niet in het filmpje is opgenomen. Zie die NE Warrior bijvoorbeeld, die zich naar ongeveer 40% hit points laat steken voordat hij zijn Arcanite Reaper ook maar van z'n rug tilt. Of denk je eens in waarom je in dit filmpje Blind en dergelijke nooit geresist ziet worden
Een Rogue, zeker zonder +sta en +crit gear, is vrijwel nooit een probleem voor een Warrior, mits je niet op <60% hit points wordt gepakt. Alhoewel ze je het met veel cooldowns wel lastig kunnen maken
Er is inderdaad niets op tegen dat hij zijn cooldowns allemaal gebruikt in een gevecht; daar zijn ze immers voor. Je moet alleen wel onthouden dat dit gevechten zijn die je maar één keer in de 10 minuten kunt doen (Preparation) en je een fortuin kwijt bent aan fadeleaf voor de gigantische hoeveelheeid Blinding Powder waar je doorheen gaat.
Hetgene wat Rogues zo gevaarlijk maakt is niet zozeer hun damage, danwel het feit dat ze door hun Stealth vrijwel altijd het initiatief hebben. En geloof me wanneer ik zeg dat veel Rogues graag zouden zien dat Eviscerate aan weapon damage gekoppeld wordt - het doet net zoveel damage of je nu met een Worn Dagger of een Vis'Kag the Bloodletter staat te zwaaien.
Ja duh, hij heeft GEEN EQUIPMENT AAN.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ongeveer even hard. Eviscerates gaan sowieso gepaard met Cold Blood, dus het enige wat hij in dit filmpje mist is wat extra damage van Sinister Strike en een paar crits, maar het overgrote gedeelte van de damage komt toch sowieso van Eviscerate, dus een echt drastisch verschil zal het niet zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 14:37 schreef Gamedemon het volgende:
hij staat gewoon naakt mensen te killen, moet je nagaan hoe hard die gaat met volledige gear
Ja duh ik ben niet blind, maar zoals al gezegd is Eviscerate niet op weapon dmg gebaseerd, dat is toch geen nieuws ?quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef seto het volgende:
[..]
Ja duh, hij heeft GEEN EQUIPMENT AAN.
Als ik de jump op een warrior krijg kan ik ook in mijn nakie winnen met seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-death coil-shadowburn.quote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef Rodie83 het volgende:
Nou mwhoh. Dat een klasse schijnbaar geen equip nodig heeft om alsnog te ownen, das toch best ernstig.
Zien is geloven, zeg ik dan.quote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik de jump op een warrior krijg kan ik ook in mijn nakie winnen met seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-death coil-shadowburn.
quote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef Rodie83 het volgende:
Nou mwhoh. Dat een klasse schijnbaar geen equip nodig heeft om alsnog te ownen, das toch best ernstig.
ehh wat dacht je vanquote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik de jump op een warrior krijg kan ik ook in mijn nakie winnen met seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-death coil-shadowburn.
Tis meer dat ie constant zn stuns goed uitvoert denk ik maar, en idd, die andere lui kunnen niet bijster veel zo lijkt het. Een mage/priest/warlock verliest zonder equip trouwens crit kans (int) én mana dus dat zijn extra lastige gevechten. Energy is altijd constant.quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Leshy het volgende:
[..]De helft van die gevechten bestaat uit tegenstanders die op z'n zachtst gezegd niet erg bedreven zijn in PvP. Mages, Warlocks en Priests hoeven ook hun jurk niet aan te hebben om met spells te smijten. Als je wilt dat Blizzard Rogues fixt door Eviscerate aan weapon damage te koppelen, prima. Dan moet je alleen niet gaan zeuren wanneer een Rogue met Vis'Kag, Brutality Blade, et cetera, Eviscerates op je los gaat laten voor meer dan 2000 damage.
Toch jammer dat jullie UD's zijn, als Alliance gaat dat niet zo makkelijk tegen UD Warriors(WotF). Say what you want, maar in m'n nakie tegen een UD Warrior ben ik toch te vlug dood. Weinig mana, dus of je al spells erop kan krijgen... En je verspilt 2 shards in dit geval (3 als je Succubus nog moet summonen). Lekker efficient...quote:Op maandag 12 september 2005 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ehh wat dacht je van
seduce-cos-shadowbolt-shadowburn-seduce-shadowbolt-deathcoil-seduce-shadowbolt-shadowburn... lijkt me iets efficienter
quote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef Richardfun het volgende:
En ja hoor, superveel servers down, plus de WoW site. Begint nu echt een beetje irri te worden...
Da's waar, maargoed. Je bent behoorlijk stom als je alliance warlock rolltquote:Op maandag 12 september 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Toch jammer dat jullie UD's zijn, als Alliance gaat dat niet zo makkelijk tegen UD Warriors(WotF). Say what you want, maar in m'n nakie tegen een UD Warrior ben ik toch te vlug dood. Weinig mana, dus of je al spells erop kan krijgen... En je verspilt 2 shards in dit geval (3 als je Succubus nog moet summonen). Lekker efficient...
Daarnaast hebben ze maar 1 charge nodig en je zit al flink in de problemen. De meeste warriors waar ik tegen vecht (WSG, AV) hebben wel een of andere epic wapen, dus die doen 500 damage per hit minimaal... Met een beetje geluk zit er een zwakkere tussen, die maar 200 doet.
Niet-UD's zijn ook wel te fearen meestal, ligt aan hun build. Ik heb er al zat met fear kapot kunnen maken (ze hadden 2 hits op me max). Dat is dan als ik Felhunter gebruik (Globale PvP is Felhunter stukken beter dan Succubus imo).
Briljant filmpjequote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
![]()
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnenquote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Leshy het volgende:
[..]Mages, Warlocks en Priests hoeven ook hun jurk niet aan te hebben om met spells te smijten.
Los daarvan is er ook een lichtelijk verschil tussen casters en melee-class natuurlijk...quote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnen
dat ook , en je hebt dus een kleine mana pool en amper health, dat zou betekenen dat een rogue je met 1 klap neerlegtquote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Los daarvan is er ook een lichtelijk verschil tussen casters en melee-class natuurlijk...
uhh.. voor warlocks betekent mana weinig hoor.. gewoon lifetappen en bandagen als je OOM gaat, of even een healthstone naar binnen werkenquote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnen
En naakte rogues hebben wel tonnen health? Laat me niet lachenquote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ook , en je hebt dus een kleine mana pool en amper health, dat zou betekenen dat een rogue je met 1 klap neerlegt
kzeg niet dat ze tonnen health hebben , maar als ze prepared een gevecht ingaan en die stunlock uitzitten dan ben je dood voor het je het weet, bij een mage is het de kunst om vijanden van je af te houdenquote:Op maandag 12 september 2005 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En naakte rogues hebben wel tonnen health? Laat me niet lachen
Een naakte rogue kan tegen mij NIETS beginnen.. Da's 1x curse, 1x shadowburn en 2 of 3x searing pain en hij ligt dood.
Stunlock of niet, die instants kun je altijd spammen tussen de stuns door. En als een rogue geen gear aan heeft klap je hem met 2 of 3 instants dood.quote:Op maandag 12 september 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzeg niet dat ze tonnen health hebben , maar als ze prepared een gevecht ingaan en die stunlock uitzitten dan ben je dood voor het je het weet, bij een mage is het de kunst om vijanden van je af te houden
jij kan spells achter je casten? ik niet iigquote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stunlock of niet, die instants kun je altijd spammen tussen de stuns door. En als een rogue geen gear aan heeft klap je hem met 2 of 3 instants dood.
DD spreuken niet. Polymorph kan je doen zelfs als je niet naar je tegenstander kijkt. Ik geloof curses ook. Oh ja, ik own best naakt, maar ik word ook enorm hard wtf-pwnt doordat mijn stamina nu niet denderend is als mage.quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij kan spells achter je casten? ik niet iig
Curses werken achter je rugquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij kan spells achter je casten? ik niet iig
Ach, mijn equipment ziet er tenminste niet uit alsof je het van het leger des heils gekregen hebtquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's waar, maargoed. Je bent behoorlijk stom als je alliance warlock rolltTenzij je soul link gaat met felhunter/voidwalker.. Maargoed, seduce is en blijft de betere tactiek tegen warriors aangezien ze daar totaal geen verweer tegen hebben.. Vs alle andere classes is felhunter/voidwalker echt veel beter. Ikzelf ben ook soullink specced, en alleen shamans geven mij probleme, maargoed die zijn ook aan mijn kant en zijn gewoon overpowered
....lees eens wat die hotlink msg aangeeft....niemand lijkt dat te lezen, moet het echt in elk topic uitleggenquote:
ik doe mee. Ook al kan ik nog steeds niet spelen, dan heb ik de patch alvastquote:
patch is binnenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:35 schreef NiTiN het volgende:
[..]
ik doe mee. Ook al kan ik nog steeds niet spelen, dan heb ik de patch alvast
Hoed bedoel je....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga zo vissende hordes ganken die de hengel willen winnen
Ik weet het alquote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand in hoeverre me instellingen kwa mods, en chat vensters enzo opgeslagen blijven na de update? Aan gezien wow dacht dat me hardware gewijzigt was en ik op ja heb geklikt op de vraag reload setings.
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef R_o_N het volgende:
Weet iemand of ik alleen de laatste patch nodig heb, als ik een nieuwe install doe ?
Of moet ik alle voorgaande patches apart runnen ?
Nou dat werkte dus niet, via de Blizz downloader hoef ik nu wel alleen de patch 1.7.0 downloaden... maar niet de WoW-1.6.1.4544-TO-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe
daar is je antwoord
Hey, Ik heb keiveel DPS maarehquote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
druid heeft nog steeds een dps van lik me aarsje...kut patch
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.
deze patch moest mijn kat vorm doormiddel van wat dingen omgooien ook normale DPS geven, ik ben er NIKS op vooruit gegaan, druid zuigt nog steeds
iedere class kan mijn heal stoppen...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |