Jawel, maar ik zit nog met dat andere punt, en vond het wel een goed moment daar een opmerking over te plaatsenquote:Op zondag 4 september 2005 18:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik gaf alleen een tip om een OP te kunnen wijzigen.
Ik vind het allemaal best, alleen wil ik toch nog ff deel 91 toevoegen en dat doet ie niet.quote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen minder gestructureerd te openen.
Ik vond het zelf altijd leuk alle delen als links onder elkaar te zetten, dat er dan een hele lijst ontstond
![]()
okidokiequote:Op zondag 4 september 2005 18:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, alleen wil ik toch nog ff deel 91 toevoegen en dat doet ie niet.![]()
*eens isquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat heeft Ingrid eigenlijk een veneukeratieve kop
Eenschquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat heeft Ingrid eigenlijk een veneukeratieve kop
Hmmm, ik weet het niet Jane... Ik zit wat te klooien maar het lukt steeds niet.quote:Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ruby, ik geloof dat het wel lukt als je eerst alle tekst even weghaalt.
Of zoiets was het iig.
Ik vind 'm creatiefquote:Op zondag 4 september 2005 18:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
zo van alsof ze Ursul de Geer met een hele dikke pik in zn mond ziet, keer 10.
ja?quote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef schatje het volgende:
Menno zei vanmiddag nog tegen Ingrid dat ze niet moet denken dat het niets wordt tussen hen, en dat hij haar alle tijd geeft ze nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |