quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef Bep het volgende:
Rob heeft last van verbale incontinentie
Begint pas om 2 uur toch?quote:Op zondag 4 september 2005 13:00 schreef Blue Thunder het volgende:
zo.. f1 begint.. blijf de streams volgen dus als er wat leuks gebeurt merk ik het wel
quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef Bep het volgende:
Rob heeft last van verbale incontinentie
Nee, Rob en zijn broers vonden dat hun ouders beter uit elkaar konden gaanquote:Op zondag 4 september 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
De kinderen van Rob hadden besloten dat het voor hun ouders beter was om uit elkaar te gaan.
Dus dat hebben ze zelf geregeld
quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Qua spraak lijkt Rob trouwens een beetje op Johan Cruijff, vinden jullie niet?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Ja! Daar heb je wel beetje gelijk in!quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Het wachten is op: "elk voordeel heb z'n nadeel"quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Eens, is een dialect tussen 020 en 030 in...heeft mn vriendje ook en die komt uit Maarssen...quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
idd, gecorrigeerdquote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, Rob en zijn broers vonden dat hun ouders beter uit elkaar konden gaan
idd dat is wel ERG veelquote:Op zondag 4 september 2005 13:03 schreef eborn het volgende:
Rob z'n moeder komt uit een gezin van 17.... wowDan ben je flink bezig geweest
Idd ja. Hij heeft een wat Amsterdams accent (Nigtevecht ligt 20 km van Amsterdam ongeveer) en hoe hij zijn zinnen uitspreekt is net Johan Cruijff. Telkens een korte pauze tussen de zinnen en af en toe een kort zinnetje als 'Is toch leuk?'. Ook slist hij een beetje.quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja! Daar heb je wel beetje gelijk in!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef Showtime het volgende:
Die gast zit het gewoon uit ze bolle kop te verzinnen.
[afbeelding]
Hoe bekijk je ze?quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef sannuh het volgende:
hoe maak je eigenlijk van die foto's van zo'n stream?
Die zitten ook de streams te kijken en durven niet naar buiten!quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef Djoj het volgende:
Beterz dat de rest op bed blijft...
Het neemt wel steeds meer af. Mijn ouders uit 6 en 7 geloof ik, maar mijn opa en oma kwamen uit 13 en 11. En ik uit 2quote:Op zondag 4 september 2005 13:04 schreef Tamaartje het volgende:
idd dat is wel ERG veel
Dacht dat mijn ouders al uit een groot gezin kwamen
Voor Pics :quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef sannuh het volgende:
hoe maak je eigenlijk van die foto's van zo'n stream?
Ja dat dacht ik dus ook dattie t n btje romantiseerd. Heel de tijd de nadruk erop leggen dat ze zo arm waren...quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Rob wel leuk vertellen hoor. Niet de hele dag, maar hij vertelt leuk. Overdrijft volgens mij de helft, maar da's niet erg![]()
ik zit op zo'n site met vier van die schermpjes en zie geen tabbladen staanquote:Op zondag 4 september 2005 13:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
Voor Pics :
Windows Mediaplayer --> Tabblad Prestaties --> Videoversnelling geen
MWSnap Download : http://www.snapfiles.com/get/mwsnap.html
Free Pics Upload --> http://picsplace.to
Voor Videos :
Windows Mediaplayer --> Tabblad Prestaties --> Videoversnelling geen
Easy Video Capture Download : http://www.video-capture.info/download.htm
Crack Easy Video Capture als bijlage
Free Videos Upload --> http://www.putfile.com
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef Djoj het volgende:
Vrouwen kunnen beter alleen zijn en hunzelf bevredigen...![]()
Idd hoe hij dat vertelde hoe het vroeger was. Het leek wel alsof hij het had over 1950, terwijl zijn jeugd rond 1970 plaats vond.quote:Op zondag 4 september 2005 13:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook dattie t n btje romantiseerd. Heel de tijd de nadruk erop leggen dat ze zo arm waren...
gaat het nou toch weer over sex?quote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef Djoj het volgende:
Vrouwen kunnen beter alleen zijn en hunzelf bevredigen...![]()
Ja, dat gevoel had ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Falco het volgende:
Idd hoe hij dat vertelde hoe het vroeger was. Het leek wel alsof hij het had over 1950, terwijl zijn jeugd rond 1970 plaats vond.
Dan moet je even windows mediaplayer opstarten vanuit je startmenu. Als je het daarin veranderd dan heeft dat ook effect op die site waar je 4 schermpjes ziet.quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef sannuh het volgende:
ik zit op zo'n site met vier van die schermpjes en zie geen tabbladen staan![]()
Ik vind het wel leukquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 13:12 schreef washandje het volgende:
Met een grote opel.. oh ik mag geen reclame maken... een grote opel, dus...
Vroeger konden ze niet dagen op Fok zitten...quote:Op zondag 4 september 2005 13:14 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
volgens mij zuigt Rob dit uit zn duim.
Goedemiddag mevrouw de Vries, hoe voelen we ons vandaaaag?quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Dido kan zich wel heel overdreven inleven. Net alsof ze met een demente bejaarde praat "oh heerlijk hey" dat doet ze al de hele tijd trouwens.
"Vind je dat? Wat leuk, nou dank je wel hoor"- niveau
bedankt!quote:Op zondag 4 september 2005 13:12 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dan moet je even windows mediaplayer opstarten vanuit je startmenu. Als je het daarin veranderd dan heeft dat ook effect op die site waar je 4 schermpjes ziet.
Het wordt steeds triester ja. Vannacht was Dido ook al zo erg.quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Dido kan zich wel heel overdreven inleven. Net alsof ze met een demente bejaarde praat "oh heerlijk hey" dat doet ze al de hele tijd trouwens.
Of je worst lust!quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef washandje het volgende:
Goedemiddag mevrouw de Vries, hoe voelen we ons vandaaaag?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Kokstra het volgende:
Wauw. Rob had 4 wieltjes. Noteren we het even? Rob... 4 wieltjes.
Inderdaad, viel mij ook op, zo overdreven...zit maar weinig echte spontaniteit in.quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef Isabeau het volgende:
DIDO !quote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
FokQuiz. Wie zei:
"Jeeeetje, wat een lieve mensen hey!"
Dido?quote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
FokQuiz. Wie zei:
"Jeeeetje, wat een lieve mensen hey!"
en nog 2 benenquote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Kokstra het volgende:
Wauw. Rob had 4 wieltjes. Noteren we het even? Rob... 4 wieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |