quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef Bep het volgende:
Rob heeft last van verbale incontinentie
Begint pas om 2 uur toch?quote:Op zondag 4 september 2005 13:00 schreef Blue Thunder het volgende:
zo.. f1 begint.. blijf de streams volgen dus als er wat leuks gebeurt merk ik het wel
quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef Bep het volgende:
Rob heeft last van verbale incontinentie
Nee, Rob en zijn broers vonden dat hun ouders beter uit elkaar konden gaanquote:Op zondag 4 september 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
De kinderen van Rob hadden besloten dat het voor hun ouders beter was om uit elkaar te gaan.
Dus dat hebben ze zelf geregeld
quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Qua spraak lijkt Rob trouwens een beetje op Johan Cruijff, vinden jullie niet?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Ja! Daar heb je wel beetje gelijk in!quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Het wachten is op: "elk voordeel heb z'n nadeel"quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Eens, is een dialect tussen 020 en 030 in...heeft mn vriendje ook en die komt uit Maarssen...quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
idd, gecorrigeerdquote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, Rob en zijn broers vonden dat hun ouders beter uit elkaar konden gaan
idd dat is wel ERG veelquote:Op zondag 4 september 2005 13:03 schreef eborn het volgende:
Rob z'n moeder komt uit een gezin van 17.... wowDan ben je flink bezig geweest
Idd ja. Hij heeft een wat Amsterdams accent (Nigtevecht ligt 20 km van Amsterdam ongeveer) en hoe hij zijn zinnen uitspreekt is net Johan Cruijff. Telkens een korte pauze tussen de zinnen en af en toe een kort zinnetje als 'Is toch leuk?'. Ook slist hij een beetje.quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja! Daar heb je wel beetje gelijk in!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef Showtime het volgende:
Die gast zit het gewoon uit ze bolle kop te verzinnen.
[afbeelding]
Hoe bekijk je ze?quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef sannuh het volgende:
hoe maak je eigenlijk van die foto's van zo'n stream?
Die zitten ook de streams te kijken en durven niet naar buiten!quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef Djoj het volgende:
Beterz dat de rest op bed blijft...
Het neemt wel steeds meer af. Mijn ouders uit 6 en 7 geloof ik, maar mijn opa en oma kwamen uit 13 en 11. En ik uit 2quote:Op zondag 4 september 2005 13:04 schreef Tamaartje het volgende:
idd dat is wel ERG veel
Dacht dat mijn ouders al uit een groot gezin kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |