quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef iteejer het volgende:Eigenlijk zeg je niets nieuws. Ik ben benieuwd, ga je na een maand ook de bedanktopics voor Haushofer omhoog halen? En vergeet het onzin-forum niet, daar kun je ook nog heel wat opkicken.
Als iets wegzakt waarvan ik het idee heb dat sommige users het mogelijk gemist hebben, dan kick ik dat topic. Niks spannends aan, gebeurd op heel fok. De kans dat ik iets interessants vind in onzin dat na twee weken in aanmerking komt voor een kick lijkt me persoonlijk wat klein.
quote:
Ik heb verder ook niets gemerkt van andere users die dit topic bovenaan willen blijven houden.
Dan was ie vanzelf weer weggezakt.
quote:
Nokwanda bv liet duidelijk blijken dat ze dat kicken ven een inmiddels genant topic wat beschamend vond. Dank zij dat gekick heeft het bedanktopic een fraai einde gekregen, MUUS zal je dankbaar wezen.
Dat het topic op sommige punten niet fraai is, zoals bv Nokwanda aangaf, is niet mijn fout. Ik heb voor me gevoel alles eraan gedaan om het ontopic te houden maar blijkbaar kan dat hier niet. Vervolgens neem je mij dat kwalijk? (of nee: Je zegt iets als "MUUS is het met me eens en vindt het zo jammer wat je hebt gedaan"... Ik zeg maar zo ik zeg maar niks)
quote:
Je hoeft tegenover mij niet te verdedigen dat je absoluut geen mod wou worden.
Jij post hier waarom de keuze niet op mij is gevallen en dus heb je een verkeerde kijk op mijn ambities. Het lijkt me niet meer dan normaal om zoiets recht te zetten. Overigens had je dit allang kunnen weten als je je had ingelezen dan wel had geïnformeerd.
quote:
Ik haal slechts aan dat velen van jou die indruk hadden, en aangezien die indruk alleen van jou zo was, zou dat best es kunnen liggen jou handelwijze of uitingen. Dat was zo bij de Truth modkeuze, en recent bij de WFL Haushofer opvolging. Zelf heb ik hier geen oordeel over.
Oh maar mensen speculeren maar wat graag. De ene week ben ik homo, dan weer vrouw, heb ik > 50 kloons, ga ik vreemd, neuk ik crew, etc (dit is serieus allemaal beweerd). Dat er niet bestaande correlaties worden verzonnen is iets waar ik niet wakker van lig. Zelf lijk je ook verbanden te leggen die er niet zijn. Als mensen je dit soort scenario's voorleggen dan zou ik adviseren dat ze het eens in mijn gezicht te zeggen zodat ik het een en ander uit kan leggen alhoewel het utopisch denken is dat ze dit ook daadwerkelijk zullen doen.
quote:
Die FB affaire: geen sprake van zere schenen, maar gewoon wat ik zei: als er onvrede was over de manier van doen op truth, had dat hier opgelost moeten worden, en niet indirect uitgespeeld moeten worden via FB. Heel wat anderen kregen de indruk dat een beetje bitterheid inzake de aanstelling van Mirage meespeelde. En of je dat nu letterlijk zo zegt of niet, je manier van handelen en uitdrukken was zodanig dat die indruk bij meerderen ontstond. Net als met die modschap-affaire.
Hiervoor poste je:
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:00 schreef iteejer het volgende:jouw manier van optreden is meestal wat indirect en glibberig, sommigen zouden dat zelfs gluiperig noemen. Indirecte insinuaties, waarvan hierboven twee voorbeelden, zijn niet de manier om als crew op te treden in truth. Als user kun je er aardig mee scoren ja.
Ik herinner me bv een issue in het algemene FB forum, waar de manier waarop ik met sommige truth-users omging centraal stond. Het was een beetje een affik-topic tegen mij, is niets bijzonders, dat gebeurt crewleden wel vaker op een site met de omvang als deze: je kunt niet met iedereen bevriend zijn. Maar goed, jij gaf daar ook ineens kritiek op de manier waarop ik eea aanpakte. Waarom wél als een aantal mensen er duidelijk op uit zijn om mij beentje te lichten, en niet hier intern? Ik had je er hier nooit eerder over gehoord. Dat vind ik een vorm van gluiperigheid en stiekemheid die ik niet kan waarderen. Je kan alles tegen me zeggen, geen probleem. Maar zeg dat dan ook gewoon, en niet dat achterbakse gedraai, om ineens als je denkt medestanders te hebben wél te durven.
Jij vind dus dingen achterbaks, denkt nog steeds dat er iets interns aan de hand is (
![]()
), neemt aan dat ik dat hier nooit aan zou kaarten (
![]()
), bepaalde ruggengraat van andere users nodig heb (
![]()
), en trekt verkeerde conclusies. Vervolgens vraag ik om een bron en, ja, die is er natuurlijk niet. Ik viel immers ook alleen over het slotje in FB. Maar toch staat je conclusie vast en heb ik iets stiekems gedaan waarbij ook een motief wordt aangedragen namelijk rancune om bepaalde modkeuzes? Ik weet niet of ik moet lachen of huilen maar in ieder geval bedankt voor de stemmingmakerij. Het is schijnbaar beter om kritiek als kloon te posten want zodra het gegeven wordt is de eerste stap om het te ontkrachten met niet bestaande verbanden. Ik kan me indenken dat dit kritiek dragelijker maakt maar ik had van jouw kant toch meer professionaliteit verwacht.
quote:
Je motieven voor dat kicken: ik zeg nergens dat je dat doet om extra info in te winnen, ik constateer alleen dat het tot gevolg heeft dat een discussie wordt aangewakkerd. Aangezien je niet iets in de trant van 'MUUS ik ben je nog steeds zo dankbaar' postte, maar slechts 'schop', is het dan ook niet echt duidelijk waarom je dat deed; dat dit een dergelijke discussie zou precipiteren had je echt wel kunnen voorzien.
Nou eerlijk gezegd heb ik er niet aan gedacht. Het is ook niet het enige topic dat ik heb geschopt. Dat er niet geheel duidelijk is waarom ik schopte kan ik me nog indenken, alhoewel ik nergens die vraag voorgeschoteld heb gekregen voordat het slotje is gezet. Wel zie ik dat jij meer geinteresseerd bent in antwoorden van haar kant als ik de laatste paar posts in het topic lees. Tja, niet zo heel vreemd dat het topic dan niet bedoelde intenties gaat vervullen.
quote:
Ik heb iig met haar man gesproken, en in wat ik daar hoorde voldoende aanleiding gevonden me geen zorgen meer te maken, en het hoofdstuk 'MUUS' af te sluiten. Omdat zonder haar inbreng iedere verdere discussie hierover zinloos is.
En weer begin je hierover. Sorry, maar moet iemand anders dit per se lezen behalve ik of zo? Voor de inmiddels 15de keer: Het gaat me niet om deze info. Verder vind ik het erg spijtig dat een simpelweg bedanktopic hier niet kan omdat jullie de discussie niet in kunnen dammen.
Ik had eerlijk gezegd meer kwaliteit verwacht, zowel in het topic, als hier in feedback.