Eerste iets van Lieske waar ik me in kan vindenquote:Op zondag 4 september 2005 02:09 schreef clauwheee het volgende:
Lieske denkt: voor ik het huis uit moet, nog ff bij Roel liggen.![]()
Van iedereen die ergens spijt van " zou moeten hebben" zou ik Lieske als eerste zeggen. Ze zette zichzelf toch een beetje voor lul, ze werd wel belachelijk gemaakt hoor. Vandaarquote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Achtraf spijt hebben van uitlatingen of daden is triest!
Ben ook bang als die Chantalleke weer opblijft tot sluit er niks meer aan is!quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef Kokstra het volgende:
Ach, dit wordt niks meer. Truste mensen!![]()
quote:
TOTAAL niet!quote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Van iedereen die ergens spijt van " zou moeten hebben" zou ik Lieske als eerste zeggen. Ze zette zichzelf toch een beetje voor lul, ze werd wel belachelijk gemaakt hoor. Vandaar
ik ook, kinderachtig, suf, vermoeiend en tochquote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
Altijd natte![]()
En toch moet ik om die kleuterhumor van Joost lachen.![]()
Mee eensquote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef Kokstra het volgende:
CHANTALstaat nu bovenaan mijn slechte bewoners top 5
Ook mee eens.. al vrij lang trouwens!quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Gisterennacht was ik nog zo`n beetje de enige met een antipathie voor Chantal, en zetten veel fokkers haar zelfs in de top 5 van favorieten.![]()
dat gaat de bewoners vast ook wel opvallen.. bij de eerste de beste stevige ruzie zal ze toch haar ware gezicht moeten laten zien....quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Gisterennacht was ik nog zo`n beetje de enige met een antipathie voor Chantal, en zetten veel fokkers haar zelfs in de top 5 van favorieten.![]()
Maar goed: ze is zo neutraal en nietszeggend, dat ik niet denk dat iemand van het huis haar nomineert.(op zich is neutraal en nietszeggend niet erg, maar ze roept gewoon afkeer op)
Hidden agenda? vertel....quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
TOTAAL niet!
Als je goe dhebt geluisterd heeft de rest een hidden agenda...
ah.. oke dan... was al bang dat ik wat gemist hadquote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn favo smilie, ik miste hem even
Niemand is alle dagen leuk, Chantal heeft ff een dipje.quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
ik vertrouw haar voor geen meter iig.quote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gaat de bewoners vast ook wel opvallen.. bij de eerste de beste stevige ruzie zal ze toch haar ware gezicht moeten laten zien....
Ga je nu elke dag hier pm's plaatsenquote:Nee, over wat je normaal gesproken op dinsdagavond doet maar afgelopen dinsdag dus een keer niet hebt gedaan!! ( denk aan je vrouw/vriendin)![]()
(ik vergeet heeeeel weinig)
![]()
Mijn helden heb ik in mijn onder teksten gezetquote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook mee eens.. al vrij lang trouwens!
Misschien kan ze Tanja nog wat leren dan... ook een stookster, maar verre van subtiel...quote:Op zondag 4 september 2005 02:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vertrouw haar voor geen meter iig.
ze doet aardig, maar volgens mij is ze als het er op aan komt zo vals als wat.
subtiele stookster.
Zit me ook al ruim 3 dagen te ergeren aan Mrs Fletcher, Paranoia Chantalleke!quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar goed: ze is zo neutraal en nietszeggend, dat ik niet denk dat iemand van het huis haar nomineert.(op zich is neutraal en nietszeggend niet erg, maar ze roept gewoon afkeer op)
precies.... Regie.. doe daar eens wat aanquote:Op zondag 4 september 2005 02:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze zo allemaal doorelkaar blerren volg ik er niks van![]()
Hallo!quote:
Ik vond zelf die paronoïde theorieën juist wel leuk.quote:Op zondag 4 september 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit me ook al ruim 3 dagen te ergeren aan Mrs Fletcher, Paranoia Chantalleke!![]()
![]()
![]()
Indeed!quote:Op zondag 4 september 2005 02:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Some pictures say more than a thousands words![]()
Die sliep toch al lang ?quote:Op zondag 4 september 2005 02:24 schreef it_was_me het volgende:
Zit Tanja nu met haar hand in haar broek?
Okequote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef Quembel het volgende:
is Tanja niet is Linda
Hai moppiequote:
Geeft hij haar straks weer een kus op de wang, kan Tanja haar morgen weer voor slet uitmaken omdat ze zogenaamd getongd heeft (en wat al niet meer) met Roelquote:Op zondag 4 september 2005 02:23 schreef Tourniquet het volgende:
Roel en Lieske maken hun tong alvast los![]()
En volgens Tanja kan je daar zwanger van worden, is bij haar ook gebeurdquote:Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geeft hij haar straks weer een kus op de wang, kan Tanja haar morgen weer voor slet uitmaken omdat ze zogenaamd getongd heeft (en wat al niet meer) met Roel
ze stoort zich aan het feit dat Menno haar en Dido tegen elkaar opzet , door steeds ofwel de een te kiezen openlijk ofwel de andere.quote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Er is dus wel degelijk iets gaande tussen Ingrid en Menno, waaraan hier een beetje aan voorbij wordt gegaan. Als ik het goed begrepen heb is Ingrid best wel gek op Menno, maar stoort ze zich aan een aantal dingen, onder meer aan zijn uitspraak vanavond dat hij Dido's billen verkoos boven haar borsten. Die twee hebben een beetje vreemde relatie, maar Ingrid wil duidelijk meer dan ze nu krijgt.
die zijn aan het roddelenquote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef Tourniquet het volgende:
Kan iemand volgen waar Chantal en Ingrid het over hadden?
HOHO, ze is wel 1 van mijn helden in het huisquote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat het met haar niet zo goed gaat. Ze heeft duidelijk enorm spijt
(dom mens!)
Inderdaad, als je niet tegen drank kan, zuip dan niet zoveel en doe dan helemaal niet met truth or dare mee.quote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat het met haar niet zo goed gaat. Ze heeft duidelijk enorm spijt
(dom mens!)
Tja dat heb je met jongens als menno, die alles los en vast neuken. Die doen dat soort dingen altijd, bewust of onbewust geen idee.quote:Op zondag 4 september 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
ze stoort zich aan het feit dat Menno haar en Dido tegen elkaar opzet , door steeds ofwel de een te kiezen openlijk ofwel de andere.
En ze ergert zich aan het feit dat Menno haar alleen maar wilt masseren om iets te insinueren tegenover de rest, dat er iets speelt tussen hen.
Zij ziet hem als maatje, en wilt geen concurentie uitgelokt hebben die er niet is.
Niet precies maar ging over iets waar Linda zich ook over ergerde denk dat ze het over Menno of Dido hadden maar weet het niet zeker ...was idd vrij vaagquote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef Tourniquet het volgende:
Kan iemand volgen waar Chantal en Ingrid het over hadden?
Die is steeds bang dat haar ouders het te horen krijgen (kan me iets bij voorstellen)quote:Op zondag 4 september 2005 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal wil graag de komende tijd geen enkele dubieuze uitspraak meer doen
Roel heeft weer het grotste woord maar hij heeft vaak nog gelijk ookquote:Op zondag 4 september 2005 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over de situatie in het midden oosten, levert vast een paar leuke quotes op![]()
Echt? Ik vind haar verschrikkelijk.... Zo enorm berkenend....en nu ze wat drank op had, heeft ze opeens spijt van veel dingen...quote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HOHO, ze is wel 1 van mijn helden in het huis![]()
![]()
Van mij mag het, we hebben wel genoeg plat gelul gehooord voor een week ....quote:Op zondag 4 september 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
Roel gaat toch niet weer op dit moment eenpolitiek discussie aan , hè
Idd, ze hebben hun lesje wel geleertquote:Op zondag 4 september 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
De mensen waarvan ik dacht dat die erg berekenend bezig zijn, blijken nu ook de meeste spijt te hebben van dingen die ze, onder invloed van drank, zeggen of doen.
Ik vond het wel een leerzaam avondje.
En de andere 4 zijn: Rob, tanja, Joost en lieskequote:Op zondag 4 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar verschrikkelijk.... Zo enorm berkenend....en nu ze wat drank op had, heeft ze opeens spijt van veel dingen...![]()
Dat doet ze wel erg vaak...quote:Op zondag 4 september 2005 02:35 schreef ruby het volgende:
Dido zit weer lekker met haar benen wijd.
Dat zijn er 4. Ook drank op?quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de andere 3 zijn: Rob, tanja, Joost en lieske![]()
![]()
"oeh.. wat gaaf hey"quote:Op zondag 4 september 2005 02:35 schreef ks_choice het volgende:
Menno laat een tandenstoker bewegen en maakt Naat wijs dat dit komt door de energie die Naat naar Menno laat stromen via een hand op zijn schouder.
Min wijf.quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze wel erg vaak...
Maar Dido is het ook die toegaf dat ze mannen uitdaagt.... en zodra ze happen, dumpt ze ze meteen omdat het dan niet meer interessant is.
Oftewel, ze is een cock teaser.quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze wel erg vaak...
Maar Dido is het ook die toegaf dat ze mannen uitdaagt.... en zodra ze happen, dumpt ze ze meteen omdat het dan niet meer interessant is.
Zag het net te laatquote:
Jah je hebt genoeg gemistquote:Op zondag 4 september 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
Wat liggen Lieske en Roel lief zo![]()
![]()
Heb ik al wat gemist kwa opdrachten ?>?( was avondje weg enzo)
Volgens mij wel.quote:Op zondag 4 september 2005 02:43 schreef teamlead het volgende:
zeiden ze nu echt dat Rob zijn been is gaan uitzoeken??
dat hebben wel meer mensen, maar volgens mij heeft hij gewoon een off avondje.quote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij kan Menno niet tegen grote groepen mensen.
Als hij met een klein groepje is gaat hij bij de hand doen maar zodra de groep tegroot word is die langdurig stil.
Hij houdt de tandenstoker strak tegen een nagel aan, als je dan een een beetje druk uitoefend met je vinger versprint de ene tandenstoker soms een klein stukje waardoor degene die erop ligt een stukje "springt".quote:Op zondag 4 september 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
ik heb trouwens geen idee hoe die truc in de badkamer werk.... Iemand suggesties?
quote:Op zondag 4 september 2005 02:48 schreef drdolittle het volgende:
Wie zie nou net..
Laat dat een waarschuwing zijn Menno??
Ingrid?? en waarom??
Ik vind Dido oprecht, qua uiten van gevoelens, en leuk om haar neiging andere mensen te analyseren, en haar intelligentie.quote:Op zondag 4 september 2005 02:44 schreef Zapje het volgende:
Ik heb het idee dat Dido het nog erg zwaar krijgt....................sommigen beginnen haar door te krijgen
Roel jaquote:Op zondag 4 september 2005 02:47 schreef teamlead het volgende:
Roel is leuk bezig bij Lieske.. die drijft dalijk van de bank af
Dido heeft nu Joost .quote:Op zondag 4 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
Dido en Ingrid praten over Menno
Menno is een maatje meer niet, zegt Ingrid maar ik wil niet tussen jou en Menno gedwongen worden met spelletjes van Menno.
Dido zegt dat ze ook niets van of met Menno wilt.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is terug en ziet oa 'slet' Lieske weer bij Roel liggen
Zouden ze hier meelurken ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 02:50 schreef ks_choice het volgende:
Interessant gesprek in de vrouwenslaapkamer, zappen ze weg!
quote:Op zondag 4 september 2005 02:55 schreef Tourniquet het volgende:
Roel: "Internet is niet boeiend, kijken 30 mensen ofzo!"
quote:Op zondag 4 september 2005 02:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roel '' Internet is niet boeiend zijn 30 mensen ofzo![]()
Hij moest eens weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 3 4quote:Op zondag 4 september 2005 02:56 schreef svann het volgende:
Welke stream was de slaapkamer?
Ja wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 4 september 2005 02:57 schreef caradoc het volgende:
Chantal is bang aan het worden dat hetgeen wat ze gezegt heeft uitgezonden wordt ... wat heeft ze allemaal gezegt dan? Die stream verslagen zijn niet compleet ... ik weet helemaal niet wat er gebeurd is
Je moet deze topics doorlezen... Die zijn wel compleet!quote:Op zondag 4 september 2005 02:57 schreef caradoc het volgende:
Chantal is bang aan het worden dat hetgeen wat ze gezegt heeft uitgezonden wordt ... wat heeft ze allemaal gezegt dan? Die stream verslagen zijn niet compleet ... ik weet helemaal niet wat er gebeurd is
De eisen om in de officiële streams te publiceren, zijn helaas te zwaar voor peter6000quote:Op zondag 4 september 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet deze topics doorlezen... Die zijn wel compleet!
Heeft ze dus niet gedaanquote:Op zondag 4 september 2005 03:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu laat Lieske natuurlijk overkomen alsof Tanja heeft gezegt dat ze ruzie hebben.
En dat krijgt Tanja dan natuurlijk weer te horen.
Zie je wel het word wel leuk![]()
Dido en Ingrid sluiten een verbond.quote:Op zondag 4 september 2005 03:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heerlijk dat roddelen in de slaapkamer![]()
Chantal..quote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Chantal weet zeker dat ze Ralph voor haar erin hebben gedaan.
En Rob..quote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Met andere woorden, ze wil gewoon genomen worden door hem. Duidelijke taal.quote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zitten nu samen Menno aftezeikenquote:Op zondag 4 september 2005 03:06 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand het nog volgen waar Ingrid het over heeft![]()
Eerst was het roel nogquote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Nee want ze vindt liefde veel belangrijker dan sex.quote:Op zondag 4 september 2005 03:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze wil gewoon genomen worden door hem. Duidelijke taal.![]()
Volgens mij zeiken ze iedereen af, behalve hunzelfquote:Op zondag 4 september 2005 03:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze zitten nu samen Menno aftezeiken![]()
De mensen die zich overduidelijk anders voor willen doen dan ze zijn, verwijten de anderen dat ze te berekenend bezig zijn. Het is een hilarisch avondjequote:Op zondag 4 september 2005 03:07 schreef Wokkel het volgende:
Het wordt echt met de dag leuker in het huis. De sex laat nog even op zich wachten, maar de roddels komen los.
Ja, maar aangezien ze een paar wijntjes op heeft, wil ze andere koek.quote:Op zondag 4 september 2005 03:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee want ze vindt liefde veel belangrijker dan sex.![]()
Nou, kom op zeg, kan je als vrouw niet eens meer dollen en flirten met kerels zonder dat je die personen echt "leuk" vindtquote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt dat ze niemand echt leuk vindt in het huis...
Goh, dat leek toch echt anders meid
Chantal zegt om de vijf minuten weer wat anders.quote:Op zondag 4 september 2005 03:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ze een paar wijntjes op heeft, wil ze andere koek.![]()
Heb je gelijk aan... maar ze wekt toch in ieder geval wel de indruk. .... En Dido heeft al toegegeven dat ze dat teasen erg prettig vind om ze vervolgens te dumpen... dus vandaar mijn opmerking.quote:Op zondag 4 september 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, kom op zeg, kan je als vrouw niet eens meer dollen en flirten met kerels zonder dat je die personen echt "leuk" vindt
Wedden dat ze meegaat in het spel dan, als hij dat doet..quote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef ks_choice het volgende:Ingrid en Dido vinden het raar dat de jongens bezig zijn om de vrouwen te 'veroveren'.
Ze hebben het over Menno en als Ingrid zegt dat hij misschien achter Dido aan wil gaan zegt Dido: Najaaaaaaaaaaa!
Ik denk dat je dat met een korrel zout moet nemen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je gelijk aan... maar ze wekt toch in ieder geval wel de indruk. .... En Dido heeft al toegegeven dat ze dat teasen erg prettig vind om ze vervolgens te dumpen... dus vandaar mijn opmerking.
Normaal zou ik dat ook doen, ware het niet dat ik Dido daar ook precies het type voor vindt.quote:Op zondag 4 september 2005 03:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met een korrel zout moet nemen.
Ik kan zulke dingen ook wel eens zeggen in een bepaalde context van een gesprek met een vent die probeert me te plaatsen c.q. uitlokken.
Wil je het horen, kan je het krijgen, zoiets, zeg maar
Alleen dat F5-en is een beetje irritant, is daar geen mooie IE plugin voor te regelen?quote:Op zondag 4 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Deze topics zijn veel prettiger trouwens dan streamverslagen schrijven. Hier kun je echt ongezouten je mening geven
Het is onvoorstelbaar inderdaad. Laten ze zich maar eens afvragen waarom 5 (!!!) dames Lieske hebben genomineerd. Laten ze daar maar eens over nadenken.quote:Op zondag 4 september 2005 03:16 schreef ks_choice het volgende:
Ze vinden het kinderachtig.
Doen zelf net zo hard mee! Dozen!
Ja dat heb ik gemerkt en Lieske is heiligquote:Op zondag 4 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal zou ik dat ook doen, ware het niet dat ik Dido daar ook precies het type voor vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |