Eerste iets van Lieske waar ik me in kan vindenquote:Op zondag 4 september 2005 02:09 schreef clauwheee het volgende:
Lieske denkt: voor ik het huis uit moet, nog ff bij Roel liggen.![]()
Van iedereen die ergens spijt van " zou moeten hebben" zou ik Lieske als eerste zeggen. Ze zette zichzelf toch een beetje voor lul, ze werd wel belachelijk gemaakt hoor. Vandaarquote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Achtraf spijt hebben van uitlatingen of daden is triest!
Ben ook bang als die Chantalleke weer opblijft tot sluit er niks meer aan is!quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef Kokstra het volgende:
Ach, dit wordt niks meer. Truste mensen!![]()
quote:
TOTAAL niet!quote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Van iedereen die ergens spijt van " zou moeten hebben" zou ik Lieske als eerste zeggen. Ze zette zichzelf toch een beetje voor lul, ze werd wel belachelijk gemaakt hoor. Vandaar
ik ook, kinderachtig, suf, vermoeiend en tochquote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
Altijd natte![]()
En toch moet ik om die kleuterhumor van Joost lachen.![]()
Mee eensquote:Op zondag 4 september 2005 02:13 schreef Kokstra het volgende:
CHANTALstaat nu bovenaan mijn slechte bewoners top 5
Ook mee eens.. al vrij lang trouwens!quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Gisterennacht was ik nog zo`n beetje de enige met een antipathie voor Chantal, en zetten veel fokkers haar zelfs in de top 5 van favorieten.![]()
dat gaat de bewoners vast ook wel opvallen.. bij de eerste de beste stevige ruzie zal ze toch haar ware gezicht moeten laten zien....quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Gisterennacht was ik nog zo`n beetje de enige met een antipathie voor Chantal, en zetten veel fokkers haar zelfs in de top 5 van favorieten.![]()
Maar goed: ze is zo neutraal en nietszeggend, dat ik niet denk dat iemand van het huis haar nomineert.(op zich is neutraal en nietszeggend niet erg, maar ze roept gewoon afkeer op)
Hidden agenda? vertel....quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
TOTAAL niet!
Als je goe dhebt geluisterd heeft de rest een hidden agenda...
ah.. oke dan... was al bang dat ik wat gemist hadquote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn favo smilie, ik miste hem even
Niemand is alle dagen leuk, Chantal heeft ff een dipje.quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
ik vertrouw haar voor geen meter iig.quote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gaat de bewoners vast ook wel opvallen.. bij de eerste de beste stevige ruzie zal ze toch haar ware gezicht moeten laten zien....
Ga je nu elke dag hier pm's plaatsenquote:Nee, over wat je normaal gesproken op dinsdagavond doet maar afgelopen dinsdag dus een keer niet hebt gedaan!! ( denk aan je vrouw/vriendin)![]()
(ik vergeet heeeeel weinig)
![]()
Mijn helden heb ik in mijn onder teksten gezetquote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook mee eens.. al vrij lang trouwens!
Misschien kan ze Tanja nog wat leren dan... ook een stookster, maar verre van subtiel...quote:Op zondag 4 september 2005 02:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vertrouw haar voor geen meter iig.
ze doet aardig, maar volgens mij is ze als het er op aan komt zo vals als wat.
subtiele stookster.
Zit me ook al ruim 3 dagen te ergeren aan Mrs Fletcher, Paranoia Chantalleke!quote:Op zondag 4 september 2005 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar goed: ze is zo neutraal en nietszeggend, dat ik niet denk dat iemand van het huis haar nomineert.(op zich is neutraal en nietszeggend niet erg, maar ze roept gewoon afkeer op)
precies.... Regie.. doe daar eens wat aanquote:Op zondag 4 september 2005 02:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze zo allemaal doorelkaar blerren volg ik er niks van![]()
Hallo!quote:
Ik vond zelf die paronoïde theorieën juist wel leuk.quote:Op zondag 4 september 2005 02:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit me ook al ruim 3 dagen te ergeren aan Mrs Fletcher, Paranoia Chantalleke!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |