En de andere 4 zijn: Rob, tanja, Joost en lieskequote:Op zondag 4 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar verschrikkelijk.... Zo enorm berkenend....en nu ze wat drank op had, heeft ze opeens spijt van veel dingen...![]()
Dat doet ze wel erg vaak...quote:Op zondag 4 september 2005 02:35 schreef ruby het volgende:
Dido zit weer lekker met haar benen wijd.
Dat zijn er 4. Ook drank op?quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de andere 3 zijn: Rob, tanja, Joost en lieske![]()
![]()
"oeh.. wat gaaf hey"quote:Op zondag 4 september 2005 02:35 schreef ks_choice het volgende:
Menno laat een tandenstoker bewegen en maakt Naat wijs dat dit komt door de energie die Naat naar Menno laat stromen via een hand op zijn schouder.
Min wijf.quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze wel erg vaak...
Maar Dido is het ook die toegaf dat ze mannen uitdaagt.... en zodra ze happen, dumpt ze ze meteen omdat het dan niet meer interessant is.
Oftewel, ze is een cock teaser.quote:Op zondag 4 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze wel erg vaak...
Maar Dido is het ook die toegaf dat ze mannen uitdaagt.... en zodra ze happen, dumpt ze ze meteen omdat het dan niet meer interessant is.
Zag het net te laatquote:
Jah je hebt genoeg gemistquote:Op zondag 4 september 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
Wat liggen Lieske en Roel lief zo![]()
![]()
Heb ik al wat gemist kwa opdrachten ?>?( was avondje weg enzo)
Volgens mij wel.quote:Op zondag 4 september 2005 02:43 schreef teamlead het volgende:
zeiden ze nu echt dat Rob zijn been is gaan uitzoeken??
dat hebben wel meer mensen, maar volgens mij heeft hij gewoon een off avondje.quote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij kan Menno niet tegen grote groepen mensen.
Als hij met een klein groepje is gaat hij bij de hand doen maar zodra de groep tegroot word is die langdurig stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |