2 3 4quote:Op zondag 4 september 2005 02:56 schreef svann het volgende:
Welke stream was de slaapkamer?
Ja wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 4 september 2005 02:57 schreef caradoc het volgende:
Chantal is bang aan het worden dat hetgeen wat ze gezegt heeft uitgezonden wordt ... wat heeft ze allemaal gezegt dan? Die stream verslagen zijn niet compleet ... ik weet helemaal niet wat er gebeurd is
Je moet deze topics doorlezen... Die zijn wel compleet!quote:Op zondag 4 september 2005 02:57 schreef caradoc het volgende:
Chantal is bang aan het worden dat hetgeen wat ze gezegt heeft uitgezonden wordt ... wat heeft ze allemaal gezegt dan? Die stream verslagen zijn niet compleet ... ik weet helemaal niet wat er gebeurd is
De eisen om in de officiële streams te publiceren, zijn helaas te zwaar voor peter6000quote:Op zondag 4 september 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet deze topics doorlezen... Die zijn wel compleet!
Heeft ze dus niet gedaanquote:Op zondag 4 september 2005 03:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu laat Lieske natuurlijk overkomen alsof Tanja heeft gezegt dat ze ruzie hebben.
En dat krijgt Tanja dan natuurlijk weer te horen.
Zie je wel het word wel leuk![]()
Dido en Ingrid sluiten een verbond.quote:Op zondag 4 september 2005 03:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heerlijk dat roddelen in de slaapkamer![]()
Chantal..quote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Chantal weet zeker dat ze Ralph voor haar erin hebben gedaan.
En Rob..quote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Met andere woorden, ze wil gewoon genomen worden door hem. Duidelijke taal.quote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zitten nu samen Menno aftezeikenquote:Op zondag 4 september 2005 03:06 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand het nog volgen waar Ingrid het over heeft![]()
Eerst was het roel nogquote:Op zondag 4 september 2005 03:05 schreef Tourniquet het volgende:
Nee want ze vindt liefde veel belangrijker dan sex.quote:Op zondag 4 september 2005 03:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze wil gewoon genomen worden door hem. Duidelijke taal.![]()
Volgens mij zeiken ze iedereen af, behalve hunzelfquote:Op zondag 4 september 2005 03:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze zitten nu samen Menno aftezeiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |