abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 02:05:19 #1
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30248985
Stel: je partner wil een tattoo. Het erge is dat ze er totaal niet over nadenkt, weet dat ze er later spijt van gaat krijgen, dat het er nogal achterbuurt en camping uitziet, dat je kansloos bent op de arbeidsmarkt...toch is ze koppig.

Hebben meer mensen dit gehad?
Hup, aan het werk!
pi_30249019
Ehmm.. wat is het probleem? Als dat zo is komt ze er zelf wel achter.
Je kan het haar moeilijk verbieden, dat zou wel heel bekrompen zijn.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 4 september 2005 @ 02:07:14 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30249026
ja, toen mijn ex een frikandel speciaal op haar arm tatoeerde.
  zondag 4 september 2005 @ 02:08:01 #4
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30249041
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef Janetje het volgende:
Ehmm.. wat is het probleem? Als dat zo is komt ze er zelf wel achter.
Je kan het haar moeilijk verbieden, dat zou wel heel bekrompen zijn.
Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.
Hup, aan het werk!
pi_30249060
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.
Laat het haar lekker zelf weten. Als je haar dáárom al niet meer zou willen.. wat doe je dan in die relatie?
  zondag 4 september 2005 @ 02:09:14 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30249065
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef Zwansen het volgende:
ja, toen mijn ex een frikandel speciaal op haar arm tatoeerde.
van mora mmmmmmm
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30249076
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ja, uh, wat is het probleem dan ? Je geeft aan dat je er een probleem mee hebt, doet ze het toch dan weet ze de consequenties toch ook ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2005 02:10:11 ]
  zondag 4 september 2005 @ 02:10:28 #8
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30249092
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, uh, wat is het probleem dan ? Je geeft aan dat je er een probleem mee hebt, doet ze het toch dan weett ze de consequenties toch ook ?
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.
Hup, aan het werk!
pi_30249101
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.
Goddamn wat ben jij bekrompen.. heerlijk
  zondag 4 september 2005 @ 02:11:07 #10
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30249102
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:

[..]

Laat het haar lekker zelf weten. Als je haar dáárom al niet meer zou willen.. wat doe je dan in die relatie?
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.
Hup, aan het werk!
pi_30249108
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Dus. Je zegt dat je het niet ok vindt, legt uit waarom, en dat als ze het toch doet je er een punt achter zet.
pi_30249110
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.
Wat wil ze voor tattoo dan?
Wat voor studie doet ze?
waarom ga ik eigenlijk in op een duidelijk reltopic? Ik begin mijn onz-roots kwijt te raken..
  zondag 4 september 2005 @ 02:17:54 #13
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30249201
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:

[..]

Wat wil ze voor tattoo dan?
Wat voor studie doet ze?
waarom ga ik eigenlijk in op een duidelijk reltopic? Ik begin mijn onz-roots kwijt te raken..
Ze wil een tattoo die zichtbaar is in het dagelijkse leven zeg maar... daarnaast gaat ze werken als manager. Dat rijmt niet echt met elkaar.
Hup, aan het werk!
pi_30249212
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ze wil een tattoo die zichtbaar is in het dagelijkse leven zeg maar... daarnaast gaat ze werken als manager. Dat rijmt niet echt met elkaar.
*in herhaling valt
Wat voor tattoo wil ze dan?
  zondag 4 september 2005 @ 02:20:43 #15
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30249235
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:18 schreef Janetje het volgende:

[..]

*in herhaling valt
Wat voor tattoo wil ze dan?
Weet ik veel, het boeit me ook niet echt. Omdat ze het ook niet precies weet te vertellen komt het op mij over als een impulsieve actie. Niet goed in dit soort gevallen, plus de zichtbaarheid. Typisch gevalletje van 'niet doen'.
Hup, aan het werk!
pi_30249269
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:20 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Weet ik veel, het boeit me ook niet echt. Omdat ze het ook niet precies weet te vertellen komt het op mij over als een impulsieve actie. Niet goed in dit soort gevallen, plus de zichtbaarheid. Typisch gevalletje van 'niet doen'.
Jammer, ik had je bijna geloofd..
Volgende keer het verhaal toch iets beter aankleden..
  zondag 4 september 2005 @ 02:33:44 #17
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_30249412
quote:

[..]

Ik heb 3 tattoo's, en ik heb een goedbetalende baan hoor, dus tja...

Kruip ff lekker terug naar je eigen wolkje?
From the ashes...
  zondag 4 september 2005 @ 02:41:29 #18
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30249508
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:33 schreef Xitami het volgende:

[..]

Ik heb 3 tattoo's, en ik heb een goedbetalende baan hoor, dus tja...

Kruip ff lekker terug naar je eigen wolkje?
Wat begrijp je niet aan zichtbaar?
Hup, aan het werk!
pi_30249570
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:41 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan zichtbaar?
Je bent meer bang voor je eigen gezichtsverlies dan dat van je vriendin.
Ego ten top.
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
pi_30250399
gewoon laten zetten, als ze er spijt van heeft, is dat haar zaak en niet de jouwe. Je kunt hoogguit lichte gedwongen advies geven
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30250718
joh... Zeg van te voren dat de plek je niet aanstaat en dat wanneer ze iets enorm afzichtelijks kiest er de kans bestaat dat je der verlaat. Wanneer ze een enorme draak op der arm of een titanic in der nek laat tatooëren maak je het uit.... blijkt het iets liefs te zien waar je bij nader inszien relatief weinig last van hebt.... boeit het niet.

Overigens... je hebt Manager like Wibra of Mac Manager en Software Development Manager van een afdeling van 1000 man personeel. Dus de term Manager zegt imho weinig.
  zondag 4 september 2005 @ 04:32:43 #22
105723 Pladeao
Schoonheid van de nacht
pi_30250858
Wat boeit in godsnaam die tattoo, je houdt van het meisje eronder dus ja.

Maar aan de andere kant snap ik best dat je wilt verkomen dat ze er als slippervolk bij loopt. En zo misschien wel een mooie baan vergooid.( d-t whatever te veel bier achter de kies)

Gewoon over praten, moet kunnen in een gezonde relatie.

Succes.
"They say you can't turn a bad girl good, but once a good girl has gone bad she's gone forever" Jay-Z
" I ain't that sad, but I'm sad enough" Beth Hart
pi_30250870
dude, haar keuze, niet de jouwe....

Haar probleem, steun haar subtiel, maar spreek nooit je toestemming uit....
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_30250945
Volgens mij ben ik een van de weinigen die je begrijpt. Als je weet dat ze een fout gaat maken wil je haar daarvoor behoeden. Maarja, de rest heeft ook wel gelijk. Je houd van haar, dus als ze een tattoo laat zetten wordt dat er toch niet minder om?
pi_30250969
quote:
Op zondag 4 september 2005 04:40 schreef oi het volgende:
Je houd van haar, dus als ze een tattoo laat zetten wordt dat er toch niet minder om?
Omdat het er hoerig uit ziet en dat je vriendin op een kamper lijkt. Een tattoo of piercing, dan gaat ze maar een ander vriendje zoeken. Breng dit natuurlijk wel iets subtieler.
pi_30251004
quote:
Op zondag 4 september 2005 04:43 schreef Steijn het volgende:

[..]
Breng dit natuurlijk wel iets subtieler.
Dat lijkt me handig ja
  zondag 4 september 2005 @ 08:48:26 #27
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30251647
quote:
Op zondag 4 september 2005 04:15 schreef blieblie het volgende:
joh... Zeg van te voren dat de plek je niet aanstaat en dat wanneer ze iets enorm afzichtelijks kiest er de kans bestaat dat je der verlaat. Wanneer ze een enorme draak op der arm of een titanic in der nek laat tatooëren maak je het uit.... blijkt het iets liefs te zien waar je bij nader inszien relatief weinig last van hebt.... boeit het niet.

Overigens... je hebt Manager like Wibra of Mac Manager en Software Development Manager van een afdeling van 1000 man personeel. Dus de term Manager zegt imho weinig.
Iemand met een zichtbare tattoo wordt niet zo snel aangenomen als manager. Terecht ook natuurlijk.
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 09:15:31 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30251799
Wat een vreemde probleemstelling. Als ze da ambitie heeft manager te worden en ze laat een zichtbare tattoo zetten is ze gewoon dom. Je kan haar dat aan haar verstand proberen te krijgen. Als dat niet lukt moet ze het zelf maar weten.

Je kunt natuurlijk voor het compromis gaan als je wilt dat ze haar kansen niet vergooit. Een tattoo op een niet zichbare plek bijvoorbeeld.

Al denk ik dat deze probleemstelling een kans heeft van 0.0000001 % om voor te komen
pi_30251808
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Stel: je partner wil een tattoo. Het erge is dat ze er totaal niet over nadenkt, weet dat ze er later spijt van gaat krijgen, dat het er nogal achterbuurt en camping uitziet, dat je kansloos bent op de arbeidsmarkt...toch is ze koppig.

Ik heb vier tattoo's en ben directie secretaresse. Dus wat jij zegt is niet waar. Als zij een tattoo zou nemen op een plaats dat je ook met warm weer kan bedekken is dat geen probleem op de arbeidsmarkt. Het feit dat jij niet over straat wilt lopen met iemand die een tattoo heeft vindt ik nog al bekrompen. Misschien heb jij wel een haakneus en vind zij dat oerlelijk aan jou maar ze loopt toch ook over straat met jou. En over dat niet na denken over een tattoo, ik zou zeggen laat haar een tattoo uitkiezen en zeg dan tegen haar als je over een half jaar- jaar nog steeds gek bent van die tattoo mag je hem laten zetten. Dan heeft ze een half jaar- jaar bedenktijd en kan jij in dat half jaar na denken over je oppervlakkige liefde voor haar.
  zondag 4 september 2005 @ 09:19:27 #30
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30251817
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:17 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik heb vier tattoo's en ben directie secretaresse. Dus wat jij zegt is niet waar. Als zij een tattoo zou nemen op een plaats dat je ook met warm weer kan bedekken is dat geen probleem op de arbeidsmarkt. Het feit dat jij niet over straat wilt lopen met iemand die een tattoo heeft vindt ik nog al bekrompen. Misschien heb jij wel een haakneus en vind zij dat oerlelijk aan jou maar ze loopt toch ook over straat met jou. En over dat niet na denken over een tattoo, ik zou zeggen laat haar een tattoo uitkiezen en zeg dan tegen haar als je over een half jaar- jaar nog steeds gek bent van die tattoo mag je hem laten zetten. Dan heeft ze een half jaar- jaar bedenktijd en kan jij in dat half jaar na denken over je oppervlakkige liefde voor haar.
Ik zou eerst eens leren lezen, je slaat de plank volledig mis. Lezen, wat is dat toch moeilijk voor sommige mensen.
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 09:45:58 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30251994
quote:

Een eerste vraag die nu in mij opkomt is waarom je iets hebt met een partner die kennelijk zo naief en/of kinds is?
  zondag 4 september 2005 @ 09:56:04 #32
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_30252075
Ik heb het nog nooit mee gemaakt, maar ik ben wel instaat er een relatie voor te verbeken.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  Admin zondag 4 september 2005 @ 09:57:55 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30252085
Bemoeial.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30252091
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een eerste vraag die nu in mij opkomt is waarom je iets hebt met een partner die kennelijk zo naief en/of kinds is?
Ze is blond en heeft dikke tieten, wedden?
  zondag 4 september 2005 @ 09:59:46 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30252100
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ze is blond en heeft dikke tieten, wedden?
Aannemelijke theorie.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 10:00:31 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30252107
Generaliserend dames
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 4 september 2005 @ 10:01:03 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30252110
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:00 schreef yvonne het volgende:
Generaliserend dames
Misschien zijn haar tieten iets minder groot.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 10:02:34 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30252124
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien zijn haar tieten iets minder groot.
Nog

zondag 4 september 2005 @ 10:04:48 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30252141
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nog
Het wachten is op het antwoord van TS. Ik vind het echter verbazingwekkend dat zijn partner (kennelijk) niet voor zichzelf kan denken.
pi_30252153
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nog
nog?

Nog steeds generaliserend, of nog wel iets minder groot (van tijdelijke aard, de borstvergroting komt eraan)
pi_30252210
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het wachten is op het antwoord van TS. Ik vind het echter verbazingwekkend dat zijn partner (kennelijk) niet voor zichzelf kan denken.
Tja, als ik de OP lees, lijkt het eerder een topic voor OUD over een opstandig puberkind. Als je je partner zo meent te moeten bedillen, dan kun je beter een andere hobby zoeken.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 10:10:08 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30252211
Kom, het is zondag, beide dan maar
Nog x2 zeg maar.

pi_30252774
Zeikzak. Haar leven, haar keus.
pi_30252804
Zolang je het verschil tussen kamp en camping niet weet verdien je zo'n vriendin.
Boo-fucking-hoo
pi_30252865
quote:

Dat wordt sparen alvast dan voor de laseroperaties om de tattoo te laten verwijderen,

of je kijkt eens waar het je om gaat, uiterlijk (ja dus in jouw geval) of innerlijk.....
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30252866
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:19 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens leren lezen, je slaat de plank volledig mis. Lezen, wat is dat toch moeilijk voor sommige mensen.
Waar wil ze die tattoo laten zetten en hoe groot wordt ie?
  zondag 4 september 2005 @ 11:05:48 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30252908
Ik heb zelf een tattoo, op mijn rechts op mijn onderrug..bewust op die plek, want ik wil het kunnen bedekken.

Ikzelf zou niet graag met zichtbare tattoo's ronddartelen bij bijvoorbeeld schoonfamilie, werk, uitgaan etc
mensen krijgen dan immers een bepaald beeld van je, hoe bekrompen ook, maar het IS gewoon zo. Ondanks dat ik plaatjes heel leuk vind, kies ik er wel voor het lekker voor mezelf te houden.

Ik begrijp TS dan ook volledig, als een vriend van mij het zou overwegen zou ik hem ook vragen of hij wel helemaal lekker was.
En hem er absoluut proberen vanaf te praten...en dat heeft niets met betutteling te maken, maar met gezonde interesse. Je wil het beste voor je partner en dus dien je deze trachten te behoeden voor een mogelijke fout.
pi_30253137
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kan ze beter die tattoo wel laten zetten, want zo iemand op een managerspositie??? Wat gaat de TS doen, de hele dag naast haar zitten en de beslissingen voor haar nemen?
pi_30253475
Ik snap je wel, alleen mijn vriendin zegt nog lekker jaaaarenllang te wachten om een tattoo te laten zetten. Als ze erover begint zeg ik ook gewoon 'maar daar wacht je nog lekker mee'.

En mensen die zeggen bekrompen, je moet toch tegen je partner kunnen zeggen dat je iets niet leuk vindt. Wat voor slechte relatie heb je als je dat niet kunt doen zeg.
  zondag 4 september 2005 @ 12:12:38 #50
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30254253
Och, het is idd háár beslissing. Niet die van jou. Als ze 't echt graag wil, dan is d'r niets wat jij kan doen om haar tegen te houden.
Een tattoo kan btw erg mooi zijn. Sexy zelfs. Maar kennelijk heb jij andere ervaringen.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 4 september 2005 @ 12:25:14 #51
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_30254540
kansloos op de arbeidsmarkt, camping, achterbuurt . . .

G! wat voor tattoo wil ze nemen dan?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_30255772
Toch geen tribal op haar onderrug he? Als ik iets kansloos en ordinair vind bij een vrouw is het wel dat.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 4 september 2005 @ 13:18:40 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30256014
Haha, toch grappig hoe al die mensen met tattoo's reageren. "Bekrompen hoor!" Haha.

Ik geef je groot gelijk, ik zou ook geen vrouw willen met een tattoo. Dan zoek ik wel een kamper. Snapt ze zelf niet dat een -duidelijk zichtbare- tattoo niet representatief is voor iemand die deel uit maakt/gaat maken van het management team?

Maar als zij echt een tattoo wil, en ze ziet het probleem niet, dan heb jij er maar mee te doen vrees ik. Om het nou uit te maken om zo'n (oerlelijk) plaatje vind ik een beetje cru. Aan de andere kant denk ik ook dat zij jouw mening enigzins moet respecteren, maar het blijft haar lichaam en dus haar beslissing.
Als je vervolgens gelijk krijgt en ze komt met hangende pootjes terug dan mag je maximaal één keer zeggen "IK ZEI HET TOCH!". En vervolgens mag ze zelf sparen voor een laser behandeling!

[ Bericht 1% gewijzigd door AgLarrr op 04-09-2005 14:51:00 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 4 september 2005 @ 13:18:42 #54
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30256015
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef nozem het volgende:
Toch geen tribal op haar onderrug he? Als ik iets kansloos en ordinair vind bij een vrouw is het wel dat.
Trampstamps.

Maarja, ik vind het ook iets voor zeemannen, veroordeelde kinderverkrachters (En andere gedetineerden.) en Tokkie's. Als een van m'n neuksters het nodig zou vinden haar lichaam met een of andere in het zich springende tattoo te verneuken mag ze op zoek naar een ander.
Ik ga naar huis.
  zondag 4 september 2005 @ 13:37:24 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30256524
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef AgLarrr het volgende:
Haha, toch grappig hoe al die mensen met tattoo's reageren. "Bekrompen hoor!" Haha.

Ik geef je groot gelijk, ik zou ook geen vrouw willen met een tattoo. Dan zoek ik wel een kamper. Snapt ze zelf niet dat een tattoo niet representatief is voor iemand die deel uit maakt/gaat maken van het management team?

Maar als zij echt een tattoo wil, en ze ziet het probleem niet, dan heb jij er maar mee te doen vrees ik. Om het nou uit te maken om zo'n (oerlelijk) plaatje vind ik een beetje cru. Aan de andere kant denk ik ook dat zij jouw mening enigzins moet respecteren, maar het blijft haar lichaam en dus haar beslissing.
Als je vervolgens gelijk krijgt en ze komt met hangende pootjes terug dan mag je maximaal één keer zeggen "IK ZEI HET TOCH!". En vervolgens mag ze zelf sparen voor een laser behandeling!
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga

plaatjes die zichtbaar zijn daarentegen ; vind ik ook niet zo smakelijk, maar een subtiele tattoo op een plek die overwegend bedekt is, kan heel schattig zijn. Zeker als het vrouwtje wat het draagt ook schattig is. Niets crimineels, kamperigs of asociaals aan.
  zondag 4 september 2005 @ 13:41:01 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30256631
quote:
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga
Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....

zondag 4 september 2005 @ 13:52:28 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30256931
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )

vervolgens haal ik in mijn repliek nog even het punt zichtbaarheid aan

wrijf die slaap eens uit je ogen, dumbass
  zondag 4 september 2005 @ 14:30:11 #58
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30257911
quote:
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo
Je quote mij, reagerend op een onderwerp over een zichtbare tattoo. Ik herhaal:

Lezen, HARK, lezen...

pi_30258510
moet ze zelf weten, haar lichaam.
zou er iig Geen ruzie over maken.
pi_30259767
Precies. Als zij straks door haar tattoo geen normale baan krijgt, dan dump je haar toch gewoon!
pi_30259894
Pfff, alsof het verschil in een campingtype en een nette vrouw aan een tattoo te zien is.
Je bent een campinggast of niet hoor.

Dus waarschijnlijk is ze het al, maar probeer jij dat te veranderen.
pi_30259987
Verkapt help-mijn-vriendin-blijkt-een-aso-te-zijn-topic dus.
  zondag 4 september 2005 @ 16:32:10 #63
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30260915
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef SHE het volgende:

[..]

plaatjes die zichtbaar zijn daarentegen ; vind ik ook niet zo smakelijk, maar een subtiele tattoo op een plek die overwegend bedekt is, kan heel schattig zijn. Zeker als het vrouwtje wat het draagt ook schattig is. Niets crimineels, kamperigs of asociaals aan.
Wederom: lees dit topic eens door. Wat begrijp je niet aan het woordje zichtbaar?
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 16:33:06 #64
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30260944
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef SHE het volgende:

[..]

lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )

vervolgens haal ik in mijn repliek nog even het punt zichtbaarheid aan

wrijf die slaap eens uit je ogen, dumbass
Doe even niet zo achterlijk. Het staat er duidelijk dat het gaat om een zichtbare tattoo. Nu jij weer.
Hup, aan het werk!
pi_30265798
Pft, al zaagt mijn vriend z'n benen eraf omdat ie dat mooi vind.. dat is helemaal zijn eigen zaak en keuze.
  zondag 4 september 2005 @ 19:08:27 #66
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_30265956
Zolang ze geen CAMPINGSNOL op haar voorhoofd laat tattoëren zie ik niet in waarom het bedreigend zou zijn voor een management functie.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 4 september 2005 @ 19:14:08 #67
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30266120
erg vaag hoe er meteen een stereotype imago aan iemand word vastgeknoopt zodra hij/zij een tattoo heeft. die opmerking van "kansloos op de werkmarkt", "ghetto/camper tuig" e.d. laat zien hoe weinig verstand je er werkelijk van hebt.

dat jij het niet wilt heeft nog niet het recht dat je anderen het mag gaan verbieden. alhoewel het inderdaad dom is van die meid om er niet eerst goed over na te denken. Ik heb er ook 4 jaar over nagedacht voor ik mijn tattoo nam. en hey, ik ben alles behalve achterbuurt tuig of kansloos op de werkmarkt en mijn tattoo zie je ook vrij makkelijk aangezien ik vaak met een t-shirt rond loop.

vind dat je maar domme opmerkingen plaatst en zeer oppervlakkig vanwege gebrek aan fatsoenlijk informatie. ik zou mijn vriendin het niet verbieden als zij iets wilt. zal er hoogstens een mening over laten horen en dat is dat. het uit maken over zo iets laat zien dat jij alles behalve onvoorwaardelijke liefde voor haar voelt. en voorwaardelijke liefde is voor sukkels.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30270957
Mijn vrouw heeft ook meerdere tatoeages, maar die neemt ze omdat ze die zelf mooi vind.
Ze had ze trouwens al toen we verliefd werden. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Mensen die tatoeages associëren met tuig en campingsnollen, lopen zelf mentaal achter.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 4 september 2005 @ 21:56:39 #69
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_30271249
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef Enyalius het volgende:
erg vaag hoe er meteen een stereotype imago aan iemand word vastgeknoopt zodra hij/zij een tattoo heeft. die opmerking van "kansloos op de werkmarkt", "ghetto/camper tuig" e.d.
imho, TS zeg gewoon wat je er van vind/dump haar, en laat verder de beslissing aan haar over, haar leven. simpel toch.

Zij is toch geen kind waarvan jij de vader bent?
pi_30273387
Ligt helemaal aan wat voor een tatoo en waar (ook zichtbare plaatsen kunnen mooi zijn, maar andere ook weer niet) . Maar ik zou er geen problemen mee hebben, aangezien ik zelf ook wel erg graag wil (maar dan geen kleintje ).

[ Bericht 12% gewijzigd door pAin op 04-09-2005 23:06:53 ]
pi_30274622
quote:

[..]

Shit , heb je helemaal gelijk in , ik heb ook nog nooit geen goede baan gevonden dankzij mijn tattoo's

*lees het kan mijn baas (en oude bazen) werkelijk geen ene flikker schelen ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_30276066
Ligt eraan wat voor tattoo, en waar. Ik wil zelf ook ooit nog eens een tattoo. Vond m'n vriendin ook niet geweldig toen ik dat zei.
Unspoken words were understood
pi_30281147
Je kunt eerst ook even kijken of een tattoo echt iets is wat je wilt. Een vriend van me wilde een draak op zijn schouder en heeft eerst een pentekening op die schouder gemaakt om te kijken of hij er zelf wel tevreden mee was.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 5 september 2005 @ 09:48:53 #74
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30281176
Bah, de politiek correcte alles moet kunnen kliek is weer lekker aanwezig hier. Nou, als mijn manager met een tattoo rondloopt moet hij/zij toch echt nog veel veel harder zijn/haar best doen om mijn respect terug te winnen. En hey, alles draait tegenwoordig om respeccccccccct.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 5 september 2005 @ 09:49:15 #75
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30281179
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft ook meerdere tatoeages, maar die neemt ze omdat ze die zelf mooi vind.
Ze had ze trouwens al toen we verliefd werden. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Mensen die tatoeages associëren met tuig en campingsnollen, lopen zelf mentaal achter.
Dat is altijd fijn om te horen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_30281502
zichtbare tats kan je ook bedekken. Dus maakt niet uit wat voor baan je hebt. Alleen in de zomer moet je dan wel lange mouwen en lange broek dragen. Niks aan de hand.

Het probleem is niet dat je het kut vind omdat zij gaat werken als manager en daardoor geen zichtbare tats mag hebben. Het probleem is dat jij het gewoon helemaal niks vind. Zeg dat dan gewoon eerlijk.

Als ze een tat op haar gezicht wil zetten, heb ik niks gezegt.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 5 september 2005 @ 10:10:14 #77
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_30281548
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Doe even niet zo achterlijk. Het staat er duidelijk dat het gaat om een zichtbare tattoo. Nu jij weer.
OP WELKE PLEK?

van dat "zichtbaar" word ik nou wel een beetje
  maandag 5 september 2005 @ 10:13:18 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30281603
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef Kletz het volgende:

Als ze een tat op haar gezicht wil zetten, heb ik niks gezegt.
Dat lijkt mij inderdaad een van de weinige plekken waar een tattoo per definitie zichtbaar is, samen met je handen of polsen. Op de meeste andere plekken kan die zichtbaarheid gemaskeerd worden met kleding.

Collega van me is accountmanager en heeft een mega tattoo op haar onderrug. Vaak ook zichtbaar, nooit problemen whatsoever mee gehad. Niet intern, en ook niet bij klanten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30281711
kom op tattoo op de onderug mag van mij altijd zichtbaar zijn!!! weet je hoe geil
pi_30281721
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

OP WELKE PLEK?

van dat "zichtbaar" word ik nou wel een beetje
Volgens mij gaat het de TS om dat ze überhaupt een tatoo wil, hem maakt niet uit waar, je bent camping als je er één hebt. Hoe subtiel ook..

@TS: als je er zo'n moeite mee hebt, heb je het haar ook vertelt? Zo ja, en ze wil niet luisteren, houdt het op. Als het zo'n aanstoot geeft moet je het uitmaken en een meisje versieren met een permanente polo kraagje, in bezit van een hockey stick of cricket-knuppel, die, alhoewel ze haar uiterlijk in jouw ogen mee heeft, zich net zo camping, kansloos en sletterig kan gedragen als iemand met een tatoo..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 5 september 2005 @ 10:20:35 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30281741
Persoonlijk vind ik dat dan weer een enorme dertien in een dozijn tattoo, maar da's een heel andere discussie .
pi_30281766
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:20 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik dat dan weer een enorme dertien in een dozijn tattoo, maar da's een heel andere discussie .
daar is geen discussie over mogelijk , maar persoonlijk (laat ik het zo maar formuleren) vind ik het geil haha
pi_30282298
Ciurlizza, Wat en waar wil ze iets laten zetten?
Ik heb zelf ook een (stukje) zichbare tattoo), Ennuh ik heb toch wel degelijk een goede baan,..

Zoon Bs da mensen geen tattoo mogen in bedrijfsleven, of dat hun dan "respectloos" worden behandeld.
Zolang niemand het weet is het goed en niks aan de hand,.. zolang hij tevoorschijn komt wordt er gegild,.. Bekrompen zooi.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_30282640
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef Jan-Ton het volgende:
tattoo's zijn stoer joh Doe je voor jezelf als je het mooi vindt.
  maandag 5 september 2005 @ 15:15:53 #87
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30289140
Je kunt met haar praten over wat ze precies wilt , en waar (ja zichtbaar dat weten we)
misschien dat je haar ideeen kunt geven over andere plaatsen die wat minder zichtbaar zijn.

als ze het echt graag wilt zal ze het uiteindelijk toch doen.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_30289175
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef kruimel_20 het volgende:
Je kunt met haar praten over wat ze precies wilt , en waar (ja zichtbaar dat weten we)
misschien dat je haar ideeen kunt geven over andere plaatsen die wat minder zichtbaar zijn.

als ze het echt graag wilt zal ze het uiteindelijk toch doen.
Precies,..
Ik heb um ook gewoon laten zetten,..
Ik wilde der 1 tis mijn lichaam,.. en ja vindt k um niet meer mooi? Jammer dan,.. K stoor me der niet aan,.. of laat ik er wat anders overheen zetten

Bovenarm?
Onderarm?
Handen/polsen?
Enkel?
Gezicht?
Nek?

Maakt nog wel wat verschil zeg....

Ik wilde al heel erg lang een tatoeage, mijn ouders hebben me gezegd te wachten tot ik 18 was, maar mijn man zag geen enkel heil in een tatoeage, zo ook niet in de piercings die ik nu heb.

Hij heeft zijn mening gegeven en gevraagd of ik het echt, maar dan ook echt wilde en uiteindelijk heeft hij gewoon naast me gezeten mijn handje vasthouden tijdens het zetten(nou ja niet letterlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel).

Waar het op neer komt is dat hij er geen fan van was, maar dat hij mij niet tegenhoudt, wel wilde hij zeker weten dat ik er zeker van was dat dat was wat ik wilde, echt zeker wist...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30290617
Ok, dat je een tattoo niet mooi vind ok, maar ga dan niet iedereen die er wel één heeft uitmaken voor kansloos campingvolk. Dat was echt 20 jaar geleden. Tegenwoordig is het heel hip om een tattoo te hebben. Heel veel managers hebben er één (of meer) maar deze zie je nooit omdat dit soort mensen meestal in een pak oid lopen. Mijn vriend heeft nu zo'n anderhalf jaar een hele mooie tribal op zijn bovenarm, hij begint bovenaan de schouder en loopt door naar beneden, een 'normaal' t-shirt bedekt hem precies. De t-shirts en blousen die momenteel in zijn, met de korte mouwtjes, bedekken hem dus niet helemaal. Dat is soms wel eens lastig omdat hij op zijn werk de tattoo toch liever wel wil bedekken. Maar als hij dan z'n armen naar voren strekt, (bijvoorbeeld bij iets pakken aan de andere kant van een bureau) dan is de tattoo wel eens zichtbaar. Hij is er op die manier al heel vaak achtergekomen dat veel mensen waarvan je het helemaal niet zou verwachten ook een tattoo hebben, omdat ze er dan over beginnen dat ze er ook één hebben.
Je hebt er denk ik wel gelijk in dat de meeste mensen in wat hogere functies de tattoos wel zo laten plaatsen dat ze makkelijk te bedekken zijn.
Misschien zou je je vriendin het voorstel kunnen doen om de tattoo een tijdje in henna te laten zetten (dit is ook zelf te leren) om te kijken of ze het wel echt zo geweldig vind. Pas wel op voor zwarte henna! Er is volgens mij wel ergens een topic over, op google is er ook veel over te vinden.

Maarja, als jij gewoon principieel tegen een tattoo bent, en je kunt er niet mee leven dat zij er één wil, dan moet je toch eens serieus over je relatie gaan praten. Er wordt wel geroepen dat je dan niet echt van haar houdt, maar iedereen heeft wel zo z'n dingen die hij onacceptabel vindt.
pi_30290971
als mijn partner een tattoo wil, krijgtie em van mij

* MarMar likes tattoos

piercings ook trouwens
pi_30291058
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, de politiek correcte alles moet kunnen kliek is weer lekker aanwezig hier. Nou, als mijn manager met een tattoo rondloopt moet hij/zij toch echt nog veel veel harder zijn/haar best doen om mijn respect terug te winnen. En hey, alles draait tegenwoordig om respeccccccccct.
Wat een bullshitargument. Ik beoordeel managers liever op hun kwaliteiten.
pi_30291087
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Wat een bullshitargument. Ik beoordeel managers liever op hun kwaliteiten.
Precies,..
Liever een gare kamper die weet wattie doet dan een bal die er piekfijn uitziet die het verkloot.
pi_30291185
Ik wil mijn vriendin juist een tattoo geven. Eentje waardoor iedereen kan zien wat voor speciale relatie wij hebben. Een vleeskeurmerk ofzo op haar voorhoofd. Of zo'n "bezet-bordje". Kan ook in de geest van een wc-deur-slot.

Heb de tattoo al uitgezocht, alleen de vriendin schiet niet op. Ze vinden het allemaal zo campingachtig. Terwijl ik juist het idee heb dat als je echt van elkaar houudt, dat je niet moeilijk gaat doen om zulke kleine dingen.

Ben er achter gekomen dat ik niet zo claimerig moet zijn. EN DAT MOET JIJ OOK NIET ZIJN! LUISTEREN KRENG. Zou een beetje sneu zijn als je daar achteraf pas achterkomt. En daar wil ik je graag voor behoeden.
  maandag 5 september 2005 @ 18:39:26 #96
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30294969
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef Jan-Ton het volgende:
tattoo's zijn stoer joh..en bij een baan maakt het heus niet zoveel uit hoor.
Dus wel.
Hup, aan het werk!
  maandag 5 september 2005 @ 18:58:06 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30295516
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Dus wel.
Meerdere users die hier al het tegendeel met feiten hebben gestaafd...
  maandag 5 september 2005 @ 19:05:33 #98
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30295732
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meerdere users die hier al het tegendeel met feiten hebben gestaafd...
Als je met een zichtbare tattoo komt solliciteren dan heb je gewoon een achterstand. Vraag maar aan Pedro Ruijzing.
Hup, aan het werk!
  maandag 5 september 2005 @ 19:24:42 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30296313
Dan kom je ook even met een overdreven voorbeeld aankakken...
  maandag 5 september 2005 @ 19:26:45 #100
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30296366
Weet ik - maar met een duidelijk zichtbare tattoo begin je met een achterstand als je aan het solliciteren bent voor een baan en voor veel werkgevers zal het ook een reden zijn je eruit te trappen. Er worden zelfs al pompbediendes ontslagen omdat ze een piercing in hun oor lieten zetten.
Hup, aan het werk!
pi_30296504
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Natalie het volgende:
Och, het is idd háár beslissing. Niet die van jou. Als ze 't echt graag wil, dan is d'r niets wat jij kan doen om haar tegen te houden.
Een tattoo kan btw erg mooi zijn. Sexy zelfs. Maar kennelijk heb jij andere ervaringen.
Eens Ik heb ook een tattoo,al heb ik er wel heul lang over na gedacht. 1 op mn boven arm. Tribal. Ik zou er nog wel 1 willen,maar in overleg met mn vriend heb ik besloten om het niet te doen.

Het is haar keuze,en de vraag is of zij waarde hecht aan jouw mening daarover Zo niet,dan heb je pech
Semper Fidelis! | Altijd trouw
  maandag 5 september 2005 @ 19:31:56 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30296541
Vind ik het toch vreemd dat diverse users, waaronder ikzelf, heel andere verhalen kennen.
Mijn collega die ik al eerder aanhaalde is aangenomen mét tattoo en dat terwijl haar belangrijkste account een grote multinational is waar religie en normen en waarden hoog in het vaandel staan.
Als jij een goede cv hebt, je goed verbaal kunt uiten en je (toekomstige) werk zichtbaar verstaat, maakt zo'n plaatje echt niet uit.

Wees trouwens eens concreet: op welke zichtbare plek wil jouw vriendin haar tattoo laten zetten?
pi_30296609
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
Vind ik het toch vreemd dat diverse users, waaronder ikzelf, heel andere verhalen kennen.
Mijn collega die ik al eerder aanhaalde is aangenomen mét tattoo en dat terwijl haar belangrijkste account een grote multinational is waar religie en normen en waarden hoog in het vaandel staan.
Als jij een goede cv hebt, je goed verbaal kunt uiten en je (toekomstige) werk zichtbaar verstaat, maakt zo'n plaatje echt niet uit.

Wees trouwens eens concreet: op welke zichtbare plek wil jouw vriendin haar tattoo laten zetten?
zichtbaar komt bij mij over als in dr gezicht,hals,nek,of onderarmen.

Over de rest kun je kleren doen
Semper Fidelis! | Altijd trouw
  maandag 5 september 2005 @ 19:34:30 #104
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30296626
Ze wil het op d'r hand of in d'r nek. Het is een soort bevlieging, vandaar dat ik dat idee toch uit haar hoofd probeer te praten. Een tattoo op de onderrug is ook kansloos en zichtbaar, maar toch net wat minder "puta de barrios" dan iets op je hand of in je nek. Ook vaak minder zichtbaar natuurlijk.

Reken maar dat het geen positieve invloed heeft bij een sollicitatie.
Hup, aan het werk!
  maandag 5 september 2005 @ 19:42:03 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30296847
En zie: je geeft wat meer duidelijkheid en direct kweek je (bij mij tenminste) begrip .
Een tattoo op d'r hand of in d'r nek? Nee, daar kan ik ook met mijn hoofd niet bij. Dat oogt wel erg ordinair en dat kan inderdaad wel eens een negatief beeld geven.
  maandag 5 september 2005 @ 19:48:18 #106
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30297036
Precies, het oogt ordinair, zelfs erger dan dat en het werkt niet echt in positieve zin mee bij een sollicitatie of het uitoefenen van een functie.
Hup, aan het werk!
  maandag 5 september 2005 @ 19:52:28 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30297156
Ligt natuurlijk aan de soort functie. bedoel: mijn broer is glaszetter en daar lijken zijn vele tattoo's eerder een pro dan een con .

Maar in een managementfunctie (toch?) is een hand of nek tattoo niet echt de slimste zet die je als vrouw kunt zetten, nee.
  maandag 5 september 2005 @ 19:54:19 #108
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30297208
Een managementfunctie inderdaad. Als het gaat voor een functie als stratenmaker of bouwvakker dan is het geen argument, maar voor managementfuncties wel natuurlijk.
Hup, aan het werk!
  maandag 5 september 2005 @ 19:55:53 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30297250
Maar dat wil ze dus niet van je aannemen?
  maandag 5 september 2005 @ 19:58:38 #110
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30297322
Tja eigenwijs he... vandaar dat ik ook hier schrijf dat het in mijn ogen een bevlieging is. Ik denk wel dat ze weet dat ik gewoon gelijk heb.
Hup, aan het werk!
pi_30301156
oke, ik snap het beter hand of nek is idd niet verstandig.. op andere plekken: voor een beetje een nette baan dien je die toch bedekt te hebben (zelfs schouders en bovenarmen zijn dan easy)

maarreh, kan ze goed tegen pijn dan?

btw de meeste goede tattooshops doen zulke tattoos niet zomaar, zeker niet als ze merken dat het een bevlieging is... heeft ze verder helemaal geen tattoos?
  maandag 5 september 2005 @ 22:13:24 #112
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30302210
Nee, ze heeft verder geen tattoos. Een goede shop doet dat inderdaad niet zomaar, zeker niet als men de indruk krijgt dat het een bevlieging is, maar genoeg shops die het gewoon zien als extra omzet en gaan inkten natuurlijk.
Hup, aan het werk!
pi_30303007
Mwah, die zijn er niet zoveel, ze willen wel graag een goede naam houden. Maarreh, hand en nek, dat is fucking pijnlijk.

Ik krijg overigens et idee dat ze stugger volhoudt, naarmate jij meer tegenstribbelt.. misschien werkt averechtse psychologie; neem der es mee naar een tattooshop om te kijken.

en check bij voorkeur van te voren even of er dan ook een klant is die een keipijnlijke tattoo laat zetten en of er een eng uitziende tattoo-artist werkt, maar dat heb je niet van mij
pi_30312412
Auw, ik krijg al de kriebels bij de gedachte!!! Ik wil een tattoo op mijn enkel maar ik ben nog niet uit over het precieze plaatje dus ik wacht nog even... Dat wordt ook pijn!!! Maar ik zou het ook nooit op een plek doen die echt niet te bedekken is. Zoals ik al zij, laat haar de tattoo met henna proberen, dan kan ze ook zien wat voor reacties ze van anderen krijgt. Niet alleen van bekenden, maar ook gewoon van vreemden op straat. Mensen gaan je toch aanstaren, misschien vind ze dat wel niet zo leuk als ze nu denkt. Of spreek anders af dat ze nog een bepaalde tijd wacht, een jaar ofzo, en dat ze hem dan pas laat zetten als ze het nog steeds echt wil. Het is iets waar je de rest van je leven mee loopt, dan maakt 1 jaartje wachten toch ook niet uit?

Even over dat (sommige) mensen anders op je reageren, minder respect hebben etc: Ik heb een keer een programma gezien waarin make-up artiesten een mannelijk model (denk Calvin Klein type) lelijk maakte, en hem daarna de straat op stuurde om mensen te vragen hoe laat het was. Hij had een jampotglazen-bril op, zijn haar zat slordig, lelijke tanden, vieze kleren enz. Mensen liepen dus met een grote boog om hem heen, of brabbelde snel 'half 4' en gingen dan ineens harder lopen. Hij was er zelf van geschrokken hoe anders mensen op hem reageerden.
Mensen worden dus wel degelijk anders behandeld nav hun uiterlijk, zij het mooi of lelijk, dik of dun, tattoo of geen tattoo. Jouw vriendin moet er wel zeker van zijn dat ze tegen evt. vervelende reacties kan.

[ Bericht 34% gewijzigd door flutterbye op 06-09-2005 10:08:33 ]
pi_30312491
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef flutterbye het volgende:
Auw, ik krijg al de kriebels bij de gedachte!!! Ik wil een tattoo op mijn enkel maar ik ben nog niet uit over het precieze plaatje dus ik wacht nog even... Dat wordt ook pijn!!! Maar ik zou het ook nooit op een plek doen die echt niet te bedekken is. Zoals ik al zij, laat haar de tattoo met henna proberen, dan kan ze ook zien wat voor reacties ze van anderen krijgt. Niet alleen van bekenden, maar ook gewoon van vreemden op straat. Mensen gaan je toch aankijken, misschien vind ze dat wel niet zo leuk als ze nu denkt. Of spreek anders af dat ze nog een bepaalde tijd wacht, een jaar ofzo, en dat ze hem dan pas laat zetten als ze het nog steeds echt wil. Het is iets waar je de rest van je leven mee loopt, dan maakt 1 jaartje wachten toch ook niet uit?
klinkt goed! Ik heb zelf voordat ik mijn tattoo nam en ik inmiddels wel wist wat het moest worden, nog een aantal maanden gewacht, het is inderdaad zoals je zegt, het is voor de rest van je leven. Net even iets anders dan een miskoop die je gewoon in de kast laat hangen als het later toch niet meer zo leuk blijkt te zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:07:25 #116
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_30312542
Goede tip inderdaad Flutter....laat haar eerst dan eens een nep-tattoo nemen, weet ze precies hoe het er uit ziet!

Mijn vriendin heeft ook recent een tattoo laten zetten, onderaan rug, Chinees teken 'Fu'... zij heeft er echt al een paar jaar over nagedacht en ik vind het echt mega stoer!
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:53:58 #117
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30313593
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Ze wil het op d'r hand of in d'r nek.
Achter op je nek valt nog wel te bedekken met lang haar of een sjaaltje o.i.d toch? (of wilt ze em aan de zijkant?)
Op je hand >> handschoenen
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:56:56 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30313655
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:53 schreef kruimel_20 het volgende:

Op je hand >> handschoenen

Geweldig! Bij elk zakelijk gesprek je handschoenen aanhouden.

De opties van een henna tattoo en het bezoekje aan een tattoo shop lijkt mij hele slimme suggesties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')