Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.quote:Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef Janetje het volgende:
Ehmm.. wat is het probleem? Als dat zo is komt ze er zelf wel achter.
Je kan het haar moeilijk verbieden, dat zou wel heel bekrompen zijn.
Laat het haar lekker zelf weten. Als je haar dáárom al niet meer zou willen.. wat doe je dan in die relatie?quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.
van mora mmmmmmmquote:Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef Zwansen het volgende:
ja, toen mijn ex een frikandel speciaal op haar arm tatoeerde.
Ja, uh, wat is het probleem dan ? Je geeft aan dat je er een probleem mee hebt, doet ze het toch dan weet ze de consequenties toch ook ?quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, uh, wat is het probleem dan ? Je geeft aan dat je er een probleem mee hebt, doet ze het toch dan weett ze de consequenties toch ook ?
Goddamn wat ben jij bekrompen.. heerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat het haar lekker zelf weten. Als je haar dáárom al niet meer zou willen.. wat doe je dan in die relatie?
Dus. Je zegt dat je het niet ok vindt, legt uit waarom, en dat als ze het toch doet je er een punt achter zet.quote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.
Wat wil ze voor tattoo dan?quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.
Ze wil een tattoo die zichtbaar is in het dagelijkse leven zeg maar... daarnaast gaat ze werken als manager. Dat rijmt niet echt met elkaar.quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat wil ze voor tattoo dan?
Wat voor studie doet ze?
waarom ga ik eigenlijk in op een duidelijk reltopic? Ik begin mijn onz-roots kwijt te raken..
*in herhaling valtquote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ze wil een tattoo die zichtbaar is in het dagelijkse leven zeg maar... daarnaast gaat ze werken als manager. Dat rijmt niet echt met elkaar.
Weet ik veel, het boeit me ook niet echt. Omdat ze het ook niet precies weet te vertellen komt het op mij over als een impulsieve actie. Niet goed in dit soort gevallen, plus de zichtbaarheid. Typisch gevalletje van 'niet doen'.quote:Op zondag 4 september 2005 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
*in herhaling valt
Wat voor tattoo wil ze dan?
Jammer, ik had je bijna geloofd..quote:Op zondag 4 september 2005 02:20 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Weet ik veel, het boeit me ook niet echt. Omdat ze het ook niet precies weet te vertellen komt het op mij over als een impulsieve actie. Niet goed in dit soort gevallen, plus de zichtbaarheid. Typisch gevalletje van 'niet doen'.
Ik heb 3 tattoo's, en ik heb een goedbetalende baan hoor, dus tja...quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.
Wat begrijp je niet aan zichtbaar?quote:Op zondag 4 september 2005 02:33 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ik heb 3 tattoo's, en ik heb een goedbetalende baan hoor, dus tja...
Kruip ff lekker terug naar je eigen wolkje?
Je bent meer bang voor je eigen gezichtsverlies dan dat van je vriendin.quote:Op zondag 4 september 2005 02:41 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan zichtbaar?
Omdat het er hoerig uit ziet en dat je vriendin op een kamper lijkt. Een tattoo of piercing, dan gaat ze maar een ander vriendje zoeken. Breng dit natuurlijk wel iets subtieler.quote:Op zondag 4 september 2005 04:40 schreef oi het volgende:
Je houd van haar, dus als ze een tattoo laat zetten wordt dat er toch niet minder om?
Dat lijkt me handig jaquote:Op zondag 4 september 2005 04:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Breng dit natuurlijk wel iets subtieler.![]()
Iemand met een zichtbare tattoo wordt niet zo snel aangenomen als manager. Terecht ook natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 04:15 schreef blieblie het volgende:
joh... Zeg van te voren dat de plek je niet aanstaat en dat wanneer ze iets enorm afzichtelijks kiest er de kans bestaat dat je der verlaat. Wanneer ze een enorme draak op der arm of een titanic in der nek laat tatooëren maak je het uit.... blijkt het iets liefs te zien waar je bij nader inszien relatief weinig last van hebt.... boeit het niet.
Overigens... je hebt Manager like Wibra of Mac Manager en Software Development Manager van een afdeling van 1000 man personeel. Dus de term Manager zegt imho weinig.
Ik heb vier tattoo's en ben directie secretaresse. Dus wat jij zegt is niet waar. Als zij een tattoo zou nemen op een plaats dat je ook met warm weer kan bedekken is dat geen probleem op de arbeidsmarkt. Het feit dat jij niet over straat wilt lopen met iemand die een tattoo heeft vindt ik nog al bekrompen. Misschien heb jij wel een haakneus en vind zij dat oerlelijk aan jou maar ze loopt toch ook over straat met jou. En over dat niet na denken over een tattoo, ik zou zeggen laat haar een tattoo uitkiezen en zeg dan tegen haar als je over een half jaar- jaar nog steeds gek bent van die tattoo mag je hem laten zetten. Dan heeft ze een half jaar- jaar bedenktijd en kan jij in dat half jaar na denken over je oppervlakkige liefde voor haar.quote:Op zondag 4 september 2005 02:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Stel: je partner wil een tattoo. Het erge is dat ze er totaal niet over nadenkt, weet dat ze er later spijt van gaat krijgen, dat het er nogal achterbuurt en camping uitziet, dat je kansloos bent op de arbeidsmarkt...toch is ze koppig.
Hebben meer mensen dit gehad?
Ik zou eerst eens leren lezen, je slaat de plank volledig mis. Lezen, wat is dat toch moeilijk voor sommige mensen.quote:Op zondag 4 september 2005 09:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb vier tattoo's en ben directie secretaresse. Dus wat jij zegt is niet waar. Als zij een tattoo zou nemen op een plaats dat je ook met warm weer kan bedekken is dat geen probleem op de arbeidsmarkt. Het feit dat jij niet over straat wilt lopen met iemand die een tattoo heeft vindt ik nog al bekrompen. Misschien heb jij wel een haakneus en vind zij dat oerlelijk aan jou maar ze loopt toch ook over straat met jou. En over dat niet na denken over een tattoo, ik zou zeggen laat haar een tattoo uitkiezen en zeg dan tegen haar als je over een half jaar- jaar nog steeds gek bent van die tattoo mag je hem laten zetten. Dan heeft ze een half jaar- jaar bedenktijd en kan jij in dat half jaar na denken over je oppervlakkige liefde voor haar.
Een eerste vraag die nu in mij opkomt is waarom je iets hebt met een partner die kennelijk zo naief en/of kinds is?quote:Op zondag 4 september 2005 02:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Stel: je partner wil een tattoo. Het erge is dat ze er totaal niet over nadenkt, weet dat ze er later spijt van gaat krijgen, dat het er nogal achterbuurt en camping uitziet, dat je kansloos bent op de arbeidsmarkt...toch is ze koppig.
Ze is blond en heeft dikke tieten, wedden?quote:Op zondag 4 september 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een eerste vraag die nu in mij opkomt is waarom je iets hebt met een partner die kennelijk zo naief en/of kinds is?
Aannemelijke theorie.quote:Op zondag 4 september 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze is blond en heeft dikke tieten, wedden?
Nogquote:Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien zijn haar tieten iets minder groot.
Het wachten is op het antwoord van TS.quote:
nog?quote:
Tja, als ik de OP lees, lijkt het eerder een topic voor OUD over een opstandig puberkind. Als je je partner zo meent te moeten bedillen, dan kun je beter een andere hobby zoeken.quote:Op zondag 4 september 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wachten is op het antwoord van TS.Ik vind het echter verbazingwekkend dat zijn partner (kennelijk) niet voor zichzelf kan denken.
Dat wordt sparen alvast dan voor de laseroperaties om de tattoo te laten verwijderen,quote:Op zondag 4 september 2005 02:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Waar wil ze die tattoo laten zetten en hoe groot wordt ie?quote:Op zondag 4 september 2005 09:19 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens leren lezen, je slaat de plank volledig mis. Lezen, wat is dat toch moeilijk voor sommige mensen.
Kan ze beter die tattoo wel laten zetten, want zo iemand op een managerspositie??? Wat gaat de TS doen, de hele dag naast haar zitten en de beslissingen voor haar nemen?quote:Op zondag 4 september 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wachten is op het antwoord van TS.Ik vind het echter verbazingwekkend dat zijn partner (kennelijk) niet voor zichzelf kan denken.
Trampstamps.quote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef nozem het volgende:
Toch geen tribal op haar onderrug he? Als ik iets kansloos en ordinair vind bij een vrouw is het wel dat.
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk gaquote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef AgLarrr het volgende:
Haha, toch grappig hoe al die mensen met tattoo's reageren. "Bekrompen hoor!" Haha.
Ik geef je groot gelijk, ik zou ook geen vrouw willen met een tattoo. Dan zoek ik wel een kamper. Snapt ze zelf niet dat een tattoo niet representatief is voor iemand die deel uit maakt/gaat maken van het management team?
Maar als zij echt een tattoo wil, en ze ziet het probleem niet, dan heb jij er maar mee te doen vrees ik. Om het nou uit te maken om zo'n (oerlelijk) plaatje vind ik een beetje cru. Aan de andere kant denk ik ook dat zij jouw mening enigzins moet respecteren, maar het blijft haar lichaam en dus haar beslissing.
Als je vervolgens gelijk krijgt en ze komt met hangende pootjes terug dan mag je maximaal één keer zeggen "IK ZEI HET TOCH!". En vervolgens mag ze zelf sparen voor een laser behandeling!
Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....quote:Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )quote:Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....
Je quote mij, reagerend op een onderwerp over een zichtbare tattoo. Ik herhaal:quote:lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo
Wederom: lees dit topic eens door. Wat begrijp je niet aan het woordje zichtbaar?quote:Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga
plaatjes die zichtbaar zijn daarentegen ; vind ik ook niet zo smakelijk, maar een subtiele tattoo op een plek die overwegend bedekt is, kan heel schattig zijn. Zeker als het vrouwtje wat het draagt ook schattig is. Niets crimineels, kamperigs of asociaals aan.
Doe even niet zo achterlijk. Het staat er duidelijk dat het gaat om een zichtbare tattoo. Nu jij weer.quote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef SHE het volgende:
[..]
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )
vervolgens haal ik in mijn repliek nog even het punt zichtbaarheid aan
wrijf die slaap eens uit je ogen, dumbass
imho, TS zeg gewoon wat je er van vind/dump haar, en laat verder de beslissing aan haar over, haar leven. simpel toch.quote:Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef Enyalius het volgende:
erg vaag hoe er meteen een stereotype imago aan iemand word vastgeknoopt zodra hij/zij een tattoo heeft. die opmerking van "kansloos op de werkmarkt", "ghetto/camper tuig" e.d.
Shit , heb je helemaal gelijk in , ik heb ook nog nooit geen goede baan gevonden dankzij mijn tattoo'squote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn om te horen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft ook meerdere tatoeages, maar die neemt ze omdat ze die zelf mooi vind.
Ze had ze trouwens al toen we verliefd werden. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Mensen die tatoeages associëren met tuig en campingsnollen, lopen zelf mentaal achter.
OP WELKE PLEK?quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Doe even niet zo achterlijk. Het staat er duidelijk dat het gaat om een zichtbare tattoo. Nu jij weer.
Dat lijkt mij inderdaad een van de weinige plekken waar een tattoo per definitie zichtbaar is, samen met je handen of polsen. Op de meeste andere plekken kan die zichtbaarheid gemaskeerd worden met kleding.quote:Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef Kletz het volgende:
Als ze een tat op haar gezicht wil zetten, heb ik niks gezegt.
Volgens mij gaat het de TS om dat ze überhaupt een tatoo wil, hem maakt niet uit waar, je bent camping als je er één hebt. Hoe subtiel ook..quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
OP WELKE PLEK?
van dat "zichtbaar" word ik nou wel een beetje![]()
daar is geen discussie over mogelijkquote:Op maandag 5 september 2005 10:20 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik dat dan weer een enorme dertien in een dozijn tattoo, maar da's een heel andere discussie.
quote:Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef Jan-Ton het volgende:
tattoo's zijn stoer joh Doe je voor jezelf als je het mooi vindt.
Precies,..quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef kruimel_20 het volgende:
Je kunt met haar praten over wat ze precies wilt , en waar (ja zichtbaar dat weten we)
misschien dat je haar ideeen kunt geven over andere plaatsen die wat minder zichtbaar zijn.
als ze het echt graag wilt zal ze het uiteindelijk toch doen.
Wat een bullshitargument.quote:Op maandag 5 september 2005 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, de politiek correcte alles moet kunnen kliek is weer lekker aanwezig hier. Nou, als mijn manager met een tattoo rondloopt moet hij/zij toch echt nog veel veel harder zijn/haar best doen om mijn respect terug te winnen. En hey, alles draait tegenwoordig om respeccccccccct.
Precies,..quote:Op maandag 5 september 2005 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een bullshitargument.![]()
Ik beoordeel managers liever op hun kwaliteiten.
Dus wel.quote:Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef Jan-Ton het volgende:
tattoo's zijn stoer joh..en bij een baan maakt het heus niet zoveel uit hoor.
Meerdere users die hier al het tegendeel met feiten hebben gestaafd...quote:
Als je met een zichtbare tattoo komt solliciteren dan heb je gewoon een achterstand. Vraag maar aan Pedro Ruijzing.quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meerdere users die hier al het tegendeel met feiten hebben gestaafd...
Eensquote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Natalie het volgende:
Och, het is idd háár beslissing. Niet die van jou. Als ze 't echt graag wil, dan is d'r niets wat jij kan doen om haar tegen te houden.
Een tattoo kan btw erg mooi zijn. Sexy zelfs. Maar kennelijk heb jij andere ervaringen.
zichtbaar komt bij mij over als in dr gezicht,hals,nek,of onderarmen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
Vind ik het toch vreemd dat diverse users, waaronder ikzelf, heel andere verhalen kennen.
Mijn collega die ik al eerder aanhaalde is aangenomen mét tattoo en dat terwijl haar belangrijkste account een grote multinational is waar religie en normen en waarden hoog in het vaandel staan.
Als jij een goede cv hebt, je goed verbaal kunt uiten en je (toekomstige) werk zichtbaar verstaat, maakt zo'n plaatje echt niet uit.
Wees trouwens eens concreet: op welke zichtbare plek wil jouw vriendin haar tattoo laten zetten?
klinkt goed! Ik heb zelf voordat ik mijn tattoo nam en ik inmiddels wel wist wat het moest worden, nog een aantal maanden gewacht, het is inderdaad zoals je zegt, het is voor de rest van je leven. Net even iets anders dan een miskoop die je gewoon in de kast laat hangen als het later toch niet meer zo leuk blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef flutterbye het volgende:
Auw, ik krijg al de kriebels bij de gedachte!!! Ik wil een tattoo op mijn enkel maar ik ben nog niet uit over het precieze plaatje dus ik wacht nog even... Dat wordt ook pijn!!! Maar ik zou het ook nooit op een plek doen die echt niet te bedekken is. Zoals ik al zij, laat haar de tattoo met henna proberen, dan kan ze ook zien wat voor reacties ze van anderen krijgt. Niet alleen van bekenden, maar ook gewoon van vreemden op straat. Mensen gaan je toch aankijken, misschien vind ze dat wel niet zo leuk als ze nu denkt. Of spreek anders af dat ze nog een bepaalde tijd wacht, een jaar ofzo, en dat ze hem dan pas laat zetten als ze het nog steeds echt wil. Het is iets waar je de rest van je leven mee loopt, dan maakt 1 jaartje wachten toch ook niet uit?
Achter op je nek valt nog wel te bedekken met lang haar of een sjaaltje o.i.d toch? (of wilt ze em aan de zijkant?)quote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Ze wil het op d'r hand of in d'r nek.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |