Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.quote:Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef Janetje het volgende:
Ehmm.. wat is het probleem? Als dat zo is komt ze er zelf wel achter.
Je kan het haar moeilijk verbieden, dat zou wel heel bekrompen zijn.
Laat het haar lekker zelf weten. Als je haar dáárom al niet meer zou willen.. wat doe je dan in die relatie?quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.
van mora mmmmmmmquote:Op zondag 4 september 2005 02:07 schreef Zwansen het volgende:
ja, toen mijn ex een frikandel speciaal op haar arm tatoeerde.
Ja, uh, wat is het probleem dan ? Je geeft aan dat je er een probleem mee hebt, doet ze het toch dan weet ze de consequenties toch ook ?quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat ze er zelf achter komt wil ik juist voorkomen. Daarnaast ga ik wel naar de ghetto als ik een meid wil met een campinglook.
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, uh, wat is het probleem dan ? Je geeft aan dat je er een probleem mee hebt, doet ze het toch dan weett ze de consequenties toch ook ?
Goddamn wat ben jij bekrompen.. heerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat het haar lekker zelf weten. Als je haar dáárom al niet meer zou willen.. wat doe je dan in die relatie?
Dus. Je zegt dat je het niet ok vindt, legt uit waarom, en dat als ze het toch doet je er een punt achter zet.quote:Op zondag 4 september 2005 02:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik haar wil behoeden voor een kansloze misstap en dat ik niet met een ordinair campingwijf over straat ga lopen.
Wat wil ze voor tattoo dan?quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.
Ze wil een tattoo die zichtbaar is in het dagelijkse leven zeg maar... daarnaast gaat ze werken als manager. Dat rijmt niet echt met elkaar.quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat wil ze voor tattoo dan?
Wat voor studie doet ze?
waarom ga ik eigenlijk in op een duidelijk reltopic? Ik begin mijn onz-roots kwijt te raken..
*in herhaling valtquote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ze wil een tattoo die zichtbaar is in het dagelijkse leven zeg maar... daarnaast gaat ze werken als manager. Dat rijmt niet echt met elkaar.
Weet ik veel, het boeit me ook niet echt. Omdat ze het ook niet precies weet te vertellen komt het op mij over als een impulsieve actie. Niet goed in dit soort gevallen, plus de zichtbaarheid. Typisch gevalletje van 'niet doen'.quote:Op zondag 4 september 2005 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
*in herhaling valt
Wat voor tattoo wil ze dan?
Jammer, ik had je bijna geloofd..quote:Op zondag 4 september 2005 02:20 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Weet ik veel, het boeit me ook niet echt. Omdat ze het ook niet precies weet te vertellen komt het op mij over als een impulsieve actie. Niet goed in dit soort gevallen, plus de zichtbaarheid. Typisch gevalletje van 'niet doen'.
Ik heb 3 tattoo's, en ik heb een goedbetalende baan hoor, dus tja...quote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geďnkt bent.
Wat begrijp je niet aan zichtbaar?quote:Op zondag 4 september 2005 02:33 schreef Xitami het volgende:
[..]
Ik heb 3 tattoo's, en ik heb een goedbetalende baan hoor, dus tja...
Kruip ff lekker terug naar je eigen wolkje?
Je bent meer bang voor je eigen gezichtsverlies dan dat van je vriendin.quote:Op zondag 4 september 2005 02:41 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan zichtbaar?
Omdat het er hoerig uit ziet en dat je vriendin op een kamper lijkt. Een tattoo of piercing, dan gaat ze maar een ander vriendje zoeken. Breng dit natuurlijk wel iets subtieler.quote:Op zondag 4 september 2005 04:40 schreef oi het volgende:
Je houd van haar, dus als ze een tattoo laat zetten wordt dat er toch niet minder om?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |