quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal zingt over met de pik van Rikkert in zijn mond.
Ik ook , mijn God wat zijn die gasten gek zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach me hier dood!![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Ik heb geen idee, maar dit is een absoluut dieptepunt van vijf edities BB ...quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar dit is een absoluut dieptepunt van vijf edities BB ...
Zou ik ook doen.. beter dan die spinquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef Falco het volgende:
Linda maakt zich zorgen over de rosé!
Je hebt toch al een anderquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Niet echt, jij? ...... Euh... goed gesprek zo
* eborn gaat z'n usericon maar eens wijzigen
Het enige wat overblijft is het spelletje... en dat is dodelijk voor BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Houd moed!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kloptquote:
Linda op t moment denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
wie heeft de grootste tieten in dat huis?? Linda, Ingrid???
Het is toch te genant voor woorden... echt waar.... Het lijken werkelijk wel 12-jarigenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik houd van neuken in de kont.
Ik doe het heel erg graag.
Linda: Als ik de sperma in mijn mond voel gaan.
Als ik moest gokken........ neequote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Ymke het volgende:
Zouden ze dit uitzenden?
Ze vindt hem toch alleen fysiek aantrekkelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef eborn het volgende:
Op de een of andere manier eindigen Ralpha en Nathalie toch altijd bij elkaarOok al vindt zij hem een sukkel en baalde ze van dat Triktrak vanmiddag
Hetzelfde wat 'ie vanmiddag van Lieske en gisteren met Dido van plan was. Verder dan een plan komt het bij onze Menno echter nietquote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Wat is Menno van plan met Ingrid?
De vraag is eerder wat is Ingrid van plan met Menno. Zij gaat tegen hem aan zittenquote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Wat is Menno van plan met Ingrid?
Zoiets jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze vindt hem toch alleen fysiek aantrekkelijk.![]()
Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ze vinden het echt hilarisch!quote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Zouden ze dit allemaal echt grappig vinden of lachen ze gewoon verplicht?
jawel:quote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef Ymke het volgende:
Er staat nog niks van op de bb site van Talpa
Met die nagels van haar hoop ik voor hem ook dat het echt hierbij blijftquote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Hetzelfde wat 'ie vanmiddag van Lieske en gisteren met Dido van plan was. Verder dan een plan komt het bij onze Menno echter niet
Ja, nu zie ik het idd. Valt niet op.quote:Op zondag 4 september 2005 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De vraag is eerder wat is Ingrid van plan met Menno. Zij gaat tegen hem aan zitten
Dat was nog braafquote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
jawel:
Dido heeft een banaan genomen en is in een banale bui. AanJoost, die tegenover haar zit, heeft ze een aandachtig publiek. Na haar orale act met de banaan ligt Joost onder de tafel van het lachen. Dido pakt nog een banaan. “Nee, nu moet je echt ophouden”, schatert Joost. “Stiekem word je er wel opgewonden van”, zegt Dido. “Gisteren zei ik nog dat ik in het Huis nog geen erectie heb gehad, maar dat kan ik vandaag niet meer zeggen.” De meligheid viert vanavond weer hoogtij in het Huis.
![]()
Ze zenden +- 25 min per dag uit waarvan 5 tot 10 minuten herhaling dus zeg maar 20 min, dat 5 dagen is 100 min ofwel 1 uur en 40 minutenquote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Ymke het volgende:
Zouden ze dit uitzenden?
Ik kan er ook wel eentje gebruiken ja....quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Typisch gevalletje volgende fles wijn
Het is kiezen tussen Rob's been verhaal, Dido en Joost's toneelstukjes, Lieske's studentenvereniging, Tanja's rookbaby, en seks.quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze zenden +- 25 min per dag uit waarvan 5 tot 10 minuten herhaling dus zeg maar 20 min, dat 5 dagen is 100 min ofwel 1 uur en 40 minuten
Materiaal; 7dagen x 24 x 60 min = 10080 min
Dit betent dus dat ze maar 1% uitzenden van wat er gebeurd in het huis!
Om precies te zijn (0.992063%)
Dus denk je dat ze dan voor deze avond kiezen!![]()
Die zitten ook hoofdschuddend te filmen....quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Ymke het volgende:
Ik zou die koppen van die mensen achter de schermen wel eens willen zien nu
Het was iig Ingrid.quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Linda heeft de lul van Roel gezien, of was het Menno?
Haha, daar zat ik ook aan te denken. Je zou toch gewoon in slaap vallen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zitten ook hoofdschuddend te filmen....
Die heb ik dus ook maar even opgezetquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Rikkert, Ralph en Nathalie zijn tenminste nog een beetje serieus een spel aan het spelen.
je vegeet Roelquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ingrid (hartje) Menno??
Er moet gewoon meer alcohol in het spel komen
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 4 september 2005 00:11 schreef Lolalala het volgende:
Ah shit man, ik wilde half 11 gaan slapen
Ralph: "Ik heb vier nodig om over je heen te kunnen gaan"quote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef phileine het volgende:
ik kijk gewoon naar stream 1. Die is heel onschuldig. Ralph: dubbel twee. Nath: zes drie. Dat soort werk.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Ralph: "Ik heb vier nodig om over je heen te kunnen gaan"
Nou ik vind het nu niet moeilijk om het uit te doen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jou tegenhoud als je naar bed wil
Joh.. die is daar net gaan zitten en houdt zich nu wijselijk wat afzijdig.quote:
Ze loopt de baby te masserenquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
tanja is geil? Of heeft het koud?
Ze is ook maar zo saai als watquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Lieske amuseert zich duidelijk niet! Net goed voor haar.
wel 2 pics:quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
dat bananengedoe met dido heb ik gemist.. is daar nog ergens een filmpie van?
Tis een saai naïef kind jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze is ook maar zo saai als wat![]()
Eerst zit ze zielig te doenmaar nu snap ik het heel goed waarom
Ja op de site van BB alleen toen ik hem wilde bekijken was het filmpje downquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
dat bananengedoe met dido heb ik gemist.. is daar nog ergens een filmpie van?
Godzijdankquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Lieske amuseert zich duidelijk niet!
Ik wel, ik zit te wachten totdat iemand iets banaals zegt zoals: Oke, ga jij met Joost zoene, bluf dat je dat doet, als je dat doet dan ...blabla...." + luid gelach en men gaat zoenenquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou ik vind het nu niet moeilijk om het uit te doen hoor![]()
the wicked witch of the Northquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
De evil witch kijkt zwijgend toe
[afbeelding]
Sorry ben net weer gaan kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh.. die is daar net gaan zitten en houdt zich nu wijselijk wat afzijdig.
wishfull thinkingquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik wel, ik zit te wachten totdat iemand iets banaals zegt zoals: Oke, ga jij met Joost zoene, bluf dat je dat doet, als je dat doet dan ...blabla...." + luid gelach en men gaat zoenen
Truth or Dare dusquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
een nieuw spel??? ze moeten DOEN DURVEN OF DE WAARHEID SPELEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |