quote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Ralph: "Ik heb vier nodig om over je heen te kunnen gaan"
Nou ik vind het nu niet moeilijk om het uit te doen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jou tegenhoud als je naar bed wil
Joh.. die is daar net gaan zitten en houdt zich nu wijselijk wat afzijdig.quote:
Ze loopt de baby te masserenquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
tanja is geil? Of heeft het koud?
Ze is ook maar zo saai als watquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Lieske amuseert zich duidelijk niet! Net goed voor haar.
wel 2 pics:quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
dat bananengedoe met dido heb ik gemist.. is daar nog ergens een filmpie van?
Tis een saai naïef kind jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze is ook maar zo saai als wat![]()
Eerst zit ze zielig te doenmaar nu snap ik het heel goed waarom
Ja op de site van BB alleen toen ik hem wilde bekijken was het filmpje downquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
dat bananengedoe met dido heb ik gemist.. is daar nog ergens een filmpie van?
Godzijdankquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Falco het volgende:
Lieske amuseert zich duidelijk niet!
Ik wel, ik zit te wachten totdat iemand iets banaals zegt zoals: Oke, ga jij met Joost zoene, bluf dat je dat doet, als je dat doet dan ...blabla...." + luid gelach en men gaat zoenenquote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou ik vind het nu niet moeilijk om het uit te doen hoor![]()
the wicked witch of the Northquote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
De evil witch kijkt zwijgend toe
[afbeelding]
Sorry ben net weer gaan kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh.. die is daar net gaan zitten en houdt zich nu wijselijk wat afzijdig.
wishfull thinkingquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik wel, ik zit te wachten totdat iemand iets banaals zegt zoals: Oke, ga jij met Joost zoene, bluf dat je dat doet, als je dat doet dan ...blabla...." + luid gelach en men gaat zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |