Ha ha zit er dik in!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je iemand deze plaatjes zou laten zien en zou vragen op welke dag dit zou zijn geweest, dan is 3 september het laatste antwoord dat ie zou geven.![]()
Ze zullen morgen wel weer gaan douchenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
Douchen ze zometeen (op een normale dag) nog?
nog???????????? ik heb iets gemist??quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:39 schreef ruby het volgende:
Zo, ff Geer en Gordon gekeken.
Is het nog spannend?
Was een herhalingquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:39 schreef ruby het volgende:
Zo, ff Geer en Gordon gekeken.
echt vreemdquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
De 4 van Gilles
[afbeelding]
En tegelijkertijd dit beeld op garnier streamingmedia:
[afbeelding]
ik hoor juist ingehouden irritatie (bij Nathalie)quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef BBscanner het volgende:
Ralph leert Nathalie spelletjes!
Nathelie ;"Dan mag je me zo triktrak leren..."
Love is in the air!![]()
neequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat Talpa nog geen drugs heeft gegeven?
Ik heb dat verzoek wel ingediend namelijk. Iets meer leven in de brouwerij zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:42 schreef HyperViper het volgende:
Ik verwacht niet dat Talpa drugs aan de bewoners gaat geven, eigenlijk.
Dat is zeker vaag ja... Ik zal gilles even opniew laden, kiken of er dan iets verandert.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef Falco het volgende:
Dat onderste beeld van jou, Scanman1, had ik de hele tijd dus op 3 van gillesdesmit... Vaaag!
Ze zit een beetje nagels te bijten. Maar goed, beter dan alleen thuis denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef Falco het volgende:
Het valt wel op dat Tanja zich een beetje buitengesloten voelt. Is wel ook wat zielig eigenlijk, maaar ja.
Idd, ingrid zit met dr rug naar haar toe en haar andere kant is een spelletje aan t spelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef Falco het volgende:
Het valt wel op dat Tanja zich een beetje buitengesloten voelt. Is wel ook wat zielig eigenlijk, maaar ja.
Menno greep vanmiddag Lieske wel vanachter bij haar beide borsten. weet niet of ze dat wel zo leuk vond trouwens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Goeie savonds
En wie heeft wie de afgelopen 2 dagen wie betast? Zo'n avondje bbq'en en in coma vallen van de alcohol is niet goed voor het volgen van BB
Is dat wel goed voor de baby?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zit een beetje nagels te bijten.
Ze rijmen steeds op alles...kun je haast niet missen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik hoor geen rijmpjes????
Zolang het haar eigen nagels zijn wel denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dat wel goed voor de baby?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal zingt over met de pik van Rikkert in zijn mond.
Ik ook , mijn God wat zijn die gasten gek zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach me hier dood!![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Ik heb geen idee, maar dit is een absoluut dieptepunt van vijf edities BB ...quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar dit is een absoluut dieptepunt van vijf edities BB ...
Zou ik ook doen.. beter dan die spinquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef Falco het volgende:
Linda maakt zich zorgen over de rosé!
Je hebt toch al een anderquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Niet echt, jij? ...... Euh... goed gesprek zo
* eborn gaat z'n usericon maar eens wijzigen
Het enige wat overblijft is het spelletje... en dat is dodelijk voor BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Houd moed!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kloptquote:
Linda op t moment denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
wie heeft de grootste tieten in dat huis?? Linda, Ingrid???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |