Die zijn ook het belangrijkstequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Stream 1 en 3 vloeiend ... stream 2 en 4 lage frame rate idd.
Dan kunnen we zometeen tieten kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een groep is dit zeg
Ze lijken wel allemaal straalbezopen ofzo
Goed planquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nu even het geluid uitgezet.... Gewoon genant om te luisteren dit
Ik zou lekker m'n nest op zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef teun911 het volgende:
ik zou knettergek worden
Als je iemand deze plaatjes zou laten zien en zou vragen op welke dag dit zou zijn geweest, dan is 3 september het laatste antwoord dat ie zou geven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef Digi23 het volgende:
[afbeelding]
Bewoners merken vuurwerk op
[afbeelding]
Prachtig vuurwerk komt soms hoog genoegt dat de bewoners het kunnen zien
[afbeelding]
Het vuurwerk is echt prachtig en wij mochten ook mee genieten
[afbeelding]
Ook sommige bewoners kregen er geen genoegen van..
[afbeelding]
Nog een keer het mooie vuurwerk wat niet in scheveningen is Ingrid..
[afbeelding]
Proost! en er word in volle borst gezongen "Happy New Year, Happy New Year"
Nou gezellig ben jij zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Moet je ook even niet posten, want ik zie dat je zomaar 500 posts 'voorstaat' in de stats!![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Nano het volgende:
Heeft iemand al naaktshots van de boys, van de afgelopen tijd?
Zoniet, dan is het dubbel zo zieligquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:30 schreef vw_caddy het volgende:
Geweldige praat dit, ze zijn helemaal lam
Volgens mij loopt er ergens een topic waar die foto's in gezet worden. Maar daar ben ik nog nooit geweestquote:
Blaffende honden bijten niet, sex-gefixeerde mensen neuken niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zijn de bewoners toch sex-gefixeerd, je zou dan toch zeggen dat het een kwestie van tijd is dat dat gaat plaatsvinden.
Haha, Ik wou nog onder mijn reply zetten: Vraag het anders even aan Tamaartje, maar ik hield me inquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Tamaartje het volgende:
Moet je even in t topic blote boys kijken
En bij Ralph in zn topic staat ook wel wat![]()
Nou zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Haha, Ik wou nog onder mijn reply zetten: Vraag het anders even aan Tamaartje, maar ik hield me in
Tja, meer kan ik er niet van maken, sorry. En nu even stil he!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef Tamaartje het volgende:
Nou gezellig ben jij zegmoet gewoon mn mond houden
![]()
Dat is wel vreemdquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens 4 streams via gillesdesmit, maar de garnierstreaming media url laat een ander beeld zien. Die is dus niet gelijk aan één van de 4 gillesdesmit beelden. Daar heb ik nu al 5 minuten Chantal close in beeld.
even dan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, meer kan ik er niet van maken, sorry. En nu even stil he!![]()
![]()
![]()
Dat is vreemd... ik dacht dat alles gewoon via streamgate liep...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens 4 streams via gillesdesmit, maar de garnierstreaming media url laat een ander beeld zien. Die is dus niet gelijk aan één van de 4 gillesdesmit beelden. Daar heb ik nu al 5 minuten Chantal close in beeld.
Dat is dus duidelijk een 5e stream. Daarop is stream 3 al meer dan 5 minuten een close up van Chantal. Op gillesdesmit is Chantal nergens close te zien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is vreemd... ik dacht dat alles gewoon via streamgate liep...
Whehe gister ook al, en 't daarna opeten ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef HyperViper het volgende:
Rikkert zit de heletijd in zijn neus
Gokje: Joost?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Ik heb last van m'n sluitspiertje"
"Ik heb Menno van achter gepaaakt"![]()
![]()
Op Gilles nu ook wel geloof ik...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus duidelijk een 5e stream. Daarop is stream 3 al meer dan 5 minuten een close up van Chantal. Op gillesdesmit is Chantal nergens close te zien.
Ranzige Rikkertquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe gister ook al, en 't daarna opeten ook.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Hmm, is toch wel ongezellig zo... nou ja, praat maar weer. Blijf ik maar 4e in de lijst
Nee, nergens Chantal close in beeld... en op garnierstreaming media nog steeds. Nu al 10 minuten dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |