Ben idd in Parijs geweest.. is echt gek gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Moet je naar Disneyland Parijs of Disneyworld, dan heb je het elke avond
Dat het beeld langzaam/niet vloeiend beweegt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef eborn het volgende:
Stream 4 heeft bij mij een hele lage framerate. Zit dat in de stream of doet m'n PC dat?
is hier ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef eborn het volgende:
Stream 4 heeft bij mij een hele lage framerate. Zit dat in de stream of doet m'n PC dat?
Ja. Daar heb ik nog 2 fotoboeken aan overgehouden met een lichtparade in Disney World.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben idd in Parijs geweest.. is echt gek gewoon![]()
Maar wel mooi.. en romantisch![]()
* Tamaartje slaat door![]()
Klopt, ben ook alleen (nog) in Parijs geweest in 2000. Erg mooiquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ben idd in Parijs geweest.. is echt gek gewoon![]()
Maar wel mooi.. en romantisch![]()
Jep, alsof er dus maar 10 beeldjes per seconde getoond worden ipv 25quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat het beeld langzaam/niet vloeiend beweegt?
Bedankt, tot morgen gok ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:21 schreef TRiXeS het volgende:
Ohnee, ze gaan weer zingenHet is voor mij nu al weer genoeg voor vandaag
Morgen weer (te) vroeg op. Nog veel kijkplezier allemaal!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:21 schreef TRiXeS het volgende:
Ohnee, ze gaan weer zingenHet is voor mij nu al weer genoeg voor vandaag
Morgen weer (te) vroeg op. Nog veel kijkplezier allemaal!
Meestal alleen poetsen volgens mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Nano het volgende:
Hoelaat douchen ze meestal? Zoja, gaan ze zometeen nog douchen denken jullie?
niets denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben benieuwd wat ze van deze avond allemaal op TV gaan uitzenden.
Hier alleen 4quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Stream 1 en 3 vloeiend ... stream 2 en 4 lage frame rate idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |