heeft er gewoon mee te maken dat je bijna altijd met je bovenarmen tegen je bovenlichaam aankomt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef sk888er het volgende:
Dat komt omdat daar de lymfeknopen in de buurt zitten toch?![]()
Nudisme!quote:Op zondag 4 september 2005 13:25 schreef pberends het volgende:
Zweten is toch verreweg van effectief. Het helpt alleen als je naakt bent.
Het kan dan lekker rustig aan naar beneden sijpelen via je lichaam.quote:Op zondag 4 september 2005 13:26 schreef Aventura het volgende:
Omdat daar veel zweetklieren zitten. Maar waarom dat dan weer is, weet ik niet.
Ja maar dat is raar want onder je oksels waait het niet. En in je bilnaad ook niet (meestalquote:Op zondag 4 september 2005 13:34 schreef Aventura het volgende:
Het nut van zweten is om de huid nat te maken, dit vocht verdampt en dat zorgt dan voor een afkoelingseffect.
Sinds de mens kleding draagt (en dat is al heel erg lang zo) zijn plekken als de oksels toch verre van effectief om af te koelen?quote:Op zondag 4 september 2005 13:34 schreef Aventura het volgende:
Het nut van zweten is om de huid nat te maken, dit vocht verdampt en dat zorgt dan voor een afkoelingseffect.
Jij ook alquote:Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik heb last van een zweetreet, wil dit zeggen dat er ook zweetkliertjes in mijn bilspleet zitten?
Daar heb ik ook wel eens een topic over geopend, daar heb ik ook last van, vooral bij stoelen die "warm" aanvoelen. Erg vervelend. Tis een groot maatschappelijk probleem waar een taboe over heerst. Er valt alleen weinig tegen te doen, alleen broeken kopen waarop je het zweet niet of nauwelijks zietquote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik heb er ooit eens een topic over geopend, maar die is dicht gegooid
bilspleetzweet
geen broeken met een lichte kleur voor mijquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens een topic over geopend, daar heb ik ook last van, vooral bij stoelen die "warm" aanvoelen. Erg vervelend. Tis een groot maatschappelijk probleem waar een taboe over heerst. Er valt alleen weinig tegen te doen, alleen broeken kopen waarop je het zweet niet of nauwelijks ziet.
Scheer jij je reet soms?quote:Op zondag 4 september 2005 13:56 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
geen broeken met een lichte kleur voor mij
misschien moet ik maar eens een broek+boxer uitbrengen moet verluchtingsgaatjes ofzo
Leuk om te horen dat ik niet alleen ben op de wereld![]()
het zou het wel wat minder warm maken, maar als je er echt last van hebt dan helpt het niet veel...quote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
neen man![]()
Zou het helpen eigenlijk?![]()
Ik ben in die regio wel redelijk goed behaard![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |