quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef pfaf het volgende:
Wat heb je dan?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn enkel 5x normale omvang heeft omdat ik daar met mn volle gewicht op ben gevallen toen die dubbel klapte. ik wilde een bal onder mijn voet terughalen maar het was zo'n plastic ding dus die vloog weg.
Ik heb maarliefst 10 minuten gezien, en dan ook nog in 't café.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Rustig in Hools zag ik
Ow shit VoreG!!
Nou, het Nederlands 11tal was ook k*t met peren zeg
Nu al uitgeneukt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Voreggie![]()
Wel ff naar de dokter morgen/maandag hoor
was een zeskamp tijdens de intro van de rechtenfaculteitquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet sporten andat je bent gaan studeren?
Nog lange niet nog lange nietquote:
Beter, ontroerender, mooier, superderder dan we hadden gedachtquote:Alles was zoals gedroomd?
Super.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog lange niet nog lange niet
[..]
Beter, ontroerender, mooier, superderder dan we hadden gedacht!
*zweeft nog beetje*
We waren bij mijn ouders, hebben het daar gekeken onder het mom van als we nu naar huis rijden missen we de wedstrijd. Nou, we hadden beter gelijk weg kunnen gaan, hadden we niks gemistquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb maarliefst 10 minuten gezien, en dan ook nog in 't café.
Mjah misschien moet ik er maar langs, zie ik die vent ook nog eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
Klote VoreG...even bij de dokter langs maandag? Klinkt namelijk niet heel best..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Beter, ontroerender, mooier, superderder dan we hadden gedacht!
*zweeft nog beetje*
Ik geloof het graag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We waren bij mijn ouders, hebben het daar gekeken onder het mom van als we nu naar huis rijden missen we de wedstrijd. Nou, we hadden beter gelijk weg kunnen gaan, hadden we niks gemist
Het gaat niet om hem maar om jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef VoreG het volgende:
Mjah misschien moet ik er maar langs, zie ik die vent ook nog eens
Issie daarvoor?!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat niet om hem maar om jou
Waarom denk je dat ik naar utreg kom?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
VoreG .. dat krijg je er nu van als technisch beperkte spelers zoals jij hoogstandjes proberen uit te halen![]()
![]()
Omdat je wil dat we een echte kerel van je makenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar utreg kom?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Eindelijk klaar met PC weer helemaal installeren en grootste deel van mijn progjes weer werkend te krijgen.
Nauwelijks iets meegekregen van het voetballen, maar ik begrijp dat we al vrijwel geplaatst zijn voor het WK.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ja dankzij een een briljante wissel van San Marco.
Wees blijquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Nauwelijks iets meegekregen van het voetballen
Ik had de TV als een soort radio op de achtergrond aanstaan en heb eik alleen de herhaling van het doelpunt even bekeken terwijl ik aan het klooie was met de PC.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfert die Veduz of hoe ie ook mag heten is wel een lul hoor. Voduz gaf me een slotje. is het een leerling van je ?
De invloed van Bloesie is nu al merkbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had de TV als een soort radio op de achtergrond aanstaan en heb eik alleen de herhaling van het doelpunt even bekeken terwijl ik aan het klooie was met de PC.![]()
Hij heeft gewoon geluk dat Bluezz alleen nog maar Talpa wil kijken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De invloed van Bloesie is nu al merkbaar![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfert die Veduz of hoe ie ook mag heten is wel een lul hoor. Voduz gaf me een slotje. is het een leerling van je ?
Arme Golfer ... we weten allemaal dat James Last meer zijn voorkeur isquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Bluezz het volgende:
TV staat al bijna de hele dag uit
![]()
![]()
En "mijn man" "moet" nu naar een CD van Kravitz luisteren omdat we een origineel gesigneerd tekstboekje hebben gekregen wat hoort bij de CD "let love rule"![]()
!
quote:Op zondag 4 september 2005 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Hotel zit vol met officials van het honkballen, dus moet wachten tot zij de bar verlaten. Zal nog wel even duren
Klinkt goed. Ik zou admiral wel een keer live willen zien.quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
o.a. Admiral Freebee, NECK, AK4711, Sarah Bettens, Roosbeef, Madrugada, Novastar
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Barbaar...
1,2, 3,4 tja tja tja
en op rijen tegen een vrouw... of manquote:
Dat is aanranding, dat is weer wat anders.quote:Op zondag 4 september 2005 00:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en op rijen tegen een vrouw... of man
oooquote:Op zondag 4 september 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is aanranding, dat is weer wat anders.
Is het een mooi boek geworden? Qua hoe het eruit ziet bedoel ik dan hequote:Op zondag 4 september 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
* golfer is alles nog even aan het nalezen van de afgelopen dagen.
En geniet nog steeds van jullie lieve bijdrages in het grote Fok!-ABC boek dat SCH heeft samengesteld.
Ik ga er even een fotootje van maken en plaats het zo hier.quote:Op zondag 4 september 2005 01:40 schreef Noca het volgende:
Is het een mooi boek geworden? Qua hoe het eruit ziet bedoel ik dan he
Bij deze:quote:Op zondag 4 september 2005 01:44 schreef golfer het volgende:
Ik ga er even een fotootje van maken en plaats het zo hier.
Gaaf!quote:Op zondag 4 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zekers!quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef Noca het volgende:
Hulde trouwens voor SCH dat hij dat geregeld heeft
Ook voor zijn SCHpeech te midden van vreemde niet-fokkers/internetters trouwensquote:Op zondag 4 september 2005 02:45 schreef -Vaduz- het volgende:Stoer boek idd. Hulde aan SCH!
Morguhquote:Op zondag 4 september 2005 10:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh mensen!
Waarschijnlijk woon ik per 1 Oktober samen met Maartje.
Fantastisch appartement gaan kijken, heel ruim met een pakhuis achtige woonkamer, naast de kerkwaardoor je iedere avond mooi ligt binnen hebt van de kerk.... halleluljaaaa!
De jongen die er nu in zat had het super onderhouden, helaas wil hij de mooie laminaatvloer meenemen dus die moet er nieuw inkomen. Alleen de douche had van die ouderwetse bruine tegeltjes, maar ja who cares.
Volgende week eerst naar Dallas, en daarna wordt het inkopen geblazen, kan ik eindelijk de meubels kopen die ik op het oog heb...........
Yupz. Niet zo hoog als bij een echt pakhuis, maar het lijkt er wel op.quote:Op zondag 4 september 2005 11:17 schreef DivineJester het volgende:
Beter, met zo'n heel hoog plafond enzo?
Volgens de huidige bewoner barst de hel los op zondagmorgen om 9:30 tot de middag, maar voor de rest hoor je het niet.quote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf dat je wat gevonden hebt Franky. Zijn de kerkklokken niet hinderlijk?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Noca het volgende:
Zondag oesterdag?
Ik heb nog nooit oesters gegeten.
Het is prachtig weer buiten, en jij gaat de hele dag film kijken? Nee tochquote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
ff eten nu, mooi filmdagje in petto
ja tuurlijk, gister al de hele dag buiten geweestquote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is prachtig weer buiten, en jij gaat de hele dag film kijken? Nee toch![]()
trouwens!
Greendayquote:Op zondag 4 september 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:oi
waarschijnlijk zie k nu met coldplay het hoogtepunt van de MTV VMA's
ojaquote:
wel bij de vrouwen toch?quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
hockeyers verloren.
Genaaid door de scheids.
Koffie graag.
En jij bedankt voor je heel mooie "letter"quote:Op zondag 4 september 2005 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wow...
Ik heb geloof ik flink wat bij te lezen zie ik
golfer en bluezz in ieder geval van harte
Kan je beter andersom doen, want Talpa loopt meestal uit met de programmering, vraag maar aan Tong van de afgelopen week.quote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, ik ga TI kijken en dan neem in ER wel op.
ER is morgenquote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je beter andersom doen, want Talpa loopt meestal uit met de programmering, vraag maar aan Tong van de afgelopen week.
Wij kijken dus rechtstreeks naar ER en nemen de rest wel op.
Man man we hebben het druk op rustdag.quote:Op zondag 4 september 2005 16:14 schreef tong80 het volgende:
Vanavond worden de deelnemers voorgesteld in een uur durend programma vanaf half tien uur dacht ik.
Vanavond is de herhaling van ER van vorige week op Talpa, morgen komt aflevering 2.quote:Op zondag 4 september 2005 16:13 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ER van vorige week gemist en ik kan het nu niet op de talpa site terugzien
quote:Op zondag 4 september 2005 16:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Vanavond is de herhaling van ER van vorige week op Talpa, morgen komt aflevering 2.
huhquote:Op zondag 4 september 2005 16:19 schreef Noca het volgende:
Vanavond is de herhaling van ER van vorige week op Talpa, morgen komt aflevering 2.
Dat staat ook in mijn gids.quote:Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat dit een introductieprogramma was.
Ah, ja is ook zo. Maar morgen komt iig aflevering 2quote:Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat dit een introductieprogramma was.
dus niet aflevering 1?quote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond "de kandidaten" van ExRob.
nee daar krijg ik telkens een foutmeldingquote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Noca het volgende:
Werkt deze ook niet VoreG?
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=422&format=4
idd Roosquote:
hm, als ik het zo lees heb ik de video iets te weinig geprogrammeerdquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, als ik het zo lees heb ik de video iets te weinig geprogrammeerd
en om mijn moeder nu nog meer te vragen....
Heeft die jongen goed gedaan dan.quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Mutu. Relaxed, de match op 8 oktober is niet belangrijk meer, dan zit ik een stuk rustiger bij Wim Helsen.
Hey! Wat een wereld stad hequote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Hey Nocatoch jammer hoor
was echt feesten in Scheemda.....
idd... vooral de weg naar Scheemda toe is zooooo leukquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey! Wat een wereld stad he
Wij zijn aan de derde was toe en hebben net even bij de kruidvat wat dingen gekocht..
De A7 bedoel je? Een snelweg is nooit leukquote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd... vooral de weg naar Scheemda toe is zooooo leuk![]()
![]()
snelwegenquote:Op zondag 4 september 2005 16:57 schreef Noca het volgende:
[..]
De A7 bedoel je? Een snelweg is nooit leuk
Lekker scheuren!quote:
als t maar een mini is:Pquote:Op zondag 4 september 2005 17:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Lekker scheuren!
Wij willen een autootje kopen, toevallig heeft mijn zus haar auto te koop staan..mooi dingetje dus wie weet
quote:
niet echt één van de mooiste belgenquote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als t maar een mini is:P
[..]
[afbeelding]
ze is vooralquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet echt één van de mooiste belgen
Hopelijk volgende week ook, dan is het weer open monumentendag.quote:
Oh ja, met religieuze gebouwen, toppie.quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week ook, dan is het weer open monumentendag.
Mijn vader organiseert de landelijke opening van de OMD.quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, met religieuze gebouwen, toppie.
Hier is het uitmarkt vandaag - erg loik
Mijn man is monumentengek en kenner en ik tegen wil en dank ook een beetjequote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn vader organiseert de landelijke opening van de OMD.
Hij woont zelfs met een monument samen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef SCH het volgende:
Mijn man is monumentengek en kenner en ik tegen wil en dank ook een beetje![]()
Jij kijkt anders ook tegen leuke geveltjes aan.quote:Op zondag 4 september 2005 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij woont zelfs met een monument samen.
Tongquote:Op zondag 4 september 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
Post ik verdomme een lange tekst in een gesloten topic
Daarom SCH dit was m'n antwoord
'Hoezo ineens ? Nederland presteert altijd op een groot toernooi, zelfs met belabberde coaches als Advocaat en Zwartkruis. We zijn inmiddels 13 wedstrijden ongeslagen speelden de Moffen van het kastje naar de muur wonnen van de Roemenen met 4-0 versloegen het topland Tsjechië. We beschikken over de beste spitsen van de wereld. Spelen altijd met 3 voorhoede spelers op de aanval, hetgeen vrijwel niet te verdedigen is voor de anderen. Met de charismatische van Basten sta je ook nog eens met`1-0 voor als de wedstrijd nog moet beginnen. En verder duimt de tegenstander ook nog eens dat San Marco zichzelf niet in het veld brengt.'
Ow die komt er ook nog welquote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
als t maar een mini is:P
Ze vierlen me wel tegen als kampioensfaovriet. Gelijkspel was terecht geweest. Maar toch gefeliciteerd hoorquote:
volgens weekend appelpop, als het dan dit weer dan smaken de biertjes extra lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week ook, dan is het weer open monumentendag.
ofzoals mijn achterneefje die Autotechniek doet dat noemt, een slopel crossa.......quote:Op zondag 4 september 2005 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow die komt er ook nog welMaar een Opel Corsa is eerst ook wel ok
We spelen al een jaar vrijwel louter saaie kutwedstrijden. Dat is de realiteit en dat gelul over Marco geldt voor jouw badkamer maar niet voor daarbuiten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
Post ik verdomme een lange tekst in een gesloten topic
Daarom SCH dit was m'n antwoord
'Hoezo ineens ? Nederland presteert altijd op een groot toernooi, zelfs met belabberde coaches als Advocaat en Zwartkruis. We zijn inmiddels 13 wedstrijden ongeslagen speelden de Moffen van het kastje naar de muur wonnen van de Roemenen met 4-0 versloegen het topland Tsjechië. We beschikken over de beste spitsen van de wereld. Spelen altijd met 3 voorhoede spelers op de aanval, hetgeen vrijwel niet te verdedigen is voor de anderen. Met de charismatische van Basten sta je ook nog eens met`1-0 voor als de wedstrijd nog moet beginnen. En verder duimt de tegenstander ook nog eens dat San Marco zichzelf niet in het veld brengt.'
Dan hoop ik dat je geen Mini Cooper hebtquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft deze besteld voor in de auto:"
[afbeelding]
Ja ook klote dat we derde staan op de worldranking.Je kunt beter als underdog aan een WK beginnen. En wat mijn badkamer betreft die is gereserveerd voor Diquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
We spelen al een jaar vrijwel louter saaie kutwedstrijden. Dat is de realiteit en dat gelul over Marco geldt voor jouw badkamer maar niet voor daarbuiten.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze vierlen me wel tegen als kampioensfaovriet. Gelijkspel was terecht geweest. Maar toch gefeliciteerd hoor
Die worldrankingquote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ook klote dat we derde staan op de worldranking.Je kunt beter als underdog aan een WK beginnen. En wat mijn badkamer betreft die is gereserveerd voor Dine.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ofzoals mijn achterneefje die Autotechniek doet dat noemt, een slopel crossa.......
Opel Manta, dat is ook een leuke!quote:
Hou me op de hoogte. Ik kijk naar een leuke doldwaze wedstrijdquote:Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef pascalheister het volgende:
Loting duitse beker ook op tv nu bij de ARD
http://www.dfb.de/national/dfb-pokal/index.htmlquote:Op zondag 4 september 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Ik kijk naar een leuke doldwaze wedstrijd
justme er is voetbal op tv hoorquote:
ik merk het tong! en mijn eet-maatje is ondertussen languit op de bank in slaap gevallenquote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Weer eens een slotje
Volgespoten Oost-Europese vrouwen.
je vergeet om 20.30 het Blokquote:Op zondag 4 september 2005 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Na wat gepuzzel heb ik m'n tv-avond ingepland:
Kijken: Terra Incognita + Koefnoen (met het missen van het eerste kwartier) + Studio Voetbal
Video-recorder: Expeditie Robinson - de kandidaten + Terra Incognita - de kandidaten
DVD-recorder: 24
Niet kijken: Café de Sport
.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Na wat gepuzzel heb ik m'n tv-avond ingepland:
Kijken: Terra Incognita + Koefnoen (met het missen van het eerste kwartier) + Studio Voetbal
Video-recorder: Expeditie Robinson - de kandidaten + Terra Incognita - de kandidaten
DVD-recorder: 24
Niet kijken: Café de Sport.
morgenquote:Op zondag 4 september 2005 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor mij wordt het Talpa met de Bouw en ER. Neem NET5 op. Gelukkig 24 al alles gezien, Koefnoen terugkijken op internet, net zoals Studio Voetbal en Cafe de Sport.
Morgen wordt het helemaal feest
Ik weet niet hoe dat ik ga vinden. Het klussen opzich is niet zo heel boeiend, vorig jaar was het geweldig door Brettquote:
Jij kijkt helemaal niks, jij zit hier te modererenquote:Op zondag 4 september 2005 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Het Blok, Terra Incognita en Studio Voetbal. Koefnoen kijk ik de herhaling wel van, De Bouw en ER neem ik op.
Vind ik niet zoveel aan, ik vergeet eigenlijk nog de US Open op Eurosport.quote:
k heb bij de bouw iig al gezien aan wie k me zou ergerenquote:Op zondag 4 september 2005 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat ik ga vinden. Het klussen opzich is niet zo heel boeiend, vorig jaar was het geweldig door Bretten Tobias
Dan lijkt me "De Bouw" leuker, omdat daar echt een competitie en afval-element is met meer ruzies
quote:Op zondag 4 september 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
Ga lekker een boek lezen eend.
Ik vind die dingen vreselijk. Discovery moet weer zoals vroeger worden met Egypte romeinen enz enz enz enz enz enzquote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
American Choppers is ook erg leuk op discovery nu
die dingen zijn lelijk maar de seriequote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind die dingen vreselijk. Discovery moet weer zoals vroeger worden met Egypte romeinen enz enz enz enz enz enz
Oke, doe ik dat.quote:Op zondag 4 september 2005 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kijkt helemaal niks, jij zit hier te modereren
En?quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef clauwheee het volgende:
Ja er zijn eindelijk weer leuke programma's op tv. En tussendoor ben ik ook constant de stream van BB aan het checken![]()
Thnx, heeeeeeeeelemaal vergetenquote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef VoreG het volgende:
ik ben Scary Movie aan het kijken
geweldig![]()
Neuhquote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Gaan ze nog een beetje uit de kleren?![]()
Wat wat wat ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef clauwheee het volgende:
NeuhDat nog niet echt. Er was vanmiddag wel wat gedoe rondom Lieske
Ze voelde zich alleen, kut, ze 'levelde'quote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wat wat ?
ff streamverslagen lezen
Heb ik ook wel es, dat je mensen nodig hebt met wie je kunt levelenquote:Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze voelde zich alleen, kut, ze 'levelde'met niemand, ze had het plan om naar huis te gaan, anderhalf uur gejankt, en het aan iedereen die het maar horen wilde haar verhaal gedaan.
Ja en?quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef komrad het volgende:
dit is geen BB maar VBL hoor
Oh shit, dan hadden we dat over die auto's van net ook in FTR moeten doen zekerquote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef komrad het volgende:
Jij praat altijd over krukken en bier in een cafe?quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef komrad het volgende:
Maak je geen zorgen!quote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou je je wel aan de tijden die in je contract staan Doesje
Hee, bier! Lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij praat altijd over krukken en bier in een cafe?
niets hoor, je hebt de dione award gewonnen, hoe kan ik daar nu tegenin gaanquote:
whahahahaquote:
dat kon er nog wel bij op de maandagquote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef pascalheister het volgende:
Morgen ook weer Holland Sport, leuk
TE?quote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, geen spoilers over TE en Het Blok gaarne, dat moet ik morgen beiden nog kijken
quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kon er nog wel bij op de maandag
[..]
TE?
TE, TI. Je snapt het welquote:
had je je maar in moeten schrijvenquote:
ahaquote:
Ik ben te handigquote:Op zondag 4 september 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je je maar in moeten schrijven
enigste leuke voor morgenavond op tvquote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kon er nog wel bij op de maandag
[..]
TE?
Enige?quote:Op zondag 4 september 2005 22:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
enigste leuke voor morgenavond op tv
mwa valt wel meequote:Op zondag 4 september 2005 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Enige?
BNN's avond, Holland Sport, CSI, Voetbal Insite, Expeditite Robinson. Er is genoeg op hoor
La Chouffequote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Lekker biertje gedronken.. La chouffe .. erg goed te doen
[afbeelding]
quote:
Slaap lekker...quote:
Labor day, altijd goed.quote:
speciaalbiertjes zijn zoquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Yup dat is hem!!
was ff genieten! heerlijk.. had hem gekregen voor mijn afstudeer..![]()
erg goed te doen!
hakt er lekker in
ok, stuur je nog een kaartjequote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij gaan van morgen t/m vrijdag op vakantie/ff weg
veel plezierquote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij gaan van morgen t/m vrijdag op vakantie/ff weg
quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
speciaalbiertjes zijn zodrink ze graag.
weltrusten Pascal
Ik drink ook graag ander bier dan normale pilsener. Ik zit nu lekker aan de Leffe Dubbelquote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]me2.. we hebben hier een bierwinkel met allerlei speciale bieren enzo (veel erg veel.... )
Te lekker voor woorden
net als gisterenquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik drink ook graag ander bier dan normale pilsener. Ik zit nu lekker aan de Leffe Dubbel
quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik drink ook graag ander bier dan normale pilsener. Ik zit nu lekker aan de Leffe Dubbel
niet te vroeg hequote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Leffe, een triple met siroop
nieuwe hools staat klaar
Dat heb ik nooit gehadquote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]Leffe, een triple met siroop
nieuwe hools staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |