En de ontieglijk fijne sfeer en formidabele score. Ik ben ook echt helemaal into film-noir de laatste tijd. Een geweldig genre. Godfather II is natuurlijk ook gewoon meesterlijk hoor.quote:Een film die je onmiddellijk nog een keer wil zien door het briljante scenario.
Dus moet je je altijd maar verzoenen met het feit wat de meerderheid denktquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik word een beetje moe van die term "overrated" hier op het forum. Ik vond Chinatown ook niet zo hemeltergend briljant, maar aangezien de meerderheid hier dat wel lijkt te vinden, wie ben ik dan om 'm overrated te noemen?
Ach, mensen hebben een term geleerd en gebruiken die te pas en te onpasquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik word een beetje moe van die term "overrated" hier op het forum. Ik vond Chinatown ook niet zo hemeltergend briljant, maar aangezien de meerderheid hier dat wel lijkt te vinden, wie ben ik dan om 'm overrated te noemen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef Ulx het volgende:
Chinatown (pets) - Godfather (pets) - Chinatown (pets) Godfather (pets) - Chintown (pets)- Godfather (pets)
OK, als jij iets vind moeten we ons daar maar bij neerleggen zeker?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk, kamagurka. Ik verzoen mij altijd met "het feit wat de meerderheid denkt". Zucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |