abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:45:32 #201
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37920694
mcr
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:01:44 #202
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37921302
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Is het leven leuk met een 20 centimeter dikke bord voor je kop?

Ik heb zelf ook een tyfushekel aan emo en al z'n uitwassen, maar ik zie het in ieder geval niet als m'n persoonlijke taak om mensen te bekeren tot emo-bashers. Wat jij doet is tegen windmolens vechten, mensen die naar Fallout Boy of Panic at the Disco luisteren,kan het écht niks boeien of jij het wel of niet tof vindt, mensen die dit soort muziek niks vinden eigenlijk ook niet.

Waarom? Omdat 99% van je posts uiteindelijk weer verzanden in gigantische 'EMOISCOMMERCIEELENPUNKNIETENIEDEREENMOETDATWETENENEMOMOETENZALDOODGAAN' rants. Laat het van je afgaan, luister lekker onverstaanbare, gigantisch kut opgenomen Crustdeathmetalpunkcore als jij je er goed bij voelt, en laat anderen naar huilerige fashionvictims luisteren, als zij zich er goed bij voelen.

Juist in dat 'holier than thou' punkwereldje van jou zou het onderhand door gedrongen moeten zijn, dat afgeven op skins/emo's/alt0ow's geen nut heeft.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:35:50 #203
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37922326
Ik geef niet af op Skins, alleen op Rascistische Skins.

Mensen hoeven verder geen Emo-bashers te worden, in fact, ik wil niet eens dat ze het gaan bashen, ik wil dat het beargumenteerd bestreden wordt en nee, FOB en MCR fans kan het niets schelen omdat ze niet verder denken van de implementaties van hun muziekkeuze, ik ben daar wel van op de hoogte en probeer nog te redden wat er te redden valt.
Overigens luister ik ook wel veel meer dan alleen Punk en Metal.

Als je dan trouwens ook een hekel aan alle Emo-uitwassen hebt zou ik maar niet The Postal service en Death Cab For Cutie luisteren.
Voor sommige is er inderdaad geen hoop meer maar sommige mensen zijn nog te redden van een zekere Emo-ondergang.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:46:21 #204
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37922665
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef OFfSprngr het volgende:

Mensen hoeven verder geen Emo-bashers te worden, in fact, ik wil niet eens dat ze het gaan bashen, ik wil dat het beargumenteerd bestreden wordt en nee, FOB en MCR fans kan het niets schelen omdat ze niet verder denken van de implementaties van hun muziekkeuze, ik ben daar wel van op de hoogte en probeer nog te redden wat er te redden valt.
Overigens luister ik ook wel veel meer dan alleen Punk en Metal.

Als je dan trouwens ook een hekel aan alle Emo-uitwassen hebt zou ik maar niet The Postal service en Death Cab For Cutie luisteren.
Voor sommige is er inderdaad geen hoop meer maar sommige mensen zijn nog te redden van een zekere Emo-ondergang.
OMG wie/wat wil je redden? Muwhahaha
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:47:08 #205
117776 OFfSprngr
pi_37922688
Jou iig niet, die hoop is al vergaan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:50:13 #206
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37922769
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Jou iig niet, die hoop is al vergaan.
ik hoef niet gered te worden hoor. Je hoort alleen als mcr en denkt alles te weten. Vaag ventje.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:54:27 #207
117776 OFfSprngr
pi_37922883
Vaag vrouwtje,.. je wilt me wel eh..
.
.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:55:15 #208
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37922911
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Vaag vrouwtje,.. je wilt me wel eh..
jah ik geil ontzettend op punkers
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:06:03 #209
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37984276
kap godverdomme eens......
Life is easy with your eyes closed
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:32:31 #210
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37991012
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Was een voorbeeld, aangezien punks zich ook geroepen voelen om af te geven op de skinhead cultuur. (en omgekeerd, dat ook )
quote:

Heel grootmoedig van je hoor. Jammer alleen dat je sig het dan weer redelijk hard omver schopt:
quote:
De Emo trend moet(/zal) sterven!
Ik wil een Big Brother huis met 20 Emos en 1 bot scheermes!
Dit is van Tonks 'Goths moeten dood en krassen LOL' niveau. Je bent precies hetzelfde als de mensen die jou steeds belachelijk maken, met als enig verschil dat jij het zelfreflecterend vermogen van een uitgedroogd blaadje sla hebt.
quote:
Die muziek luister ik omdat ik het goed vind klinken. Verfrissend he, mensen die zich niet blind staren op mongoloide subgenres, en bands per definitie afschrijven omdat andere bands uit hetzelfde genre kut zijn?
quote:
*proest
Het is een jongerencultuur.
Mensen groeien daar overheen. Over 10 jaar kijken ze terug, en dan denken ze 'goh, gekke tijd was dat, gelukkig heb ik nu een vinex-huis, 3 kinderen en een hypotheek' Dat jij daadwerkelijk denkt dat mensen tot hun 50ste in hetzelfde inteelt-circle jerk subcultuur wereldje blijven leven, zegt meer iets over jou dan over de mensen die je afzeikt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:33:21 #211
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37991036
En nu ben ik weg, zodat jullie gezellig over Panic at the Disco kunnen ouwehoeren.
Kusjedoei!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_37993014
Ik hoorde ze gister voor het eerst (op TMF!) en mijn god het is nog erger dan The mars volta.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:18:44 #213
32679 PsyCha
Krieltje!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:38:16 #214
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_37994866
quote:
Da's vlot!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:44:17 #215
117776 OFfSprngr
pi_37995046
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:32 schreef Nosh het volgende:
Was een voorbeeld, aangezien punks zich ook geroepen voelen om af te geven op de skinhead cultuur. (en omgekeerd, dat ook )
Er zijn ook Punk Skins, zelfs rechtse Punks en linkse Skins.
quote:

Heel grootmoedig van je hoor. Jammer alleen dat je sig het dan weer redelijk hard omver schopt:

Dit is van Tonks 'Goths moeten dood en krassen LOL' niveau. Je bent precies hetzelfde als de mensen die jou steeds belachelijk maken, met als enig verschil dat jij het zelfreflecterend vermogen van een uitgedroogd blaadje sla hebt.
Ik heb er zo mijn redenen voor, daarnaast kan het in een andere context aan tonen hoe belachelijk het is om zo over Goths te denken, aangezien ik Goths en Emos ken, Goths zijn doorgaans geweldige mensen, Emos zijn doorgaans verschrikkelijk puberale trendhoertjes die niet voor zichzelf denken.
quote:
Die muziek luister ik omdat ik het goed vind klinken. Verfrissend he, mensen die zich niet blind staren op mongoloide subgenres, en bands per definitie afschrijven omdat andere bands uit hetzelfde genre kut zijn?
En ik luister muziek omdat het stoer is!1211onE *zucht*
Begrijp je hoe belachelijk die zin is?
quote:
Het is een jongerencultuur.
Mensen groeien daar overheen. Over 10 jaar kijken ze terug, en dan denken ze 'goh, gekke tijd was dat, gelukkig heb ik nu een vinex-huis, 3 kinderen en een hypotheek' Dat jij daadwerkelijk denkt dat mensen tot hun 50ste in hetzelfde inteelt-circle jerk subcultuur wereldje blijven leven, zegt meer iets over jou dan over de mensen die je afzeikt.
Voor sommigen is het inderdaad een fase, maar er zullen genoeg mensen zo blijven, zelfde als met elke andere subcultuur zelfs/zeker bij Breezers, Wiggers, Punks, Metalheads, Goths, Kakkers etc.
Het zegt ook iets over jou dat je zonder verdere kennis van zaken mij probeerd te beledigen, ik juich het alleen toe, een discussie is goed, standpunten kunnen overkruizen alleen faal jij erin om iets te beargumenteren en jouw subjectieve mening in beledigingen probeert op mij te uiten, hoeveel Emos ken jij eigenlijk?..
Kijk,.. als je ergens iets niet van af weet is het slim om je mond te houden, dus ga jij met wat Emos om, observeer ze, studeer ze, luister naar ze, lees wat ze schrijven en kom dan is terug met nog een poging.
.
.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:50:22 #216
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37995202
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:38 schreef JDude het volgende:

[..]

Da's vlot!
Ja, beter volgt er geen Test Icicles actie.
pi_37998176
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Er zijn ook Punk Skins, zelfs rechtse Punks en linkse Skins.
[..]

Ik heb er zo mijn redenen voor, daarnaast kan het in een andere context aan tonen hoe belachelijk het is om zo over Goths te denken, aangezien ik Goths en Emos ken, Goths zijn doorgaans geweldige mensen, Emos zijn doorgaans verschrikkelijk puberale trendhoertjes die niet voor zichzelf denken.
[..]

En ik luister muziek omdat het stoer is!1211onE *zucht*
Begrijp je hoe belachelijk die zin is?
[..]

Voor sommigen is het inderdaad een fase, maar er zullen genoeg mensen zo blijven, zelfde als met elke andere subcultuur zelfs/zeker bij Breezers, Wiggers, Punks, Metalheads, Goths, Kakkers etc.
Het zegt ook iets over jou dat je zonder verdere kennis van zaken mij probeerd te beledigen, ik juich het alleen toe, een discussie is goed, standpunten kunnen overkruizen alleen faal jij erin om iets te beargumenteren en jouw subjectieve mening in beledigingen probeert op mij te uiten, hoeveel Emos ken jij eigenlijk?..
Kijk,.. als je ergens iets niet van af weet is het slim om je mond te houden, dus ga jij met wat Emos om, observeer ze, studeer ze, luister naar ze, lees wat ze schrijven en kom dan is terug met nog een poging.
Ik ben het met je eens hoor, maar waarom open je hier geen klaagbak topic over?
Dit is een muziek topic
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:14:31 #218
117776 OFfSprngr
pi_37999212
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar waarom open je hier geen klaagbak topic over?
Dit is een muziek topic
Weet ik, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar die zou zo gesloten worden, maar inderdaad, deze discussie heeft weinig nut in MUZ.
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:00:25 #219
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38857467
quote:
Panic! At The Disco Split Gets Nasty: Band Alleges Wilson Did Not Play On LP
06.12.2006 5:47 PM EDT

Former bassist wonders if he was booted over money.

The split between Panic! at the Disco and former bassist Brent Wilson just got a whole lot nastier, with both sides hurling unpleasant accusations at each other.
On Monday (June 12), MTV News spoke to Wilson at his home in Las Vegas, and it quickly became clear that he was in no mood to make nice with his former bandmates.
"I was kicked out of the band," he said. ""It was 100 percent a surprise to me. We were about to leave for a show in California, and they called me the night before and told me I was out of the band. The only reason they gave was that it was for 'musical purposes.' Everything was good and fine, we had just gotten back from a tour in Europe, and there had been no previous conversations about anyone leaving the band. I don't know why they chose me."

Of course, that story is in stark contrast to the one Panic told MTV News last month, when guitarist Ryan Ross said the split was "a decision we all came to as a band" (see "Panic! At The Disco Claim Split With Bassist Was Amicable, Mutual Decision").

"The [story] they told you made me really angry, because they said the matter was discussed as a band, and it wasn't discussed at all," Wilson said. "It was done as a phone call and the only person who spoke was [drummer] Spencer [Smith]. Apparently [frontman] Brendon [Urie] and Ryan were on the speakerphone too, but they didn't say a word. They never even said they were sorry."

And it's a pretty safe bet to say that Wilson won't be getting that apology anytime soon, because when MTV News reached out to Panic for comment on the matter, the bandmembers didn't pull any punches.

"We made the decision based on Brent's lack of responsibility and the fact that he wasn't progressing musically with the band," Smith said in a lengthy e-mail message. "Brent did not write any of his bass parts on the record. Brent did not record one note of bass on the record. Brendon and Ryan wrote all of the bass parts and Brendon recorded all of the bass parts. We had to simplify some of the bass parts that were recorded because Brent could not play them live.

"Our record would've sounded absolutely the same even if Brent wasn't in the band during the writing or recording process," he continued. "These are all things that only a few people know, and we were fine with that. Stating these things would only make Brent look bad and we had no intention of doing that."

Wilson also claimed that his departure means he'll miss out on the hefty financial windfall Panic was set to receive as part of their headlining tour, which kicked off last Tuesday (see "Panic! At The Disco Announce First Headlining North American Tour"). He says he can't help but think that the two factors were related.

"We were about to start a tour where the band would've been bringing home around $300,000, or something like $50,000 apiece, and basically they kicked me out, so the question about money goes through my head a lot," he said. "And I believe it. Brendan and Ryan can both play multiple instruments and Spencer handles a lot of the business, so that sort of leaves me as the odd person out."

Panic contend that this statement just isn't true, and that most of the money the band is set to make on the tour is being spent before it even materializes, on expensive stage props and guest performers (Los Angeles-based Vaudeville troupe Lucent Dossier was recently added to the bill for all shows).

"Anyone who goes to a show on this tour will see that we have a lot of production on the road with us," Smith wrote. "We are basically breaking even with the amount of money it is costing us to put on the show that we want to put on. So any statements from Brent about the amount of money that we are bringing in on this tour are uninformed. Brent showed no interest in the business side of the band, therefore he really doesn't have any idea what is going on money-wise with the band. ... We have never and will never make any decisions with this band based on money."

Wilson declined to comment on whether he plans to pursue legal action against his former band, but claimed that he's not looking for a big payday. He just wants the band's fans to know what happened.

"Panic was my life. I'm 18 and I thought I had things figured out: I gave up baseball in high school because of this band, and I could've gotten a college scholarship," he said. "Now I'm taking some classes and my dad owns his own business, so I'm helping him out. But I'm not going to lie: The whole thing is really difficult. I never thought my best friends would do this to me."

As for Panic, Smith said they'd like to put the whole thing behind them.

"With all of this being said, we hope we can move past this and continue to grow as a band," Smith wrote. "We would like to thank every single person who has supported us for the past few weeks and look forward to seeing you all in the near future."
bron
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:05:35 #220
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38857628
Wat een backstabbers.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:06:17 #221
117776 OFfSprngr
pi_38857644
.
.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:08:48 #222
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38857712
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Ja, dat was m'n tweede ingeving.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:50:31 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38880320
P!ATD! Leuke muziek, lekker vrolijk. Ik hoorde dat ze in oktober weer naar Nederland komen .

En OFfSprngr, had je niet genoeg aan t emo bash topic?
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:30:43 #224
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38881541
offspring... doe de rest een lol en flikken ff op uit dit topic man.. dit is wel erg zielig
pi_39067744
--> Lowlands!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_39068000
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Plonky het volgende:
- Fall out boy - from under the cork tree (ik was al een fan ander half jaar geleden toen ze nog niet populair waren, lol... jammer dan!)
Damn, je moet je wel speciaal voelen of niet?
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:28:28 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39068252
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
--> Lowlands!
Ga ik niet heen . Ben dan op vakantie..

Maar, zoals ik al zei, ze komen misschien in oktober een concert geven in NL
pi_39068752
Goede zaak om dit soort bandjes op lowlands te laten spelen

En op 3FM krijgt het ook al de nodige airplay
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:14:18 #229
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_39072221
Jeeeeej! Lowlands P!ATD!!! Nu al ZIN IN!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:24:29 #230
117776 OFfSprngr
pi_39077407
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef VrAnqZ het volgende:
Goede zaak om dit soort bandjes op lowlands te laten spelen

En op 3FM krijgt het ook al de nodige airplay
Hoezo is het een goede zaak?, dit soort commercieel geëxploiteerde muziek staat elk jaar wel op Lowlands.
.
.
pi_39107230
Ik vind het echt regelrechte bagger. alle ongebrepen tienermeisjes vinden het cool,zegt genoeg lijkt me
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:11:32 #232
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39107297
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hoezo is het een goede zaak?, dit soort commercieel geëxploiteerde muziek staat elk jaar wel op Lowlands.
commercieel verkoopt nou eenmaal beter
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:18:37 #233
117776 OFfSprngr
pi_39111823
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef fs180 het volgende:

[..]

commercieel verkoopt nou eenmaal beter
Dus dan is 't beter omdat het beter verkoopt?
.
.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:23:02 #234
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_39112026
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef cosmick het volgende:
Luister nu naar "i write sins not tradegies". Wel geinig.
Doet me in eerste instantie een beetje aan Maximo Park denken.
Die hit die Radio 3 in de repeat heeft staan vind ik erg kut. Lijkt wel erg of dat Fall Out Boy.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:26:46 #235
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_39112214
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef cosmick het volgende:

[..]

Die hit die Radio 3 in de repeat heeft staan vind ik erg kut. Lijkt wel erg of dat Fall Out Boy.
jepz na een tijdje is het wel genoeg. En dat terwijl hun tweede single allang al uit is.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 14:32:50 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39112523
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Flikker nou eens een keer op uit dit topic OFfSprngr. Je kunt wel eeuwig volhouden dat je er niets aan vindt maar daar geloof ik al lang niet meer in. Als dat zo was zou het je niet zo bezig houden. Hier continue blijven reageren is alleen maar een zwaktebod. Laat nou eens zien dat je sterker bent dan dat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:59:22 #237
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39113629
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

... lees mn zin nog is..
en dan haal je het bord voor je kop weg en lees je het nog eens..

snap je het nu? commerciele/bekende bands brengen meer geld op.. als niemand de bands op een festival kent komen er minder mensen..
tis zoo simpel
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:34:30 #238
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39118227
jeuh gaat ze weer zien op lowlands. Ze zijn erg schattig maar hoe zou het zitten met de bassist?
Life is easy with your eyes closed
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:42:53 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39141404
quote:
Concert: Panic! At The Disco
donderdag 19 oktober 2006 (nog 117 dag(en) tot dit concert)
Paradiso - Grote Zaal - Amsterdam

Hoofdprogramma:
Panic! At The Disco

Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 01 juli 2006 10:00 van start.
!! Ik heb kaartjes, worden gelijk om 10 uur uitgedraaid !

bron: http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=9636
pi_39141445
Grote zaal? Jezus, dat gaat wel hard zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:58:59 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39142009
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef OMG het volgende:
Grote zaal? Jezus, dat gaat wel hard zo.
Mja, ook de kaartjesprijs is omhoog gegaan sinds Tivoli Nu 16 euro.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:32:12 #242
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_39145229
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:34 schreef evil-me het volgende:
maar hoe zou het zitten met de bassist?
die is d'r uitgekickt.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:42:12 #243
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_39147269
@ OFfSprngr: ik kan me een topic herinneren waar jij compleet nutteloos in poste dat Pete murray ook wel weer zo'n "Gevoelige singer song writer" zou zijn, ik denk dat jij eens moet ophouden met die hokjes. Ja ik vind Pete Murray leuk en P@TD ook. Daar gaan je indelingen! (TVP).
I'm just a girl in the world.
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 14:11:32 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39148372
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef GotC het volgende:

[..]

!! Ik heb kaartjes, worden gelijk om 10 uur uitgedraaid !

bron: http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=9636
Hoe kun je kaartjes hebben voor een concert dat op 1 juli in de voorverkoop gaat?
Ik ga dit concert denk ik overslaan, heb al flink wat concerten staan en ga ze op Lowlands al zien. Misschien als er tegen die tijd nog kaarten zijn dat ik er dan nog eentje aanschaf.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:15:13 #245
117776 OFfSprngr
pi_39148502
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:42 schreef annoh het volgende:
@ OFfSprngr: ik kan me een topic herinneren waar jij compleet nutteloos in poste dat Pete murray ook wel weer zo'n "Gevoelige singer song writer" zou zijn, ik denk dat jij eens moet ophouden met die hokjes. Ja ik vind Pete Murray leuk en P@TD ook. Daar gaan je indelingen! (TVP).

Je kunt het nog steeds zo indelen.. vindt eigenlijk dat ze daar ook een aparte bak voor moeten hebben bij de CD winkel, gewoon onder "Zooi".
.
.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:29:25 #246
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_39148953
WHAAAaaaa lachen met jou
I'm just a girl in the world.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:34:48 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39149130
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe kun je kaartjes hebben voor een concert dat op 1 juli in de voorverkoop gaat?
Ik ga dit concert denk ik overslaan, heb al flink wat concerten staan en ga ze op Lowlands al zien. Misschien als er tegen die tijd nog kaarten zijn dat ik er dan nog eentje aanschaf.
Connecties bij een postkantoor Maar ik krijg ze ook pas 1 juli, ze worden gewoon om 10 uur al uitgedraaid

Ik ben zo jaloers dat je naar Death Cab for Cutie gaat.. was ik maar een week eerder terug in Nederland!

[ Bericht 8% gewijzigd door GotC op 23-06-2006 14:43:42 ]
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 16:16:59 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39152608
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Connecties bij een postkantoor Maar ik krijg ze ook pas 1 juli, ze worden gewoon om 10 uur al uitgedraaid

Ik ben zo jaloers dat je naar Death Cab for Cutie gaat.. was ik maar een week eerder terug in Nederland!
Ah ok, nu snap ik ook de opmerking van het uitprinten om tien uur

Heb er zelf ook veel zin in waar ga jij naartoe dan? Misschien ben ik dan wel jaloers op jou
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:20:56 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39152753
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok, nu snap ik ook de opmerking van het uitprinten om tien uur

Heb er zelf ook veel zin in waar ga jij naartoe dan? Misschien ben ik dan wel jaloers op jou
Kan het opzich zelf ook wel halen, maar kom die dag terug in Nederland

Ik zit nu in Schotland, 3 maanden al Volgende week naar huis! Maar ik wil liever nu naar huis en naar Death Cab for Cutie
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 16:28:18 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39152990
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Kan het opzich zelf ook wel halen, maar kom die dag terug in Nederland

Ik zit nu in Schotland, 3 maanden al Volgende week naar huis! Maar ik wil liever nu naar huis en naar Death Cab for Cutie
Cool Schotland! Heb zelf in Londen gewoond dus ik heb wel wat met het Engelse gemeengoed

Misschien komt DCFC wel weer snel naar Nederland, drie maanden geleden stonden ze immers ook in de Melkweg. Misschien wel op Lowlands?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')