is wel geinig, maar niet helemaal m`n ding. Stem lijkt soms op die van Marilyn Mansonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Luister voor de gein eens naar Arockalypse And The Amazing Trans-Metropolitans
Het is anders dan dit, maar wel zo'n band die niemand kent dus niemand even de moeite neemt om te luisteren
Jah ok, dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:41 schreef cleany2 het volgende:
[..]
is wel geinig, maar niet helemaal m`n ding. Stem lijkt soms op die van Marilyn Manson
Sorry, ik haal ze door de war met een andere band die ik net ondekt hebquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef Plonky het volgende:
2cd's?
Ik heb er maar eentje. Welke is de 2e?
Waar heb je die cd gekocht? In januari???quote:Op zondag 13 november 2005 14:50 schreef Plonky het volgende:
Luister maar goed.
Ik kijk nu al uit om hun te zien in januari!
waar?quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef Plonky het volgende:
niet gekocht. Gedownload (zover ik weet is het nog niet in engeland verkrijgbaar).
En ja, en engeland in januari :d
Jeetje kunnen ze dan ook niet effe hier heen komen? Dat wordt dan Cd via internet kopen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef Plonky het volgende:
niet gekocht. Gedownload (zover ik weet is het nog niet in engeland verkrijgbaar).
En ja, en engeland in januari :d
Whehehe had ik ook! Stem deed me erg denken aan de zanger van FOB, Patrick. Alleen vinden ze het niet zo leuk om daarmee vergeleken te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef evil-me het volgende:
zn stem klinkt erg fall out boy.
-knip-
Nopez, die komen niet. Maar FOB komt lekker wel.quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef Plonky het volgende:
geen idee meer waar ik het vandaan heb gehaald.
Psycha... je moet eventjes kijken of The Academy Is... naar NL toekomt. Als dat zo is, dan is P!ATD misschien ook erbij.
Zozo, ik 4 feb. En hoe zijn ze live dan? Hoe lang duurt het?quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Plonky het volgende:
FOB ga ik ook zien.. 28 januari in Nottingham. (3e keer!!)
Altijd nog dichterbij dan van NL naar GB. Wil al heel lang de AAR zien. Komen ze alleen in Engeland. Jah lekker. En komt FFAF een keer naar NL, dan heb ik tentamen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:05 schreef Plonky het volgende:
Hahaahaha.
Ze komen alleen niet zo makkelijk naar waar ik zit. Om grote bands te zien moet ik reizen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |