Thanksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef chansadres het volgende:
Zelf vond ik Pretty. Odd. (het tweede album) het beste. Het was een album met veel Beatles/Indie invloeden. Iets waar Brendon (de zanger) niet veel mee had maar tekstschrijver Ryan juist wel. Een split was dus onvermijdelijk. Ryan zit nu in de band The Young Veins, samen met exleden van Bright Eyes. Heel erg Beach Boys. Maar doordat dat project niet is aangeslagen bij het publiek (goh...), staat dat in de ijskast. Aardige cd maar Ryan is geen geweldige zanger.
Panic at the disco werd weer Panic! at the Disco en gingen weer terug naar hun roots. Emo Punk van de 1e cd. Maar naast de single (toevallig een overblijfsel van de 2e cd) staat de nieuwe cd niets veel bijzonders. Brendon kan namelijk wel zingen maar niet erg goed schrijven.
Ze hebben wel geleerd om te doseren. Het zo veel mogelijk geluidjes in een lied proppen hebben ze zich verleerd. Maar qua muziek zit het inderdaad dichter bij hun 1e cd. Check de single, dat is het beste wat op de cd staat. Als je dat wat vind, check de cd. Niet? Laat hem dan rustig langs je liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het emo genre ben ik inmiddels een beetje ontgroeid dus ik vraag me af of ik de derde cd dan wel trek
Ik hoop dat ze bekend maken dat ze volgend jaar het voorprogramma zijn van Fall Out Boy zoals in Amerikaquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kick!
Gaat er iemand donderdag naar het concert in Paradiso?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |