abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 11:21:05 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_94754368
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef chansadres het volgende:
Zelf vond ik Pretty. Odd. (het tweede album) het beste. Het was een album met veel Beatles/Indie invloeden. Iets waar Brendon (de zanger) niet veel mee had maar tekstschrijver Ryan juist wel. Een split was dus onvermijdelijk. Ryan zit nu in de band The Young Veins, samen met exleden van Bright Eyes. Heel erg Beach Boys. Maar doordat dat project niet is aangeslagen bij het publiek (goh...), staat dat in de ijskast. Aardige cd maar Ryan is geen geweldige zanger.
Panic at the disco werd weer Panic! at the Disco en gingen weer terug naar hun roots. Emo Punk van de 1e cd. Maar naast de single (toevallig een overblijfsel van de 2e cd) staat de nieuwe cd niets veel bijzonders. Brendon kan namelijk wel zingen maar niet erg goed schrijven.
Thanks ^O^ Dan ga ik als indieliefhebber en groot Beatles fan de tweede cd toch maar eens checken :) Het emo genre ben ik inmiddels een beetje ontgroeid dus ik vraag me af of ik de derde cd dan wel trek :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:42:09 #177
134538 chansadres
Black & White
pi_94755170
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het emo genre ben ik inmiddels een beetje ontgroeid dus ik vraag me af of ik de derde cd dan wel trek :)
Ze hebben wel geleerd om te doseren. Het zo veel mogelijk geluidjes in een lied proppen hebben ze zich verleerd. Maar qua muziek zit het inderdaad dichter bij hun 1e cd. Check de single, dat is het beste wat op de cd staat. Als je dat wat vind, check de cd. Niet? Laat hem dan rustig langs je liggen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:33:42 #178
177948 Daskaar
cake or death?
pi_94766168
leuk dat iemand wat uitgebreider schrijft, ookal ben ik het niet met hem eens.
ik vind de derde momenteel het beste, omdat het een balans is geworden tussen de eerdere twee stijlen.
emo is het nergens en volledig 60's ook niet meer.
heb de cd nu een aantal keer beluisterd en hij ligt echt prima in het gehoor.
het leuke aan panic is dat ze vanaf hun eerste cd al heel erg aan het experimenteren zijn met geluiden, tempo en instrumenten en toch blijven ze poppy klinken.
nergens zijn ze nog briljant geweest, maar ik heb wel het idee dat het erin zit, misschien met een goeie producer erbij en zichzelf opsluiten in de studio voor 2 jaar...?
pi_133186300
Kick!

Gaat er iemand donderdag naar het concert in Paradiso?
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:56:18 #180
134538 chansadres
Black & White
pi_133188693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kick!

Gaat er iemand donderdag naar het concert in Paradiso?
Ik hoop dat ze bekend maken dat ze volgend jaar het voorprogramma zijn van Fall Out Boy zoals in Amerika :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')