Hoezo is het een goede zaak?, dit soort commercieel geëxploiteerde muziek staat elk jaar wel op Lowlands.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef VrAnqZ het volgende:
Goede zaak om dit soort bandjes op lowlands te laten spelen
En op 3FM krijgt het ook al de nodige airplay
commercieel verkoopt nou eenmaal beterquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoezo is het een goede zaak?, dit soort commercieel geëxploiteerde muziek staat elk jaar wel op Lowlands.![]()
Dus dan is 't beter omdat het beter verkoopt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
commercieel verkoopt nou eenmaal beter![]()
Die hit die Radio 3 in de repeat heeft staan vind ik erg kut. Lijkt wel erg of dat Fall Out Boy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef cosmick het volgende:
Luister nu naar "i write sins not tradegies". Wel geinig.
Doet me in eerste instantie een beetje aan Maximo Park denken.
jepz na een tijdje is het wel genoeg. En dat terwijl hun tweede single allang al uit is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die hit die Radio 3 in de repeat heeft staan vind ik erg kut. Lijkt wel erg of dat Fall Out Boy.
Flikker nou eens een keer op uit dit topic OFfSprngr. Je kunt wel eeuwig volhouden dat je er niets aan vindt maar daar geloof ik al lang niet meer in. Als dat zo was zou het je niet zo bezig houden. Hier continue blijven reageren is alleen maar een zwaktebod. Laat nou eens zien dat je sterker bent dan datquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus dan is 't beter omdat het beter verkoopt?
... lees mn zin nog is..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus dan is 't beter omdat het beter verkoopt?
quote:Concert: Panic! At The Disco
donderdag 19 oktober 2006 (nog 117 dag(en) tot dit concert)
Paradiso - Grote Zaal - Amsterdam
Hoofdprogramma:
Panic! At The Disco
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 01 juli 2006 10:00 van start.
Mja, ook de kaartjesprijs is omhoog gegaan sinds Tivoliquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef OMG het volgende:
Grote zaal? Jezus, dat gaat wel hard zo.
die is d'r uitgekickt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:34 schreef evil-me het volgende:
maar hoe zou het zitten met de bassist?
Hoe kun je kaartjes hebben voor een concert dat op 1 juli in de voorverkoop gaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef GotC het volgende:
[..]!! Ik heb kaartjes, worden gelijk om 10 uur uitgedraaid
!
bron: http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=9636
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:42 schreef annoh het volgende:
@ OFfSprngr: ik kan me een topic herinneren waar jij compleet nutteloos in poste dat Pete murray ook wel weer zo'n "Gevoelige singer song writer" zou zijn, ik denk dat jij eens moet ophouden met die hokjes. Ja ik vind Pete Murray leuk en P@TD ook. Daar gaan je indelingen! (TVP).
Connecties bij een postkantoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je kaartjes hebben voor een concert dat op 1 juli in de voorverkoop gaat?![]()
Ik ga dit concert denk ik overslaan, heb al flink wat concerten staan en ga ze op Lowlands al zien. Misschien als er tegen die tijd nog kaarten zijn dat ik er dan nog eentje aanschaf.
Ah ok, nu snap ik ook de opmerking van het uitprinten om tien uurquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Connecties bij een postkantoorMaar ik krijg ze ook pas 1 juli, ze worden gewoon om 10 uur al uitgedraaid
Ik ben zo jaloers dat je naar Death Cab for Cutie gaat.. was ik maar een week eerder terug in Nederland!
Kan het opzich zelf ook wel halen, maar kom die dag terug in Nederlandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, nu snap ik ook de opmerking van het uitprinten om tien uur![]()
Heb er zelf ook veel zin inwaar ga jij naartoe dan? Misschien ben ik dan wel jaloers op jou
Cool Schotland! Heb zelf in Londen gewoond dus ik heb wel wat met het Engelse gemeengoedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan het opzich zelf ook wel halen, maar kom die dag terug in Nederland
Ik zit nu in Schotland, 3 maanden alVolgende week naar huis! Maar ik wil liever nu naar huis en naar Death Cab for Cutie
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef seto het volgende:
Dit is echt de meest gaye band die er op dit moment bestaat, naast Fall Out Boy.
I chimed in with a "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!"
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef seto het volgende:
[..]
Jij zou beter moeten weten als ik zie waar je nog meer naar luistert![]()
Echt bijzonder gaar baggernummer is dat. Ongelovelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef seto het volgende:
Dit is echt de meest gaye band die er op dit moment bestaat, naast Fall Out Boy.
I chimed in with a "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!"
![]()
paas mij die cd dan eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef koenimex het volgende:
Da vinnik nou een leuk liedje. Maar vlgs mij is de CD een beetje steeds hetzelfde enzo. Miss nóg maar is luisteren dan.
Volgende keer maar niet optreden als je last van je stem hebt ik mag hopen dat het live anders beter klinkt...quote:
Iddquote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef Aibmi het volgende:
Ze waren net op MTV's VMA. Live bakken er écht niks van. Echt waardeloos. Kan de cd best waarderen, maar dit leek nergens op.
Paradiso ja, voor 19 oktoberquote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Waar staan ze ook alweer GotC, in Paradiso of zoiets toch (of was het tivoli)? Zijn er nog kaartjes? Dan ga ik ook wel buurten denk ik
Hoe zou dat nou komen?quote:
Tja, geef maar gewoon toe dat je graag naar slechte bands luistert.quote:Op maandag 4 september 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
tief op![]()
Optreden was wel leuk daar niet van
Kan ik niet want ik luister niet naar slechte bands.quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, geef maar gewoon toe dat je graag naar slechte bands luistert.
volgens mij is die al uitverkochtquote:Op maandag 4 september 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:
Ik wil wel naar het concert in Paradiso maar weet niet of ik iemand mee kan krijgen
Tief jij nou eens een keer op uit dit topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Verdiend, Sid Vicious de hatelijke kut mongool dat ik hem vind "speelde" ten minste nog door toen ie een vol blikje tegen zn kop kreeg gesmeten, tja, die "emos" kunnen natuurlijk niets hebben.
Het jammere is alleen dat het jou veel meer boeit dan onsquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Mijn ultieme haat voor talentloze klotebands zal worden gehoord.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat het jou veel meer boeit dan ons![]()
Let it go dude.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus het boeit jullie niet dat jullie muziekaal worden geëxploiteerd?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus het boeit jullie niet dat jullie muziekaal worden geëxploiteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |