Inderdaad, iemand mag zn muziek luisteren, maar Emos hebben gewoonweg geen waarde.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Marie_Louise het volgende:
[..]
je hoeft de muziek niet leuk te vinden, maar iedereen mag naar zun eigen muziek luisteren. laat elkaar in zijn of haar waarde man!
en als iemand naar andere muziek luistert hoef jij um echt niet meteen te gaan haten.
maar oke terug naar panic! at the disco; ze maken leuke muziek, maar alles lijkt zo op elkaar.. misschien een hitje of twee; maar daarna zullen ze wel uit het zich verdwijnen.
Het klinkt je wellicht raar in de oren, maar ik baseer m'n oordeel over mensen niet op hun muzieksmaak...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt niet een hekel aan iemand die R&B, Gabber, Hardstyle, Trance, Britney Spears of zoiets dergelijks luisteren?.. kan me niet voorstellen.
quote:Daarnaast geeft het Punkers, Goths, Metalheads, Grungeheads, Altos en Skaters een slechte naam.
Amenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef RemCOW het volgende:
Het kan mij echt geen fuck schelen dat iemand dit emo vindt, of dat ze dat zelf vinden, dat ze er niet uit zien of dat het juist 5 Brad Pritt klonen zijn, ze de gitaren vasthouden alsof het hun eigen lul is, of dat ze met hun lul spelen, dat het 5 incest homo's zijn (weet jij veel), of dat de Paus gister 3x een scheet heeft gelaten, whatfuckingever,
dit album heeft gewoonweg een paar heerlijke nummers imho.
OFfSprngr, ga aub ergens anders je ontzettend debiele leven verkondigen met je salvo meest bekrompen kutopmerkignen. BHFH heeft nog meer interessantere zaken te melden dan jij, en geloof het of niet: een nog intelligentere insteek ook nog. Ongelooflijk hoe iemand muziek kan afkraken omdat het niet underground genoeg is, of blijkbaar de hair-cut niet goed is (WHATEVER), muziek aanspreekt bij pubers (zegt iemand die van punk houdt...), het een slecht ontwikkelde muziekscene is (flikker toch op met die muziekontwikkeling-scene shit), blalalalBLALABLA.
Het kan mij niets schelen welke muziekgenre het is. Niet alles hoeft een afsplitsing te zijn van dit, of van dit. Al hebben ze zich gebaseerd op de Emo hardcore (ja, ik ken dat ook wel), misschien hebben ze van allemaal verschillende genres wat zaken uitgepikt en heeft iemand anders (of de platenmaatschappij, een blad, muziek'kenners' whatever) de stempel emo(core) er op geplakt. Imho heeft elke band weer een andere sound, zich laten beinvloeden door verschillende bands, spelen of speelden allemaal weer in een andere tijd, wel of geen creatief brein er achter. Als bands (ZELF, dat vind ik wel belangrijk) met hun geschiedenis (leeftijd, afkomst, sekse, whatever), creativiteit, invloeden, kansen dankzij platenmaatschappijen een leuke plaat hebben gefabriceerd vind ik het prima! Dat jij er dan druk om gaat maken dat het softe kutmuziek is wat afgeleid is wat je blijkbaar leuk vond/vind, het pubers aanspreekt, dat ze er niet uitzien en ze er er een leuk zakcentje aan verdienen: your loss.
En mag ik nog even lachen:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG! Get a life. Of liever misschien juist niet.
Dus dan doe jij het hier maar.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Het beargumenteerde anti-Emo topic is gesloten terwijl de Goth-bashers vrij spel krijgen, goed beleid.
Overigens is dat topic gesloten omdat de Goth-bashers het nodig vonden om het topic te verneuken.
goed idee.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef MaJo het volgende:
Misschien ook een idee om weer even over de band te praten in plaats van allemaal emo-gelul
Is dat geen record en subtiele hint van kuttopic? Dat het 1 maand en 3 dagen duurt er er uberhaupt iemand reageert?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:22 schreef cleany2 het volgende:
geniale band...ik heb de cd...
Iig heb sommige mensen het nog door..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:13 schreef el_hombre het volgende:
Ik vind het een kutband, met onoriginele muziek, slechte teksten en een ongelovelijk irritant emo-imago.
Het is, in mijn ogen, gewoon populaire massa muziek voor mensen die niet bij de massa willen horen. En hun eigen massa creeeren
En daar heb je jou weerquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Iig heb sommige mensen het nog door..
Astmazang?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En die astmazang dus ook? Dat vind ik nou vreemd.
astmazangquote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En die astmazang dus ook? Dat vind ik nou vreemd.
Wat bedoel je dan wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik bedoel niet die gewone zang, die is wel okee.
hmm..ik ga effe checken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:58 schreef evil-me het volgende:
BTW cameos van 2 van P!atd in de nieuwe FOB clip. a little less 16 candles.
Ach ach... ik was in de war met een andere bandquote:
Is het leven leuk met een 20 centimeter dikke bord voor je kop?quote:
OMGquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik geef niet af op Skins, alleen op Rascistische Skins.
Mensen hoeven verder geen Emo-bashers te worden, in fact, ik wil niet eens dat ze het gaan bashen, ik wil dat het beargumenteerd bestreden wordt en nee, FOB en MCR fans kan het niets schelen omdat ze niet verder denken van de implementaties van hun muziekkeuze, ik ben daar wel van op de hoogte en probeer nog te redden wat er te redden valt.
Overigens luister ik ook wel veel meer dan alleen Punk en Metal.
Als je dan trouwens ook een hekel aan alle Emo-uitwassen hebt zou ik maar niet The Postal service en Death Cab For Cutie luisteren.
Voor sommige is er inderdaad geen hoop meer maar sommige mensen zijn nog te redden van een zekere Emo-ondergang.
ik hoef niet gered te worden hoor. Je hoort alleen als mcr en denkt alles te weten. Vaag ventje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Jou iig niet, die hoop is al vergaan.
Was een voorbeeld, aangezien punks zich ook geroepen voelen om af te geven op de skinhead cultuur. (en omgekeerd, dat ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik geef niet af op Skins, alleen op Rascistische Skins.
quote:Mensen hoeven verder geen Emo-bashers te worden, in fact, ik wil niet eens dat ze het gaan bashen, ik wil dat het beargumenteerd bestreden wordt en nee, FOB en MCR fans kan het niets schelen omdat ze niet verder denken van de implementaties van hun muziekkeuze, ik ben daar wel van op de hoogte en probeer nog te redden wat er te redden valt.
Dit is van Tonks 'Goths moeten dood en krassen LOL' niveau. Je bent precies hetzelfde als de mensen die jou steeds belachelijk maken, met als enig verschil dat jij het zelfreflecterend vermogen van een uitgedroogd blaadje sla hebt.quote:De Emo trend moet(/zal) sterven!
Ik wil een Big Brother huis met 20 Emos en 1 bot scheermes!
Die muziek luister ik omdat ik het goed vind klinken. Verfrissend he, mensen die zich niet blind staren op mongoloide subgenres, en bands per definitie afschrijven omdat andere bands uit hetzelfde genre kut zijn?quote:Als je dan trouwens ook een hekel aan alle Emo-uitwassen hebt zou ik maar niet The Postal service en Death Cab For Cutie luisteren.
*proestquote:Voor sommige is er inderdaad geen hoop meer maar sommige mensen zijn nog te redden van een zekere Emo-ondergang.
Er zijn ook Punk Skins, zelfs rechtse Punks en linkse Skins.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:32 schreef Nosh het volgende:
Was een voorbeeld, aangezien punks zich ook geroepen voelen om af te geven op de skinhead cultuur. (en omgekeerd, dat ook)
Ik heb er zo mijn redenen voor, daarnaast kan het in een andere context aan tonen hoe belachelijk het is om zo over Goths te denken, aangezien ik Goths en Emos ken, Goths zijn doorgaans geweldige mensen, Emos zijn doorgaans verschrikkelijk puberale trendhoertjes die niet voor zichzelf denken.quote:
Heel grootmoedig van je hoor. Jammer alleen dat je sig het dan weer redelijk hard omver schopt:
Dit is van Tonks 'Goths moeten dood en krassen LOL' niveau. Je bent precies hetzelfde als de mensen die jou steeds belachelijk maken, met als enig verschil dat jij het zelfreflecterend vermogen van een uitgedroogd blaadje sla hebt.
En ik luister muziek omdat het stoer is!1211onE *zucht*quote:Die muziek luister ik omdat ik het goed vind klinken. Verfrissend he, mensen die zich niet blind staren op mongoloide subgenres, en bands per definitie afschrijven omdat andere bands uit hetzelfde genre kut zijn?
Voor sommigen is het inderdaad een fase, maar er zullen genoeg mensen zo blijven, zelfde als met elke andere subcultuur zelfs/zeker bij Breezers, Wiggers, Punks, Metalheads, Goths, Kakkers etc.quote:Het is een jongerencultuur.
Mensen groeien daar overheen. Over 10 jaar kijken ze terug, en dan denken ze 'goh, gekke tijd was dat, gelukkig heb ik nu een vinex-huis, 3 kinderen en een hypotheek' Dat jij daadwerkelijk denkt dat mensen tot hun 50ste in hetzelfde inteelt-circle jerk subcultuur wereldje blijven leven, zegt meer iets over jou dan over de mensen die je afzeikt.
Ik ben het met je eens hoor, maar waarom open je hier geen klaagbak topic over?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Er zijn ook Punk Skins, zelfs rechtse Punks en linkse Skins.
[..]
Ik heb er zo mijn redenen voor, daarnaast kan het in een andere context aan tonen hoe belachelijk het is om zo over Goths te denken, aangezien ik Goths en Emos ken, Goths zijn doorgaans geweldige mensen, Emos zijn doorgaans verschrikkelijk puberale trendhoertjes die niet voor zichzelf denken.
[..]
En ik luister muziek omdat het stoer is!1211onE *zucht*
Begrijp je hoe belachelijk die zin is?
[..]
Voor sommigen is het inderdaad een fase, maar er zullen genoeg mensen zo blijven, zelfde als met elke andere subcultuur zelfs/zeker bij Breezers, Wiggers, Punks, Metalheads, Goths, Kakkers etc.
Het zegt ook iets over jou dat je zonder verdere kennis van zaken mij probeerd te beledigen, ik juich het alleen toe, een discussie is goed, standpunten kunnen overkruizen alleen faal jij erin om iets te beargumenteren en jouw subjectieve mening in beledigingen probeert op mij te uiten, hoeveel Emos ken jij eigenlijk?..
Kijk,.. als je ergens iets niet van af weet is het slim om je mond te houden, dus ga jij met wat Emos om, observeer ze, studeer ze, luister naar ze, lees wat ze schrijven en kom dan is terug met nog een poging.
Weet ik, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar die zou zo gesloten worden, maar inderdaad, deze discussie heeft weinig nut in MUZ.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar waarom open je hier geen klaagbak topic over?
Dit is een muziek topic
bronquote:Panic! At The Disco Split Gets Nasty: Band Alleges Wilson Did Not Play On LP
06.12.2006 5:47 PM EDT
Former bassist wonders if he was booted over money.
The split between Panic! at the Disco and former bassist Brent Wilson just got a whole lot nastier, with both sides hurling unpleasant accusations at each other.
On Monday (June 12), MTV News spoke to Wilson at his home in Las Vegas, and it quickly became clear that he was in no mood to make nice with his former bandmates.
"I was kicked out of the band," he said. ""It was 100 percent a surprise to me. We were about to leave for a show in California, and they called me the night before and told me I was out of the band. The only reason they gave was that it was for 'musical purposes.' Everything was good and fine, we had just gotten back from a tour in Europe, and there had been no previous conversations about anyone leaving the band. I don't know why they chose me."
Of course, that story is in stark contrast to the one Panic told MTV News last month, when guitarist Ryan Ross said the split was "a decision we all came to as a band" (see "Panic! At The Disco Claim Split With Bassist Was Amicable, Mutual Decision").
"The [story] they told you made me really angry, because they said the matter was discussed as a band, and it wasn't discussed at all," Wilson said. "It was done as a phone call and the only person who spoke was [drummer] Spencer [Smith]. Apparently [frontman] Brendon [Urie] and Ryan were on the speakerphone too, but they didn't say a word. They never even said they were sorry."
And it's a pretty safe bet to say that Wilson won't be getting that apology anytime soon, because when MTV News reached out to Panic for comment on the matter, the bandmembers didn't pull any punches.
"We made the decision based on Brent's lack of responsibility and the fact that he wasn't progressing musically with the band," Smith said in a lengthy e-mail message. "Brent did not write any of his bass parts on the record. Brent did not record one note of bass on the record. Brendon and Ryan wrote all of the bass parts and Brendon recorded all of the bass parts. We had to simplify some of the bass parts that were recorded because Brent could not play them live.
"Our record would've sounded absolutely the same even if Brent wasn't in the band during the writing or recording process," he continued. "These are all things that only a few people know, and we were fine with that. Stating these things would only make Brent look bad and we had no intention of doing that."
Wilson also claimed that his departure means he'll miss out on the hefty financial windfall Panic was set to receive as part of their headlining tour, which kicked off last Tuesday (see "Panic! At The Disco Announce First Headlining North American Tour"). He says he can't help but think that the two factors were related.
"We were about to start a tour where the band would've been bringing home around $300,000, or something like $50,000 apiece, and basically they kicked me out, so the question about money goes through my head a lot," he said. "And I believe it. Brendan and Ryan can both play multiple instruments and Spencer handles a lot of the business, so that sort of leaves me as the odd person out."
Panic contend that this statement just isn't true, and that most of the money the band is set to make on the tour is being spent before it even materializes, on expensive stage props and guest performers (Los Angeles-based Vaudeville troupe Lucent Dossier was recently added to the bill for all shows).
"Anyone who goes to a show on this tour will see that we have a lot of production on the road with us," Smith wrote. "We are basically breaking even with the amount of money it is costing us to put on the show that we want to put on. So any statements from Brent about the amount of money that we are bringing in on this tour are uninformed. Brent showed no interest in the business side of the band, therefore he really doesn't have any idea what is going on money-wise with the band. ... We have never and will never make any decisions with this band based on money."
Wilson declined to comment on whether he plans to pursue legal action against his former band, but claimed that he's not looking for a big payday. He just wants the band's fans to know what happened.
"Panic was my life. I'm 18 and I thought I had things figured out: I gave up baseball in high school because of this band, and I could've gotten a college scholarship," he said. "Now I'm taking some classes and my dad owns his own business, so I'm helping him out. But I'm not going to lie: The whole thing is really difficult. I never thought my best friends would do this to me."
As for Panic, Smith said they'd like to put the whole thing behind them.
"With all of this being said, we hope we can move past this and continue to grow as a band," Smith wrote. "We would like to thank every single person who has supported us for the past few weeks and look forward to seeing you all in the near future."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |