Echt waar? Ik heb het nog niet goedkoper kunnen vinden. De kappers waar jij het over hebt, zaten die in Stockholm? Buiten Stockholm gaan de prijzen behoorlijk naar beneden, naar het schijnt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:24 schreef boskov het volgende:
[..]
huh? Ik vond zweden echt veel en veel goedkoper wat de kappers betreft.
Ziet dat er dan nog uit als haar na 2 jaar zonder kapper?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:57 schreef briana_muirinn het volgende:
Eens in de twee jaar of zo knipt mijn moeder mijn haar, kost me een pot thee en wat lekkere versnaperingen
De een na laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest was geloof ik nog in het gulden tijdperk, ik had mijn haar tot mijn middel en het was een beetje scheefgegroeid/gespleten onderaan.
De kapster vroeg hoeveel ze eraf mocht halen, ik antwoordde een centimetertje of drie om het weer recht te knippen.
Even later vielen er plukken van 10! centimeter naast me neer en had ik kort haar tot net onder mijn schouderbladen, omdat ze zulk lang haar niet mooi vond....
Ik ben daar dus nooit meer geweest...
De keer daarna ben ik naar een andere kapster geweest, met erg lang haar ben ik geloof ik niet zo populair bij kapsters. Toen de vrouw aan de balie vroeg of ik mijn haar wilde laten wassen, knippen en in model brengen heb ik ja gezegd. De leerlingkapster keek op dat moment een beetje zuur, ik begreep algauw waarom..
Ze moest mijn haar wassen in een heeel erg klein bakje... Daarna een soort maskerspulletje ofzo, uitgespoeld, mijn haar werd drooggewreven en geknipt, en daarna in model gefeuhnd met een soort krul naar binnen onderaan.
Zo braaf en mooi in model leek mijn haar net of het van iemand anders was, dat was echt mooi.
Intussen komt mijn haar tot mijn stuitje, en voel me niet zo welkom als ik naar een kapper ga, dat bewaar ik wel voor als ik ga trouwen of zo.
Moeders is veel goedkoper![]()
het nadeel is alleen wel dat ik soms dan haar haar moet kleuren met die vieze ammoniakzooi
Kijk is naar normale uurtarieven. 27 euro minus btw = 22 euro - loon = 12 euro enzovoort...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom net bij de kapper vandaan, geknipt en geverfd, dat kostte mij maar liefst 54 Euro! Ik heb daar precies 2 uur gezeten, dat is dus maar liefst 27 Euro per uur, vind ik nogal een fors bedrag.
Wat betalen jullie en wat doet de kapper daarvoor?
Tering zeg, kreeg je er een pijpbeurt bij ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:29 schreef wh00t het volgende:
36,50 euro, wassen-knippen.
Herenkapper ja...![]()
*proest*quote:Op zondag 4 december 2005 06:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
een likeurtje en een vrouwelijke kapper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |