Mijn kapper is een stuk duurder, 10 euro voor 5 minutenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom net bij de kapper vandaan, geknipt en geverfd, dat kostte mij maar liefst 54 Euro! Ik heb daar precies 2 uur gezeten, dat is dus maar liefst 27 Euro per uur, vind ik nogal een fors bedrag.
Wat betalen jullie en wat doet de kapper daarvoor?
Leek me ook een goed idee want een winkel in het centrum van R'dam is duurder dan Lutjesbroek dus zal knippen ook duurder zijn. Ik betaal 20 euro voor wassen en knippen in R'dam centrum.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:05 schreef LowJoe het volgende:
Toch wel grote verschillen dus.....Mischien helpt als men er bij vermeld waar men woont?
Ik in Almere moet 21 euro betalen voor wassen en knippen als man...
35 euro voor wassen knippen en fohnen (1 a 1 1/2 uur). Maar he, zo wereldschokkend hoog is dat uurtarief niet, hoor, als je je bedenkt dat daar ook personeelskosten, materiaal, pand, etc. van moet worden betaald.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom net bij de kapper vandaan, geknipt en geverfd, dat kostte mij maar liefst 54 Euro! Ik heb daar precies 2 uur gezeten, dat is dus maar liefst 27 Euro per uur, vind ik nogal een fors bedrag.
Hoezo, veel meer werk? Dat moet toch ook een half uur intrekken waarin ze er niks aan hoeven te doen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Karina het volgende:
Als je de prijs per uur berekent is alleen knippen dus vele malen duurder dan verven (of permanenten). Terwijl verven veel meer werk is en je ook nog voor de verf betaalt.
In Almere Havenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:05 schreef LowJoe het volgende:
Toch wel grote verschillen dus.....Mischien helpt als men er bij vermeld waar men woont?
Ik in Almere moet 21 euro betalen voor wassen en knippen als man...
Hé, jij bent de modquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Is dit niet meer iets voor LIF?
Ik betaal hetzelfde voor knippen en kleuren. Ik zit soms twee uur, soms drie uur. Dus dat omrekenen naar uurprijs gaat bij mij niet echt op.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef Karina het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |