Dat komt 19 september weer!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het moet wel echt lijken he![]()
(Hoezo gejat van de amerikaanse Paradise Hotel en het Toga feest)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef KRIBBET het volgende:
oke, 5 sambuca en 3 bier en ik lig nu al dubbel!!
Vooral omdat het zo erg is iddquote:
Ik snap er ook niets van. Ik denk dat de bewoners het idee hebben dat ze het niet kunnen maken om erbij wegte lopen. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef Ymke het volgende:
Ik kan dit gezwets echt niet aanhoren, dat niemand van die bewonders naar bed gaat
Heeft denk ik met groepsdynamiek te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Zit iedereen er nu bij? Ze kregenmij toch echt niet zo gek om er ook daadwerkelijk bij te gaan zitten
Whahaha idd....quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:13 schreef rubinio het volgende:
Dat dit nou een van de eerste dingen moet zijn die die BB baby moet aanhoren
Ja zag het vanmiddag ook al, toen was het al voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voorspelbaar die middelvinger
Zal wel eens tijd worden, Bart en Sabine hadden allang de reputatie van Sabine vastgelegd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
En nu???????????? Gaan ze neuken?
Ik heb vooral respect voor de mensen die het aanzienquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Scan, Joost is ook niet bepaald mijn favoriet, maar hier kan ik wel respect voor opbrengen.
Dat hij hier zoveel tijd in heeft gestoken....![]()
Nee hoor... dat heeft ook even geduurdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef rubinio het volgende:
[..]
Zal wel eens tijd worden, Bart en Sabine hadden allang de reputatie van Sabine vastgelegd.![]()
Shut upquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... dat heeft ook even geduurd
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat denk ik ook the vulture.... Menno is wel zo iemand en Linda is er niet vies van denk ik
Linda lijkt me meer sexverslaafd, maar die weet zich wijselijk veel meer te beheersen en wacht nog effe af.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.
Het is wel jammer dat ze een sexverslaafd persoon in het huis hebben gezet in de vorm van Linda, maar dat juist haar 'vorm' kut is![]()
Dat is idd waar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef Wokkel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Joost doet wel zijn best om er wat van te maken met de groep. Jammer dat hij zo onderdanig is naar Rob toe, een beetje ruzie zou hem goed staan
Ze ging gister toch nog met Rikkert?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef Wokkel het volgende:
Die Lieske is wel een klein kind zeg...Roel mag wel oppassen dat ze hem geen pedo gaan noemen.
Ach de sexuele spanning na zoveel dagen verdoezelt die vorm welquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.
Het is wel jammer dat ze een sexverslaafd persoon in het huis hebben gezet in de vorm van Linda, maar dat juist haar 'vorm' kut is![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Linda lijkt me meer sexverslaafd, maar die weet zich wijselijk veel meer te beheersen en wacht nog effe af.
Elke dag pindakaas op je boterham is ook niet wat hequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze ging gister toch nog met Rikkert?
Die kleine slet![]()
Dat doet Rob hem niet naquote:
Ohja, ik las Lieskequote:
Een lekkere kont. Die heeft ze.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:28 schreef Tourniquet het volgende:
Wat werd er nou geroepen door mensen buiten? Iets met Dido en een kont?
Genoeg jongens van 26 die een meid van 19 hebben, alleen schelen Lieske en Roel wel qua intelligentie denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef Wokkel het volgende:
Die Lieske is wel een klein kind zeg...Roel mag wel oppassen dat ze hem geen pedo gaan noemen.
Dan denk ik die er wel bij.quote:
Ze willen nog een stukje doen ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef Blue Thunder het volgende:
zijn joost en dido nu deel 2 aan het verzinnen???
Ik had het niet over haar lichamelijke leeftijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Genoeg jongens van 26 die een meid van 19 hebben, alleen schelen Lieske en Roel wel qua intelligentie denk ik.
Roel kan overal over mee praten, Lieske wat minder![]()
Omdat de meesten alle streams tegelijk kijken, niet via de BB sitequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef koen... het volgende:
aaargh![]()
egt iedere keer als je van stream veranderd krijgf je die reclame van versatel ben ik nou de enigste die daar zich nateloos aan irriteerd
![]()
![]()
![]()
Wat wil jij dan, Dido met een kont, waar je een extra coupe voor nodig hebt, als je met de trein gaat?quote:
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat de meesten alle streams tegelijk kijken, niet via de BB site
Ja, Chantal vraagt of hij nu homo is of niet, volgens Ingrid wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ingrid het nou over dat ze met Prins Albert, Zinedine Zidane en Prinses Stephanie heeft gebabbeld?
hier ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef koen... het volgende:
[..]
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk heb![]()
Ja leuk een paar schoenen een vloerkleedje en een deurquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
STREAM 4 IS ERG LEUK
Heb je het ook via een andere site geprobeerd? Of heb je een enorm lage internet verbindingquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef koen... het volgende:
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk heb![]()
Die uitspraak had van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die niet weten waar Dido het over heeft: Ralph had haar verteld dat hij de vorige BB's niet zo gevolgd had:
"Ik weet alleen dat van Bart en Sabine, dat er een travestiet in zat en dat het een keer in de Bus was". <- of iets in die strekking
Haar vliezen zijn gebroken en ze zit te bevallen in het washokquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef b0ng het volgende:
zit tanja teroken op de pot ofzo? ik zie haar niet meer...
Waarsch. welquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef b0ng het volgende:
zit tanja teroken op de pot ofzo? ik zie haar niet meer...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef koen... het volgende:
aaargh![]()
egt iedere keer als je van stream veranderd krijgf je die reclame van versatel ben ik nou de enigste die daar zich nateloos aan irriteerd
![]()
![]()
![]()
Heb precies zelfde abbo en die werkt hier prima tot dusverquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:36 schreef Blue Thunder het volgende:
met mijn quicknet power abbo heb ik nog 160kB bandbreedte over : )dus het gaat prima hier. Alleen mijn router is aan het stuiteren, moet ik dat ding even uit en aanzetten.
Signaleer ik hier de eerste Tanja fan?quote:
ik heb het via www.big-brother5.tk geprobeerd maar da lukt nie egt , is er misschien nog een andere sitequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je het ook via een andere site geprobeerd? Of heb je een enorm lage internet verbinding
Dat zit er wel in gebakken zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Falco het volgende:
Ralph is weer eens aan het spuiten!
Het gaat ook altijd alleen over haar zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Blue Thunder het volgende:
ze zegt zowaar weer volledige zinnen
Zou er iemand gedacht hebben dat ze zou stoppen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Blue Thunder het volgende:
en ze rookt overigens weer
Lol... Probeer eens te klikken op de streams? Misschien gaan ze dan neukenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef rubinio het volgende:
[afbeelding]
Ralph: Maar Linda, zullen wij hier in het BB huis een keer met handboeien aan het werk gaan? of ben je niet zo van de kinky-stijl
Ja ze vond toch ook dat Rikkert niet zo moest zeuren over hoe slecht het roken was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef Kokstra het volgende:Dido bood Tanja een halve sigaret aan!
Ze zijn niet in de goede mood, moeten eerst nog plassen en douchen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Lol... Probeer eens te klikken op de streams? Misschien gaan ze dan neuken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ze zijn niet in de goede mood, moeten eerst nog plassen en douchen.
Rob heeft zijn 'intelligentie' duidelijk van de straatquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef Kokstra het volgende:
Rob's wijsheid: "Nou, dan ben je toch de nicht. Zolang je maar nichten en neven hebt."
Ja alleen jammer dat niemand haar nomineertquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat Tanja een nominatie overleefd.
Door dat roken maakt ze zich niet bepaald populair bij het publiek...
Ik vind haar een nikszeggende zwangere kut...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ze blijven, enkel en alleen omdat het zo heerlijk is te lezen hoe sommigen zich druk maken over die paar sigaretjes die ze per dag rookt... Blijven dus!!!
Hoewel ik haar een beetje triest vind.
Prachtige slotzin!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ze blijven, enkel en alleen omdat het zo heerlijk is te lezen hoe sommigen zich druk maken over die paar sigaretjes die ze per dag rookt... Blijven dus!!!
Hoewel ik haar een beetje triest vind.
Ja ze is zo in d'r nopjes, dat die gozer voor haar op tv is gekomen, dus ach wat kan het haar schelen, ze heeft wat ze wilde, hij staat achter d'r.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
En vervolgens nog harder beginnen te roken dan ooit tevoren![]()
Daarom zou ze naar mijn mening gewoon tegen haarzelf beschermd moeten worden, door haar uit het huis te laten gaan (bijvoorbeeld met 5000 euro).quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
EX van Tanja in de live-show:
"Ik zou heel erg graag willen dat je stopt met roken, niet voor ons maar voor het kind"
*SCHAAPACHTIGE BLIK* van de zwangere doos
En vervolgens nog harder beginnen te roken dan ooit tevoren![]()
Jongens, ik hoor net dat Tanja er voor een ton uitgaat. Ik doneer alvast 50 euro....
Ik dacht zelf dat het meer de "wanhoop" was, het besef dat ze haar kindje alleen moet gaan opvoeden, en de twijfel in hoeverre ze dat aankan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ze is zo in d'r nopjes, dat die gozer voor haar op tv is gekomen, dus ach wat kan het haar schelen, ze heeft wat ze wilde, hij staat achter d'r.
Gelukkig is ze er wel achter, dat zelfs als ze borstvoeding geeft, roken slecht is.
Alhoewel het mij niks zou verbazen als ze dan weer zo veel gaat roken als voor de zwangerschap, want ach het kind is dan iig al uit haar lichaam
En d'r moeder en die andere oma "oh ja zo trots, het is meteen een wereldberoemd kind, het eerste BB kind".quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Daarom zou ze naar mijn mening gewoon tegen haarzelf beschermd moeten worden, door haar uit het huis te laten gaan (bijvoorbeeld met 5000 euro).
Instabiel zijn is niet zo`n ramp, maar dit lijkt me gewoon niet goed voor haar kind.
Ik eigenlijk ook... een zwangere die overduidelijk behoorlijk jaloers is op de aanwezige, strak in het vel zittende vrouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar een nikszeggende zwangere kut...
Is er al getongd dan, zo niet dan is er nog niks zeker. Ze heeft de afgelopen dagen zichzelf sufgeflirt dus ik zou er geen geld opzetten dat ze uiteindelijk bij Roel uitkomt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is blij nu ze Roel binnen heeft zo te zien![]()
Nou die grijns van haar op dat moment, ik heb haar tot nu toe nog nooit zo vrolijk gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat het meer de "wanhoop" was, het besef dat ze haar kindje alleen moet gaan opvoeden, en de twijfel in hoeverre ze dat aankan.
En dat had je nog niet gehoord?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef pfaf het volgende:
YES! Lieske is Tukker.
Ik heb eindelijk een favoriet.
nee, dat is zielug.. Dat heb ik van Ome Rob... Je moet ze gewoon weggooien (zodat ze net zo snel weer terugkomen)quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kakerlakken moet je met gif onderspuiten en vervolgens in de fik steken.
Nee maar ze is nu in iedergeval blij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is er al getongd dan, zo niet dan is er nog niks zeker. Ze heeft de afgelopen dagen zichzelf sufgeflirt dus ik zou er geen geld opzetten dat ze uiteindelijk bij Roel uitkomt...
Daarom blijft ze lekker roken tijdens de zwangerschap, scheelt een paar kilo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik eigenlijk ook... een zwangere die overduidelijk behoorlijk jaloers is op de aanwezige, strak in het vel zittende vrouwen![]()
idd, die moeder kwam zelf met het idee. ik dacht dat ik van mijn stoel pleurde toen ik het hoorde...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En d'r moeder en die andere oma "oh ja zo trots, het is meteen een wereldberoemd kind, het eerste BB kind".
Welke moeder wilt in godsnaam, dat d'r dochter van haar kleinkind gaat bevallen in een realitysoap op tv![]()
Of ruiken ze geld en publiciteit?![]()
Ik bedoelde het besef na de euforie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou die grijns van haar op dat moment, ik heb haar tot nu toe nog nooit zo vrolijk gezien.![]()
En daarna "ja het was een grap, je denkt niet na dat het realiteit wordt, dat ze erin gaat"quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
idd, die moeder kwam zelf met het idee. ik dacht dat ik van mijn stoel pleurde toen ik het hoorde...
Hey, ze is altijd samen hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het besef na de euforie.
Zag haar vannacht moederziel alleen buiten zitten
Maak dat de kat wijs!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik doe ook nog andere dingen dan BB kijken.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik doe ook nog andere dingen dan BB kijken.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Lekker verhaal Chantal...
Die vinnik ook tofquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een leuk mens is die Chantal toch![]()
Oh zo, ja dat depri-achtige heb ik wel vaker bij haar gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde het besef na de euforie.
Zag haar vannacht moederziel alleen buiten zitten
Ooooo op die fiets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef rubinio het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Zodra Lieske haar mond opent en er een O uitvliegt (toch geregeld) is het gedaan met de geografieles..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn top 5: Dido, Roel, Dido Dido en Dido
Ik vind Chantal ook leuk, favoriet nog niet, maar als ik in het huis zou zitten, zou het wel gezellig vinden haar erbij te hebben. Moet er altijd wel om lachen...quote:
Ja het is er half uitgegaan, maar toch ook weer niet. Het kan idd nog véél ergerquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooooo op die fiets.
Ik vind het nogal meevallen.![]()
Ze praat in ieder geval alsof ze al jaaaren in Grunn woont...
Het is gewoon een tof wijf op leeftijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Want een Chantalfans
Ik zie vast iets over het hoofd
Je hebt Joost gemist met een toneelstukjequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond mensen, ik schakel eens ff in op de streams... nog spannend [afbeelding]
Ja jij loopt je lange joker achterna en ziet alleen Didoquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een Chantalfans
Ik zie vast iets over het hoofd
De ideale oma?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een tof wijf op leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt Joost gemist met een toneelstukje
Dat was het hoogtepunt/dieptepunt (streep door wat niet van toepassing is) van de dag
He, 40 is nog geen 100 hequote:
Bij mij ook, maar alleen Rikkert ipv Menno... Oh nee... Chantal moet er niet inquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Top 5 (in willekeurige volgorde)
Dido
Roel
Chantal
Lieske
Menno
Ik houd me mond dicht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ja het is er half uitgegaan, maar toch ook weer niet. Het kan idd nog véél erger![]()
Preciesquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is gewoon een gezellig wijf. Lekker slap ouwehoeren, humoristisch
Nou ik zou d'r best als schoonmoeder willen hebbenquote:
Damn ja, dat wilde ik natuurlijk niet missenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het hoogtepunt/dieptepunt (streep door wat niet van toepassing is) van de dag
de partner iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef rubinio het volgende:
Tsja, joost heeft zijn studies afgebroken om te gaan werken, maar stiekem wilde hij gewoon de partner worden van Hans Klok.
Precies, wij hadden er eens ééntje in ons huis, maar 's nachts hoorde je overal geknaag en getrippel...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef Jane het volgende:
Ik vind het wel een sterk verhaal hoor, van die muizen in het matras. Ze voelde ze wel, maar ze hoorde ze niet?
Toen ik in mijn vorige woning muizen had, hoorde je ze juist! Die knagen overal aan, joh.
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste die ruzie krijgt met Chantal, volgens mij is zij dán pas echt leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik zou d'r best als schoonmoeder willen hebben![]()
, lig je elke keer krom tijdens de koffie
![]()
Haha ja denk het ook... maar dat denk ik met nog een paar, ik wacht sowieso op ruzie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef rubinio het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste die ruzie krijgt met Chantal, volgens mij is zij dán pas echt leuk
heb ik gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Blue Thunder het volgende:
euhm... die eetopdrachten van Fear Factor zijn wel echt.. Mijn schoonzus moest 13 naaktslakken opeten...
En gered
Relatief gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
Confronterend dat Chantal de 'vrouw op leeftijd' is. Ze scheelt maar een paar jaar met mij.
Maar voor m'n eigen gevoel lijkt ze ook veel ouder.
Je wilt trouwens niet weten wat er allemaal gebeurd na de opnames met de kandidaten.. In die club waar mijn schoonzus zat, had zo'n beetje iedereen met elkaar geneukt.. En op Schiphol stonden de partners ze op te wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
heb ik gezien![]()
ze mogen nu wel even ophouden, zit net een schaaltje bramen te eten![]()
Denk ik niet. Chantal zit ontzettend op te letten wat ze zegt, dus dat gaat nooit boeiend of spraakmakend worden. Die mag morgen wel wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik denk dat het qua gespreken helemaal wegvalt als Chantal BB verlaat![]()
Yessss! Ben ik blij dat ik even weg was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En over haarzelf zweeg ze wijs.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten wat er allemaal gebeurd na de opnames met de kandidaten.. In die club waar mijn schoonzus zat, had zo'n beetje iedereen met elkaar geneukt.. En op Schiphol stonden de partners ze op te wachten
Op Schiphol stond mijn schoonzus al aan te wijzen "Die heeft het met die gedaan en met die, en die heeft het met die gedaan"
en ik heb een handtekening van Fabienne![]()
Als Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Tanja over blijven, dan kijk ik niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik denk dat het qua gespreken helemaal wegvalt als Chantal BB verlaat![]()
LOL .. heeft je vader een koe-fobiequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Jane het volgende:
Ja, idd Lieske, mensen kunnen ook bang zijn voor koeien. Mijn vader bijvoorbeeld!![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Tanja over blijven, dan kijk ik niet meer![]()
Moi aussi!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Yessss! Ben ik blij dat ik even weg was.![]()
Halelujahquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
He open eens een fearfactor topic!
Nou, Linda zorgt anders voor genoeg geluid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Tanja over blijven, dan kijk ik niet meer![]()
Hej neem eens een ander icoon.. daar word ik misselijk vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
He open eens een fearfactor topic!
Van oa Roel heb ik het gevoel dat hij puur zichzelf is in het huis. Als een van de heel weinigen! En hij was de eerste die het gezeik van Rob niet meer pikte. Hopelijk volgen er snel meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, Linda zorgt anders voor genoeg geluid.
Snap trouwens niet dat Roel en Menno zo favoriet zijn bij veel mensen. Ik vind het echt helemaal niks!
Ja!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL .. heeft je vader een koe-fobie
Hij was idd de enige die reageerde alsof hij zeggen wilde : 'Hè?? Dat is toch niet mogelijk!!! Heb ik daar al die moeite voor gedaan???"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze snel gaan nomineren, dan zal de sfeer wel snel verminderen. Je zag het gisteren al met de proefnominaties. Joost was erg verbaasd en verontwaardigd op het moment dat ie zijn naam hoorde.
tsja zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren he, verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jane het volgende:
Snap trouwens niet dat Roel en Menno zo favoriet zijn bij veel mensen. Ik vind het echt helemaal niks!
Ja, dat zal misschien voor wat meer wantrouwen, roddel en achterklap leiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze snel gaan nomineren, dan zal de sfeer wel snel verminderen. Je zag het gisteren al met de proefnominaties. Joost was erg verbaasd en verontwaardigd op het moment dat ie zijn naam hoorde. Ik kan niet wachten...
Waarom nou??quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef Kokstra het volgende:
Had ik Lieske nou in mijn lijstje staan? Schrap dat!
Kun je lang wachten. Dit is niet de rest van de wereld (waar dat wel gebeurde en gebeurt), maar dit is Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:12 schreef ks_choice het volgende:
Wat zit Naat steeds toch aan haar tieten!?
Onbewuste signalen?(Ik blijf hopen op sensatie)
Weet ik, maar ja... je moet toch wat leuks verzinnen om uren streamen vol te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Dit is niet de rest van de wereld (waar dat wel gebeurde en gebeurt), maar dit is Nederland.
Denk het niet, Rob en Joost horen wel bij elkaar, maar Tanja en Dido fladderen bijvoorbeeld nog een beetje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:13 schreef Blue Thunder het volgende:
zijn op stream 2 de 2 kampen nu eigenlijk goed verdeeld?
Precies!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze snel gaan nomineren, dan zal de sfeer wel snel verminderen. Je zag het gisteren al met de proefnominaties. Joost was erg verbaasd en verontwaardigd op het moment dat ie zijn naam hoorde. Ik kan niet wachten...
ze had immers ook al genoeg naakt (slakken) gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee, ze bleef trouw.. En dat weet ik zeker
Het is allemaal niet boeiend inderdaad. Ik denk dat ik mijn mandje maar eens op ga zoeken. Geneukt zal er vannacht toch wel niet meer worden...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
Btje saaie zooi op dit moment, waren betere momenten dus hopelijk morgen (of liever nu) een stevige opdracht of straf
Dat gaat toch echt maandag worden hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:17 schreef TRiXeS het volgende:
ik denk dat morgen/zondag de nieuwe weekopdracht komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |