Dido is veel leuker zonder make upquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef HyperViper het volgende:
Dido's make up is verkloot door Joost, en Joost word verzopen door Dido!
Kloptquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dido is veel leuker zonder make up![]()
Sletjahquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido heeft ze voor het kiezen met Menno Roel en Joost.
Roelquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido heeft ze voor het kiezen met Menno Roel en Joost.
Dus als ze make-up opheeft is ze opeens een minder leuk mens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dido is veel leuker zonder make up![]()
Die zei meerdemalen dat ie haar een lekker wijf vondquote:
In iedergeval minder leuk om te zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus als ze make-up opheeft is ze opeens een minder leuk mens.![]()
Oja dat is waarquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die zei meerdemalen dat ie haar een lekker wijf vond![]()
Spannendquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef Maurisico het volgende:
Dido krijgt zometeen "zender-straf" ze zei iets terwoijl ze 'm niet omhad.
Sinds wanneer is zij dan knap of aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef srblackbird het volgende:
voor 50.000 euro gaat Tanja in de Play-Boy
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zij dan knap of aantrekkelijk?
Wilt Playboy haar sowieso wel hebben?
Zouden ze er zelfs meer dan 1000 euro voor overhebben?
Zou het überhaupt wel verkopen met zo'n crackhoer op de voorkant?![]()
Sommige mensen kopen allesquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou het überhaupt wel verkopen met zo'n crackhoer op de voorkant?![]()
Dat wordt een speciale uitgave, de Crack-Boyquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef srblackbird het volgende:
voor 50.000 euro gaat Tanja in de Play-Boy
10.000 vond ze te weinigquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Zouden ze er zelfs meer dan 1000 euro voor overhebben?
Menno had iets over Dido gezegd toen ze wegliep ofzo. Gingen ze even uitpraten met ze drieen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef TRiXeS het volgende:
ik kom net van de TV vandaan... wat was er net tussen Dido, Ingrid en Menno?
Veel plezier en misschien tot vannachtquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
Mesen, ik ga weer pleite. Ben er vannacht weer!
* eborn heeft een bruiloftsfeestje in A'dam...
Dat scheelt Rob of Lieske dan weer een nominatiequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef Maurisico het volgende:
Menno nomineert Tanja nu [ denkt: ben ik net in the mood te komen met nude Ingrid, komen zij weer binnen]
Dat is echt mega veel jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Maurisico het volgende:
Vier kilo suiker, ik blijf het een grap vinden!
Zal kijken wat ik kan doen (ben er niet echt goed inquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:23 schreef APK het volgende:
Ik moet even weg, gaan jullie ook nog een paar updates in het Streamverslagen-topic plaatsen?
Ik ben ook meer van het commentaar geven, zou de waarheid teveel geweld aandoen denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen (ben er niet echt goed in)
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Tamaartje het volgende:
Zal kijken wat ik kan doen (ben er niet echt goed in)
Ingrid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:35 schreef Tamaartje het volgende:
wie moest er naar de dbk?
Spannendquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ingrid.
Je zag een klein stukje.
Stem (Hummie?): "Hallo Ingrid. Heb je enig idee waarom ik je naar de dagboekkamer heb laten komen?"
Ingrid (enigszins zenuwachtig): "Nee, uhm, ik dacht voor m'n opdracht"
en toen mochten we niet meer verder kijken.
scherpquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die hoeft niet meer opgewekt te worden hoor...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
scherp
Moest daarnet wel lachen toen Ralph aan de telefoon de voicemailstem (die ze schijnbaar krijgen als ze de telefoon gebruiken) nadeed met zo;n vrouwenstemmetje "Dit is de voicemail van Bik Bgothah".
Ik hoop dat ik dat dan ook ben!!quote:
Ik denk dat ze daar een gewoonte van hebben gemaakt, omdat ze steeds moesten fietsen waarbij een t-shirt of iets dergelijks aanhebben veel te warm is. Het is buiten ook nog redelijk goed weer om zoiets aan te trekken. En het zit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Wat ik ook niet snap; lopen die meiden/vrouwen thuis ook de hele dag in bikini?
Jij loopt in een trui rond wanneer het 26 graden is?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ralph is verliefd....
Nathalie heeft nog een zwak voor Ralph... Wie dat niet ziet is blind. Hij past ook beter bij haar dan haar vent buiten het huis.
Het is ook best heet in het huis door al die lampen enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ralph is verliefd....
Nathalie heeft nog een zwak voor Ralph... Wie dat niet ziet is blind. Hij past ook beter bij haar dan haar vent buiten het huis.
trui zou overdreven zijn schatquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij loopt in een trui rond wanneer het 26 graden is?
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
huuhuuuhuuu verheugen julie je ook zo op het circus?
Je usericoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
huuhuuuhuuu verheugen julie je ook zo op het circus?
Als je niet weet wat er mee bedoeld wordt misschien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw signature mag er anders ook zijn Rica. HUHUHUHUH
Heb slecht beeld (klein beeld in mediaspy) dus kan het niet zien. Maarre zulke slechte kleding heb ik haar tot nu toe niet zien dragen. Ze toont haar buik en verstopt hem niet. Gewoon heel ok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
EINDELIJK heeft Tanja eens kleding aan wat haar goed staat zo met die dikke buik
Dit vind ik echt leuk
laat maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zijn ze al aan het eten en wachten ze niet op de rest
Die twee minuten boeien dan toch ook niet meer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:10 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Omdat ze al heel lang aan het koken zijn en nu honger hebben.
jij ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef Maurisico het volgende:
hahaha, gaan ze ruzie maken over de bestelling! Linda is goed bezig tegen Ralph, wat maakt Linda zich trouwens druk over cola?? Vanwege de Baco's??
Mensen ben naar een feessie. Veel plezier nog vanavond.
Ik vind het niet okequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:09 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Heb slecht beeld (klein beeld in mediaspy) dus kan het niet zien. Maarre zulke slechte kleding heb ik haar tot nu toe niet zien dragen. Ze toont haar buik en verstopt hem niet. Gewoon heel ok.
Ik denk dat het laatste waar "we" ons zorgen zouden moeten maken is wel dr kleedgedragquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het niet oke
Ze hoort gewoon iets te dragen wat over haar buik komt vind ik..
Vind het geen gezicht als je een truitje aandoet wat je normaal draagt als je niet zwanger bent
Maarja dat is mijn persoonlijke mening![]()
Wat dan? Een naveltruitje???quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hoort gewoon iets te dragen wat over haar buik komt vind ik..
Ik maak me er geen zorgen om.. heb je mij dat horen zeggen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het laatste waar "we" ons zorgen zouden moeten maken is wel dr kleedgedrag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen om.. heb je mij dat horen zeggen?
Ik zeg alleen dat ik het niet oke vind zoals ze erbij loopt..
meer niet![]()
John als in de Mol?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:26 schreef Tamaartje het volgende:
Menno heeft tegen John gezegd dat als Lieske in het huis kwam hij dan zeker wel zou zoenen..
quote:
Ik nomineer jou voor de uitspraak van de weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:
zonder buik had tanja niet in het huis gezeten... ze heeft niets te brengen in dat huis
* meldtquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: ik zoen weinig...
Wie wil er in godsnaam met haar zoenen?
Ik zou dr wel zoenenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: ik zoen weinig...
Wie wil er in godsnaam met haar zoenen?
Daar heb je de leeftijd dan ook voor jaquote:
Lengte 2.10 heb je ook nog, dus grootste wat er is; nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
Lieske zegt dat ze een bed heeft van 2 bij 2
Maar volgens mij heeft ze gewoon 180 bij 200
Dat is toch normaal? Ze zei: "Het grootste wat er is"
[niet dat het boeiend is maar het viel me op]
okequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lengte 2.10 heb je ook nog, dus grootste wat er is; nee.
Euhm. Ik heb een waterbed van 2 bij 2.20 meterquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lengte 2.10 heb je ook nog, dus grootste wat er is; nee.
Heb je net zolang geslapen als Roel van de week?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
Trouwens, Ligt het nou aan mij of heb ik iets gemist; zijn ze met de fiets-missie gestopt?
Ja vannacht om 3.45 zijn ze gestopt nadat Ingrid ging hyperventilerenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
Trouwens, Ligt het nou aan mij of heb ik iets gemist; zijn ze met de fiets-missie gestopt?
Nee smartypants, vannacht om een uur of 1 ben ik gestopt met kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb je net zolang geslapen als Roel van de week?![]()
egt hequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef Sjimmie het volgende:
Wat een gedoe om de boodschappen! Koop een slof en klaar is kees.
Dido heeft wel gelijk![]()
Dus toch Dido en Joost.. wat liefquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:02 schreef Molluck het volgende:
Dido zit gezellig bij Joost op schoot
Wel sneu voor Menno en Roelquote:
Ik ook, grappig mens. Die kan uit de hoek komen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Chantal (Dat is die ouwe toch ? )
Begin ik ook steeds meer te waarderen![]()
snorren uberhaupt al...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
dat "lekkere ding" van tanja... al was het de laatste man op aarde... wat een griezel (inclusief die snor van hem)
Tanja ziet er zelf ook nou niet echt mooi uit dus dat kan primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
dat "lekkere ding" van tanja... al was het de laatste man op aarde... wat een griezel (inclusief die snor van hem)
Wake up: het circus is al vanaf afgelopen week draaiende (online en tv)quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Circus begint zo?
Denk dat het éen melige bende wordt.![]()
Tanja is geen lelijke vrouw. Het is vast de zwangerschapsmoeheid... Op zich heeft ze een mooi gezicht - kuiltjes in wangen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja ziet er zelf ook nou niet echt mooi uit dus dat kan prima![]()
Johquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Wake up: het circus is al vanaf afgelopen week draaiende (online en tv)
Ik vind het ook smerig, onverantwoordelijk en vooral ziekelijk egoistischquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:11 schreef CartWOman het volgende:
Tanja: Nathalie, ik vind je menthol-sigaretten steeds lekkerder worden.
Ik word hier echt onpasselijk van.![]()
Dat vind jij maar ik zou er me pik nooit in stekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Tanja is geen lelijke vrouw. Het is vast de zwangerschapsmoeheid... Op zich heeft ze een mooi gezicht - kuiltjes in wangen.
sja maikel goh het scheelt dat ik over die problematiek niet hoef ik niet te denken, als pikloos wezenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat vind jij maar ik zou er me pik nooit in steken![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Tanja is geen lelijke vrouw. Het is vast de zwangerschapsmoeheid... Op zich heeft ze een mooi gezicht - kuiltjes in wangen.
Volgens mij wordt het zó verschrikkelijk dat het juist grappig wordt. Ik durf het wel aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:16 schreef KRIBBET het volgende:
Volgens mij gaat de ongein beginnen, ga ff wat voor mezelf doen denk niet dat ik hier tegen kan![]()
![]()
Dat is in iedergeval de reden van mij opmerking van een paar topics terugquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt dit door zwangerschap of overmatig gebruik van obscure synthetische substanties?
Ik zou bijna denken dat het een screenshot uit Requiem for a Dream of S.P.U.N. wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt dit door zwangerschap of overmatig gebruik van obscure synthetische substanties?
Kuiltjes in de wangen? Het lijken me eerder de sporen van harddrugsgebruik. Wat je maar mooi vindt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
HAL hahaha ja ik lach ook mee... pfff maar hey is het niet zo dat je iedereen op een ongelukkig moment op foto kunt vereeuwigen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik sla even snel 2 of 3 sambuca naar binnen en probeer het 1 of 2 minuten, als ik binnen die tijd heb gelachen of verschrikkelijk heb zitten ergeren (nog leuker) blijf ik kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het zó verschrikkelijk dat het juist grappig wordt. Ik durf het wel aan.![]()
Dat stadium heb ik al achter de rug. Wordt je idd overmoedig van.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik sla even snel 2 of 3 sambuca naar binnen en probeer het 1 of 2 minuten, als ik binnen die tijd heb gelachen of verschrikkelijk heb zitten ergeren (nog leuker) blijf ik kijkenEerst drank!
![]()
Lullig voor jequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:21 schreef Blue Thunder het volgende:
lekker.. sambuca... ik ben er doorheen
Hmm. zo'n gezellige schoonouders?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lullig voor jevanmiddag nog 3 flessen gehaald (moet volgende week op vakantie met mijn schoonfamilie
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat staat die Joost daar nou dom te doen![]()
Dus jij blijft ook kijken?? Ben al aan het 4de glaasje, de eerste 3 waren niet lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik al achter de rug. Wordt je idd overmoedig van.
Whaahahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:25 schreef melonovy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat ie te oefenen voor de spiegel, mafkees.
Omdat lieske dat net ook deed bij een ander....quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:25 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom staat Ingrid menno te vlooien overigens?
Nee hoor, hele gezeligge mensen die ook van een borrel houdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hmm. zo'n gezellige schoonouders?!
Sterkte.. Ook geen Big Brother... Je gaat die sambuca nodig hebben
Echt??quote:
van binnenuit jahquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil ook over Dido haar schaamstreek strelen![]()
Ja dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt??
Shit, gemist...
Hij heeft wel 2 keer paprika besteld, ipv paprikachips.![]()
genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er daar eigenlijk iemand die niet rookt ?
Dat van Tanja is geen woord dat is een hele zinquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
meest gebruikte woord van lieske:
Mindfuck
meest gebruikte woord van ralph:
Serieus?????
van Tanja: Heeft er iemand een peuk voor me?
Ze is dan ook proef genomineerd door alle meiden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Ik zie Lieske steeds vaker alleen in de buurt van de mannen, alsof ze het idee heeft dat de meiden haar niet moeten.
en dat van dat slipjequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:37 schreef Bigfoot het volgende:
Hehe... dta verhaal van Dido... viel er één opvulling van haaar tietuh... had ze één grote en één kleine tiet.
Ben ik dus toch niet te laatquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:25 schreef melonovy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat ie te oefenen voor de spiegel, mafkees.
Dido:quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mindfuck
Serieus?????
Ja dat heb je na 4 biertjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
goedzo bigfoot..volgende keer het editknopje aanklikken ipv quote knopje ok?
Rob: ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mindfuck
Serieus?????
Volgens mij het laatste. Echt veel is er niet gebeurd./quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo hehe, eindelijk thuis van mijn werk,en de de laatste streamverslagen nog niet bij gelezen. is er na 18:00 uur nog iets gebeurd, of kan ik de verslagen links laten liggen, en de streams gelijk gaan volgen.
Ze hebben gegeten, eten, drank en shag besteld en zitten nu te wachten op "het circus"quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo hehe, eindelijk thuis van mijn werk,en de de laatste streamverslagen nog niet bij gelezen. is er na 18:00 uur nog iets gebeurd, of kan ik de verslagen links laten liggen, en de streams gelijk gaan volgen.
Om half 7 hebben ze een bestellijst gedropt en voedsel. De bewoners moeten vrijdags eten bestellen en zaterdags krijgen ze het. Ieder mag 50 euro ofzo besteden??quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
En een aspirientje nemen is het laatste wat ze zou doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En onze buik steekt er maar weer eens 1tje op![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Om half 7 hebben ze een bestellijst gedropt en voedsel. De bewoners moeten vrijdags eten bestellen en zaterdags krijgen ze het. Ieder mag 50 euro ofzo besteden??
[afbeelding]
die nozzman had ik al gepost jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Om half 7 hebben ze een bestellijst gedropt en voedsel. De bewoners moeten vrijdags eten bestellen en zaterdags krijgen ze het. Ieder mag 50 euro ofzo besteden??
[afbeelding]
1, dat is zeker irritant en daarom zit ik nu hier http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
01 Wat een hinderlijke reclame nu, aan het begin van de streamsEn ik ben al bij Versatel (die hebben zonnet overgenomen, dus gebeurde automatisch). Straks maar eens kijken of er linkjes zijn zonder die luide hinderlijke reclame
![]()
02 Afgelopen nacht een uur te vroeg naar bed gegaan, ik had die muziek en dat stoppen met fietsen graag live willen meemaken![]()
03 De streams lezend denk ik dat Tanja toch relatief snel zal vertrekken, dat is geen omgeving om te gaan bevallen, en ze is instabiel
04 Leuk, dat geflirt van Lieske, dat steeds duidelijkere vormen aanneemt. Omdat ze best wel knap is(en onsymphatiek vind ik: maar ja, ik ben nu eenmaal voor DIDO
)
05 De streams lezend zie ik ook dat Rob zich dusdanig profileert, dat het een kwestie van tijd is, tot ie genomineerd is, als de andere dat tenminste durven, wat een dominante meneer![]()
[/offtopic]
zijn douche, en zijn stofzuigerbeen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Joost en Naat vanmiddag inelkaar hebben geprutst, met twee benen van Rob![]()
Tnx voor de link, vooral dat geluidsverschil is echt MEGA INTENS HINDERLIJKquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
1, dat is zeker irritant en daarom zit ik nu hier http://www.gillesdesmit.com/bb/
2, mwahhh ze gingen een beetje dansen erna meer niet
3, dat vind ik ook
4, DIDO blijft leuker en daar ben ik ook wel voor
5, Rob moet er wel inblijven, zo iemand is leuk voor de kijkers en zorgt voor de bewoners steeds meer voor ergenis
Ja 3 op mute zetten en eentje aan. Ook lopen ze niet allemaal precies gelijk met elkaar (verschilt ong 5 sec)quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx voor de link, vooral dat geluidsverschil is echt MEGA INTENS HINDERLIJK![]()
Gezelligquote:
Ja idd, ik maakte die gelijkenis ook al een btjequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:59 schreef lambrusco_bianco het volgende:
joosts stem lijkt op die van beau van erven dorens
Het moet wel echt lijken hequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
omijn god, ze moeten kaartjes inleveren voor de toegang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |