Dido is veel leuker zonder make upquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef HyperViper het volgende:
Dido's make up is verkloot door Joost, en Joost word verzopen door Dido!
Kloptquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dido is veel leuker zonder make up![]()
Sletjahquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido heeft ze voor het kiezen met Menno Roel en Joost.
Roelquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido heeft ze voor het kiezen met Menno Roel en Joost.
Dus als ze make-up opheeft is ze opeens een minder leuk mens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dido is veel leuker zonder make up![]()
Die zei meerdemalen dat ie haar een lekker wijf vondquote:
In iedergeval minder leuk om te zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus als ze make-up opheeft is ze opeens een minder leuk mens.![]()
Oja dat is waarquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die zei meerdemalen dat ie haar een lekker wijf vond![]()
Spannendquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef Maurisico het volgende:
Dido krijgt zometeen "zender-straf" ze zei iets terwoijl ze 'm niet omhad.
Sinds wanneer is zij dan knap of aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef srblackbird het volgende:
voor 50.000 euro gaat Tanja in de Play-Boy
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zij dan knap of aantrekkelijk?
Wilt Playboy haar sowieso wel hebben?
Zouden ze er zelfs meer dan 1000 euro voor overhebben?
Zou het überhaupt wel verkopen met zo'n crackhoer op de voorkant?![]()
Sommige mensen kopen allesquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou het überhaupt wel verkopen met zo'n crackhoer op de voorkant?![]()
Dat wordt een speciale uitgave, de Crack-Boyquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef srblackbird het volgende:
voor 50.000 euro gaat Tanja in de Play-Boy
10.000 vond ze te weinigquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Zouden ze er zelfs meer dan 1000 euro voor overhebben?
Menno had iets over Dido gezegd toen ze wegliep ofzo. Gingen ze even uitpraten met ze drieen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef TRiXeS het volgende:
ik kom net van de TV vandaan... wat was er net tussen Dido, Ingrid en Menno?
Veel plezier en misschien tot vannachtquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
Mesen, ik ga weer pleite. Ben er vannacht weer!
* eborn heeft een bruiloftsfeestje in A'dam...
Dat scheelt Rob of Lieske dan weer een nominatiequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef Maurisico het volgende:
Menno nomineert Tanja nu [ denkt: ben ik net in the mood te komen met nude Ingrid, komen zij weer binnen]
Dat is echt mega veel jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Maurisico het volgende:
Vier kilo suiker, ik blijf het een grap vinden!
Zal kijken wat ik kan doen (ben er niet echt goed inquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:23 schreef APK het volgende:
Ik moet even weg, gaan jullie ook nog een paar updates in het Streamverslagen-topic plaatsen?
Ik ben ook meer van het commentaar geven, zou de waarheid teveel geweld aandoen denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen (ben er niet echt goed in)
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Tamaartje het volgende:
Zal kijken wat ik kan doen (ben er niet echt goed in)
Ingrid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:35 schreef Tamaartje het volgende:
wie moest er naar de dbk?
Spannendquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ingrid.
Je zag een klein stukje.
Stem (Hummie?): "Hallo Ingrid. Heb je enig idee waarom ik je naar de dagboekkamer heb laten komen?"
Ingrid (enigszins zenuwachtig): "Nee, uhm, ik dacht voor m'n opdracht"
en toen mochten we niet meer verder kijken.
scherpquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die hoeft niet meer opgewekt te worden hoor...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
scherp
Moest daarnet wel lachen toen Ralph aan de telefoon de voicemailstem (die ze schijnbaar krijgen als ze de telefoon gebruiken) nadeed met zo;n vrouwenstemmetje "Dit is de voicemail van Bik Bgothah".
Ik hoop dat ik dat dan ook ben!!quote:
Ik denk dat ze daar een gewoonte van hebben gemaakt, omdat ze steeds moesten fietsen waarbij een t-shirt of iets dergelijks aanhebben veel te warm is. Het is buiten ook nog redelijk goed weer om zoiets aan te trekken. En het zit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Wat ik ook niet snap; lopen die meiden/vrouwen thuis ook de hele dag in bikini?
Jij loopt in een trui rond wanneer het 26 graden is?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ralph is verliefd....
Nathalie heeft nog een zwak voor Ralph... Wie dat niet ziet is blind. Hij past ook beter bij haar dan haar vent buiten het huis.
Het is ook best heet in het huis door al die lampen enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ralph is verliefd....
Nathalie heeft nog een zwak voor Ralph... Wie dat niet ziet is blind. Hij past ook beter bij haar dan haar vent buiten het huis.
trui zou overdreven zijn schatquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij loopt in een trui rond wanneer het 26 graden is?
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
huuhuuuhuuu verheugen julie je ook zo op het circus?
Je usericoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
huuhuuuhuuu verheugen julie je ook zo op het circus?
Als je niet weet wat er mee bedoeld wordt misschien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw signature mag er anders ook zijn Rica. HUHUHUHUH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |