Dat komt 19 september weer!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het moet wel echt lijken he![]()
(Hoezo gejat van de amerikaanse Paradise Hotel en het Toga feest)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef KRIBBET het volgende:
oke, 5 sambuca en 3 bier en ik lig nu al dubbel!!
Vooral omdat het zo erg is iddquote:
Ik snap er ook niets van. Ik denk dat de bewoners het idee hebben dat ze het niet kunnen maken om erbij wegte lopen. Wat een ellende.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef Ymke het volgende:
Ik kan dit gezwets echt niet aanhoren, dat niemand van die bewonders naar bed gaat
Heeft denk ik met groepsdynamiek te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Zit iedereen er nu bij? Ze kregenmij toch echt niet zo gek om er ook daadwerkelijk bij te gaan zitten
Whahaha idd....quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:13 schreef rubinio het volgende:
Dat dit nou een van de eerste dingen moet zijn die die BB baby moet aanhoren
Ja zag het vanmiddag ook al, toen was het al voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voorspelbaar die middelvinger
Zal wel eens tijd worden, Bart en Sabine hadden allang de reputatie van Sabine vastgelegd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
En nu???????????? Gaan ze neuken?
Ik heb vooral respect voor de mensen die het aanzienquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Scan, Joost is ook niet bepaald mijn favoriet, maar hier kan ik wel respect voor opbrengen.
Dat hij hier zoveel tijd in heeft gestoken....![]()
Nee hoor... dat heeft ook even geduurdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef rubinio het volgende:
[..]
Zal wel eens tijd worden, Bart en Sabine hadden allang de reputatie van Sabine vastgelegd.![]()
Shut upquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... dat heeft ook even geduurd
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat denk ik ook the vulture.... Menno is wel zo iemand en Linda is er niet vies van denk ik
Linda lijkt me meer sexverslaafd, maar die weet zich wijselijk veel meer te beheersen en wacht nog effe af.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.
Het is wel jammer dat ze een sexverslaafd persoon in het huis hebben gezet in de vorm van Linda, maar dat juist haar 'vorm' kut is![]()
Dat is idd waar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef Wokkel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Joost doet wel zijn best om er wat van te maken met de groep. Jammer dat hij zo onderdanig is naar Rob toe, een beetje ruzie zou hem goed staan
Ze ging gister toch nog met Rikkert?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef Wokkel het volgende:
Die Lieske is wel een klein kind zeg...Roel mag wel oppassen dat ze hem geen pedo gaan noemen.
Ach de sexuele spanning na zoveel dagen verdoezelt die vorm welquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.
Het is wel jammer dat ze een sexverslaafd persoon in het huis hebben gezet in de vorm van Linda, maar dat juist haar 'vorm' kut is![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Linda lijkt me meer sexverslaafd, maar die weet zich wijselijk veel meer te beheersen en wacht nog effe af.
Elke dag pindakaas op je boterham is ook niet wat hequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze ging gister toch nog met Rikkert?
Die kleine slet![]()
Dat doet Rob hem niet naquote:
Ohja, ik las Lieskequote:
Een lekkere kont. Die heeft ze.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:28 schreef Tourniquet het volgende:
Wat werd er nou geroepen door mensen buiten? Iets met Dido en een kont?
Genoeg jongens van 26 die een meid van 19 hebben, alleen schelen Lieske en Roel wel qua intelligentie denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef Wokkel het volgende:
Die Lieske is wel een klein kind zeg...Roel mag wel oppassen dat ze hem geen pedo gaan noemen.
Dan denk ik die er wel bij.quote:
Ze willen nog een stukje doen ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef Blue Thunder het volgende:
zijn joost en dido nu deel 2 aan het verzinnen???
Ik had het niet over haar lichamelijke leeftijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Genoeg jongens van 26 die een meid van 19 hebben, alleen schelen Lieske en Roel wel qua intelligentie denk ik.
Roel kan overal over mee praten, Lieske wat minder![]()
Omdat de meesten alle streams tegelijk kijken, niet via de BB sitequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef koen... het volgende:
aaargh![]()
egt iedere keer als je van stream veranderd krijgf je die reclame van versatel ben ik nou de enigste die daar zich nateloos aan irriteerd
![]()
![]()
![]()
Wat wil jij dan, Dido met een kont, waar je een extra coupe voor nodig hebt, als je met de trein gaat?quote:
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat de meesten alle streams tegelijk kijken, niet via de BB site
Ja, Chantal vraagt of hij nu homo is of niet, volgens Ingrid wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ingrid het nou over dat ze met Prins Albert, Zinedine Zidane en Prinses Stephanie heeft gebabbeld?
hier ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef koen... het volgende:
[..]
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk heb![]()
Ja leuk een paar schoenen een vloerkleedje en een deurquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
STREAM 4 IS ERG LEUK
Heb je het ook via een andere site geprobeerd? Of heb je een enorm lage internet verbindingquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef koen... het volgende:
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk heb![]()
Die uitspraak had van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die niet weten waar Dido het over heeft: Ralph had haar verteld dat hij de vorige BB's niet zo gevolgd had:
"Ik weet alleen dat van Bart en Sabine, dat er een travestiet in zat en dat het een keer in de Bus was". <- of iets in die strekking
Haar vliezen zijn gebroken en ze zit te bevallen in het washokquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef b0ng het volgende:
zit tanja teroken op de pot ofzo? ik zie haar niet meer...
Waarsch. welquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef b0ng het volgende:
zit tanja teroken op de pot ofzo? ik zie haar niet meer...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef koen... het volgende:
aaargh![]()
egt iedere keer als je van stream veranderd krijgf je die reclame van versatel ben ik nou de enigste die daar zich nateloos aan irriteerd
![]()
![]()
![]()
Heb precies zelfde abbo en die werkt hier prima tot dusverquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:36 schreef Blue Thunder het volgende:
met mijn quicknet power abbo heb ik nog 160kB bandbreedte over : )dus het gaat prima hier. Alleen mijn router is aan het stuiteren, moet ik dat ding even uit en aanzetten.
Signaleer ik hier de eerste Tanja fan?quote:
ik heb het via www.big-brother5.tk geprobeerd maar da lukt nie egt , is er misschien nog een andere sitequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je het ook via een andere site geprobeerd? Of heb je een enorm lage internet verbinding
Dat zit er wel in gebakken zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Falco het volgende:
Ralph is weer eens aan het spuiten!
Het gaat ook altijd alleen over haar zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Blue Thunder het volgende:
ze zegt zowaar weer volledige zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |