Dan heb jij niet goed geluisterd naar de Amerikaan. Die legde uit, dat er de laatste tijd bij Amerikaanse media een mentaliteitsverandering is waar te nemen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:54 schreef McCarthy het volgende:
NOVA is geen fan van bush dat was duidelijk maar dit is gewoon puur dom inhoudsloos gebash en met journalistiek heeft het echt niks te maken.
en NOVA hing daar weer eens een hele rare conclusie aan. Dat ze vroeger niet durfde of zoquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed geluisterd naar de Amerikaan. Die legde uit, dat er de laatste tijd bij Amerikaanse media een mentaliteitsverandering is waar te nemen.
Nee, maar dat was dus het betoog van de Amerikaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en NOVA hing daar weer eens een hele rare conclusie aan. Dat ze vroeger niet durfde of zorite
Wederom heb ik geen bush-bash gezien, maar over de omslag in de media, dat de media in de US nu wél kritiek durft te leveren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:54 schreef McCarthy het volgende:
NOVA is geen fan van bush dat was duidelijk maar dit is gewoon puur dom inhoudsloos gebash en met journalistiek heeft het echt niks te maken. Clairy zit weer eens te glunderen.
Dat onderwerp over Lafontaine was ook weer eens van een niveau nul komma nul. Zo zou ik wel eens een doorrekening van zijn beleid voor de economie willen zien & meer aandacht voor zijn standpunten + verschillende visies daarop. Niet alleen van Duitse mijnwerkers maar ook van angelsaksische denktanks, D ondernemers en D studenten.
Heeft NOVA uberhaupt wel eens aandacht geschonken aaan de FDP of aan Kirchhof?
nee, maar ze geven alle ruimte aan bush bashers. Erg eenzeidig allemaal.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wederom heb ik geen bush-bash gezien, maar over de omslag in de media, dat de media in de US nu wél kritiek durft te leveren.
het gaat om de continue eenzeidige manipulatieve 13% onder de armoedegrens is nietszeggend berichtgevingquote:Daar ging het over. En sinds wanneer mag je geen kritiek leveren en moet je je mond houden?
Zeker niet opgevallen dat het een aangekocht item was ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
NOVA is een speeltuin voor klierende linkse betweterige journalistjes die janken als hun subsidie wordt ingetrokken.![]()
does it make a difference. NOVA zend het toch uit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zeker niet opgevallen dat het een aangekocht item was ?
Nogmaals, die Amerikaan heeft geen enkel kritisch geluid laten horen over George W. Bush. Er is alleen gesignaleerd (en daar ging dat item over), dat Amerikaanse media kritischer worden richting de overheid.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
does it make a difference. NOVA zend het toch uit.
nee, maar nova bracht het wel zoquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nogmaals, die Amerikaan heeft geen enkel kritisch geluid laten horen over George W. Bush.
Laat maar, je hebt gelijk en meer dan je gelijk kan je niet krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nee, maar nova bracht het wel zo![]()
ze zat gisteren te glunderen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kijk graag naar Nova.
a) Hun mening/visie boeit niemand iets buiten de polder/grachtengordel. Hoe hard ze ook schreeuwen
b) Die quasi-elitaire zelfbevlekkende linkse Amsterdamse grachtengordel is zo hilarisch dat ik de reportages altijd met een korreltje zout neem.
Nova is voor mij niets meer dan luchtig vermaak. Zo'n zure Clairy Polak valt toch totaal niet serieus te nemen.
Dinsdag?quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef Toad het volgende:
Jeroen Pauw is tof.
Twan Huys ook.
Eigenlijk zouden ze nog een verslaggever moeten hebben in Azië. En naast Den Haag Vandaag twee nieuwe items moeten toevoegen: Brussel Vandaag en Verenigde Naties Vandaag.
A.s. dinsdag weer NOVA politiek. Misschien ga ik er dit seizoen weer me aanmelden om aanwezig te zijn in Dudok.
NOVA
![]()
JIPPIEquote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Prinsjesdag 2005
Het lijkt wat beter te gaan met de Nederlandse economie. De groei trekt aan, de werkloosheid daalt en het kabinet stimuleert de koopkracht met lastenverlichtingen. In een extra lange uitzending van NOVA Politiek gaan vanavond drie vertegen-woordigers van de regeringspartijen in debat over Prinsjesdag 2005: minister van Defensie Henk Kamp (VVD), minister van Bestuurlijke Vernieuwing Alexander Pechtold (D66) en burgemeester van Maastricht Gerd Leers (CDA).
Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman
Volgens mij de gehele nacht door op NL3 en Novatv.nl.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Yildiz het volgende:
Waar had Pechtold het over, én waar kan ik het terugzien?
http://www.novatv.nl/quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Yildiz het volgende:
Waar had Pechtold het over, én waar kan ik het terugzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |