abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30658675
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:54 schreef McCarthy het volgende:
NOVA is geen fan van bush dat was duidelijk maar dit is gewoon puur dom inhoudsloos gebash en met journalistiek heeft het echt niks te maken.
Dan heb jij niet goed geluisterd naar de Amerikaan. Die legde uit, dat er de laatste tijd bij Amerikaanse media een mentaliteitsverandering is waar te nemen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:15:27 #177
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30658904
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dan heb jij niet goed geluisterd naar de Amerikaan. Die legde uit, dat er de laatste tijd bij Amerikaanse media een mentaliteitsverandering is waar te nemen.
en NOVA hing daar weer eens een hele rare conclusie aan. Dat ze vroeger niet durfde of zo rite
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30659542
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef McCarthy het volgende:

[..]

en NOVA hing daar weer eens een hele rare conclusie aan. Dat ze vroeger niet durfde of zo rite
Nee, maar dat was dus het betoog van de Amerikaan
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:08:27 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30661921
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:54 schreef McCarthy het volgende:
NOVA is geen fan van bush dat was duidelijk maar dit is gewoon puur dom inhoudsloos gebash en met journalistiek heeft het echt niks te maken. Clairy zit weer eens te glunderen.

Dat onderwerp over Lafontaine was ook weer eens van een niveau nul komma nul. Zo zou ik wel eens een doorrekening van zijn beleid voor de economie willen zien & meer aandacht voor zijn standpunten + verschillende visies daarop. Niet alleen van Duitse mijnwerkers maar ook van angelsaksische denktanks, D ondernemers en D studenten.

Heeft NOVA uberhaupt wel eens aandacht geschonken aaan de FDP of aan Kirchhof?
Wederom heb ik geen bush-bash gezien, maar over de omslag in de media, dat de media in de US nu wél kritiek durft te leveren.
Daar ging het over. En sinds wanneer mag je geen kritiek leveren en moet je je mond houden?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:55:54 #180
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30664878
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wederom heb ik geen bush-bash gezien, maar over de omslag in de media, dat de media in de US nu wél kritiek durft te leveren.
nee, maar ze geven alle ruimte aan bush bashers. Erg eenzeidig allemaal.

En dan de manier waaorp het gebracht wordt. Kritiek op Bush mag weer. Fuck op zeg.
quote:
Daar ging het over. En sinds wanneer mag je geen kritiek leveren en moet je je mond houden?
het gaat om de continue eenzeidige manipulatieve 13% onder de armoedegrens is nietszeggend berichtgeving

NOVA is een speeltuin voor klierende linkse betweterige journalistjes die janken als hun subsidie wordt ingetrokken.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30665884
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:55 schreef McCarthy het volgende:

[..]

NOVA is een speeltuin voor klierende linkse betweterige journalistjes die janken als hun subsidie wordt ingetrokken.
Zeker niet opgevallen dat het een aangekocht item was ?
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:35:35 #182
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30665965
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:32 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zeker niet opgevallen dat het een aangekocht item was ?
does it make a difference. NOVA zend het toch uit.
pi_30666090
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef McCarthy het volgende:

[..]

does it make a difference. NOVA zend het toch uit.
Nogmaals, die Amerikaan heeft geen enkel kritisch geluid laten horen over George W. Bush. Er is alleen gesignaleerd (en daar ging dat item over), dat Amerikaanse media kritischer worden richting de overheid.
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:39:52 #184
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30666114
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nogmaals, die Amerikaan heeft geen enkel kritisch geluid laten horen over George W. Bush.
nee, maar nova bracht het wel zo
pi_30666140
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef McCarthy het volgende:

[..]

nee, maar nova bracht het wel zo
Laat maar, je hebt gelijk en meer dan je gelijk kan je niet krijgen.
pi_30666569
Ik kijk graag naar Nova.
a) Hun mening/visie boeit niemand iets buiten de polder/grachtengordel. Hoe hard ze ook schreeuwen
b) Die quasi-elitaire zelfbevlekkende linkse Amsterdamse grachtengordel is zo hilarisch dat ik de reportages altijd met een korreltje zout neem.

Nova is voor mij niets meer dan luchtig vermaak. Zo'n zure Clairy Polak valt toch totaal niet serieus te nemen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:09:52 #187
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30666819
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kijk graag naar Nova.
a) Hun mening/visie boeit niemand iets buiten de polder/grachtengordel. Hoe hard ze ook schreeuwen
b) Die quasi-elitaire zelfbevlekkende linkse Amsterdamse grachtengordel is zo hilarisch dat ik de reportages altijd met een korreltje zout neem.

Nova is voor mij niets meer dan luchtig vermaak. Zo'n zure Clairy Polak valt toch totaal niet serieus te nemen.
ze zat gisteren te glunderen hoor
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:10:07 #188
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30666826
Nou nou, vergeleken de zure katholieken van Netwerk en het vluchtige gedoe van 2Vandaag is NOVA best aardig voor een Nederlands programma.
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_30666881
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef McCarthy het volgende:
ze zat gisteren te glunderen hoor
Ja zo'n zelfingenomen glundering waarschijnlijk
pi_30698871
Jeroen Pauw is tof.
Twan Huys ook.
Eigenlijk zouden ze nog een verslaggever moeten hebben in Azië. En naast Den Haag Vandaag twee nieuwe items moeten toevoegen: Brussel Vandaag en Verenigde Naties Vandaag.

A.s. dinsdag weer NOVA politiek. Misschien ga ik er dit seizoen weer me aanmelden om aanwezig te zijn in Dudok.

NOVA
pi_30703970
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef Toad het volgende:
Jeroen Pauw is tof.
Twan Huys ook.
Eigenlijk zouden ze nog een verslaggever moeten hebben in Azië. En naast Den Haag Vandaag twee nieuwe items moeten toevoegen: Brussel Vandaag en Verenigde Naties Vandaag.

A.s. dinsdag weer NOVA politiek. Misschien ga ik er dit seizoen weer me aanmelden om aanwezig te zijn in Dudok.

NOVA
Dinsdag?
pi_30709913
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Dinsdag?
Prinsjesdag! En daarna gewoon weer op de vrijdag hoor.
pi_30765537
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

Prinsjesdag 2005

Het lijkt wat beter te gaan met de Nederlandse economie. De groei trekt aan, de werkloosheid daalt en het kabinet stimuleert de koopkracht met lastenverlichtingen. In een extra lange uitzending van NOVA Politiek gaan vanavond drie vertegen-woordigers van de regeringspartijen in debat over Prinsjesdag 2005: minister van Defensie Henk Kamp (VVD), minister van Bestuurlijke Vernieuwing Alexander Pechtold (D66) en burgemeester van Maastricht Gerd Leers (CDA).

Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman
JIPPIE .
pi_30775023
Een mooie opening van het nieuwe seizoen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 21 september 2005 @ 00:42:25 #196
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30778848
Waar had Pechtold het over, én waar kan ik het terugzien?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30779201
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij de gehele nacht door op NL3 en Novatv.nl.
  woensdag 21 september 2005 @ 00:53:11 #198
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30779227
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Yildiz het volgende:
http://www.novatv.nl/
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 02:21:21 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30780613
Leers veegt de vloer met ze aan. We ontvangen nu 9 miljoen en ontvangen 6 miljoen we gaan er dus 3 miljoen op achteruit. En dan gaan die ministers dat nog ontkennen ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 21 september 2005 @ 08:59:33 #200
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_30782071
Ik vond Pechtold maar een matig verhaal houden gisteren. Het kwam totaal niet over wat hij wilde zeggen. Hij had 't verder telkens over "10 minuten per dag waarin de politiek de burger van alles en nogwat moet uitleggen, desnoods in 20 seconden".

Kamp vind ik altijd wel goed, en Leers is gewoon een zeer goede burgemeester, alhoewel ik 't gehannes tussen Leers en Kamp/Pechtold over de OZB niet zo sterk vond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')