het is idd leuk om te zien hoe ze de kijker proberen te manipuleren.quote:Op zondag 11 september 2005 11:50 schreef SeLang het volgende:
Ik kijk graag naar Nova en zie bijna alle uitzendingen achteraf via internet streams (in taiwan).
Ik vind Nova een behoorlijk goed programma.quote:Op zondag 11 september 2005 11:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is idd leuk om te zien hoe ze de kijker proberen te manipuleren.
Ik beschouw het daarom ook als een test die me scherp houdt.
Gelukkig is deze site net zo objectief als NOVA zelf.quote:Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef McCarthy het volgende:
http://www.meervrijheid.nl/hs-katarina.htm
[..]
]http://www.meervrijheid.nl/hs-katarina.htm[/quote][/url]quote:[quote]Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef McCarthy het volgende:
die nova uitzending heb ik ook gezien. Walgelijk gewoon. Dit is geen journalistek dat is manipulatie. Zeker ook over die armoedegrens van 13%. Dat zegt helemaal niks als je er niet even bij verteld wat je nu definieert met armoedegrens.
Het continue Bush bangen van NOVA terwijl Amerika een land is waar de staten zelf veel verantwoordleijkheden hebbn.
[url=http://www.meervrijheid.nl/hs-katarina.htm
Zo zwart-wit is het nietquote:Op maandag 12 september 2005 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nou, ik heb een paar keer gekeken, om te ontdekken of NOVA links of rechts is. Maar hoe moet ik dat in godsnaam zien ?
Meestal lees ik in dit soort topics 3 voorbeelden van linkse onderwerpen. Daaruit kan ik toch ook afleiden dat de rest allemaal rechtse voorbeelden zijn ? Anders gezegd, als een onderwerp of opmerking niet links is, is het dan meteen rechts of wat dan wel ?
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
De zaak-Nienke
Cees B. zat vier jaar onterecht vast. Hij werd veroordeeld door twee rechtbanken, die van Rotterdam en het Hof in Den Haag, voor het verkrachten en vermoorden van Nienke Kleiss. In de studio te gast de president van de rechtbank in Rotterdam, mr. Van den Emster, en mr.Verburg, president van het Hof in Den Haag. Zij gaven beiden opdracht tot een intern onderzoek naar de gang van zaken in deze rechtszaak.
De gezondheidszorg loopt vast
Een nieuw declaratiesysteem in de gezondheidszorg heeft de bureaucratie verergerd. Patiënten moeten stapels papieren doorwerken om hun ziektekosten vergoed te krijgen, artsen, ziekenhuizen en apothekers besteden uren aan het invullen van formulieren en hebben minder tijd voor de patiënten. In de studio reageert Hans Büller, kinderarts en voorzitter van de raad van bestuur van het Erasmus Medisch Centrum.
Presentatie: Jeroen Pauw
Dat is toch wel een vreselijk rechts onderwerp. Schandalig dat van mijn belastingcenten een dermate rechts onderwerp behandeld word.quote:Op maandag 12 september 2005 23:15 schreef Keromane het volgende:
Bureacratie in de gezondheidszorg? Hoe zou dat nu komen.
Het leuke is dat alles zo goedkoop mogelijk moet. Werk moet gedaan worden met zo min mogelijk mensen, zo goedkoop mogelijk. Besparen is het toverwoord. Dokters kunnen dus best tijd indelen om wat boekhouding te doen, rond te shoppen en deals af te sluiten. Daar hebben ze immers ook voor gestudeerd en het bespaart ook nog eens duur personeel.
Welnee, het is een een-tweetje tussen kroes en dekker, beiden mogen een pijnlijke dood sterven..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef thettes het volgende:
Wat een gezeur van die Kroes zeg... ik zou bijna spijt krijgen van mijn JA stem voor de grondwet. Het gaat haar totaal niet om het gevolg van de regels (want over het algemeen hebben die idd een goed effect), maar alleen maar óm de regels.
Ik zal tevens nooit meer van me leven JA stemmen, daar kunnen ze nu nog zeker 100 jaar mee wachten wmb, maargoed.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef thettes het volgende:
Wat een gezeur van die Kroes zeg... ik zou bijna spijt krijgen van mijn JA stem voor de grondwet. Het gaat haar totaal niet om het gevolg van de regels (want over het algemeen hebben die idd een goed effect), maar alleen maar óm de regels.
De gevolgen zouden zijn dat het geld wat door de overheid gegeven wordt aangewend wordt voor het lagere segment in plaats van de hogere segmenten. Dus zeg maar dat het geld gebruikt wordt waar het voor bedoeld is. Jij bent daar tegen?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef thettes het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De gevolgen zouden zijn dat het geld wat door de overheid gegeven wordt aangewend wordt voor het lagere segment in plaats van de hogere segmenten. Dus zeg maar dat het geld gebruikt wordt waar het voor bedoeld is. Jij bent daar tegen?
Dat bedoel ik. Het wordt inderderdaad niet geheel volgens de regels gebruikt, maar het voordeel wat men nu heeft is dat er meer gemengde wijken komen. Anders verpauperen hele wijken, als je er alleen echt arme mensen ingooit.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De gevolgen zouden zijn dat het geld wat door de overheid gegeven wordt aangewend wordt voor het lagere segment in plaats van de hogere segmenten. Dus zeg maar dat het geld gebruikt wordt waar het voor bedoeld is. Jij bent daar tegen?
Zeur nietquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Bah, wat was het weer rechts gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |