abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:18:51 #101
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30465184
"Ghettorapbelasting" is overigens veel te links en pro-belastingen. Gewoon verbieden en keiharde repressie erop!
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:11:32 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30467462
Richard Quest bij de Nieuwe waterweg

maar ok, dat mag
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30467473
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:04 schreef pberends het volgende:
NOVA begint 22.10 vandaag.
*rent naar TV.

Bedankt voor de reminder!
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:14:30 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30467570
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:11 schreef pberends het volgende:
RQ .
die gast gewoon, consumptie verplicht, ja ik ben een bedrijf hé? dat zult u wel begrijpen begrijp ik
pi_30467769
Serieus?

Wanneer staat het filmpje op internet?
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:19:17 #109
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30467779
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
Wat een ADHD'er die RQ .
zo hopla, Brown heeft zn CV bij elkaar gelogen, t gaat verder 100 tot 150 miljard kosten om het op te ruimen, wat flinke belastingverhoging betekend.

Alstublieft.
niet ontslagen, maar terug naar washington, hmmm, klinkt bekend in de politiek
pi_30467851
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus?

Wanneer staat het filmpje op internet?
Morgen staat hele aflevering online.
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:24:33 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30467982
oh god, vermaeck van de hooghste planck, waarom kijken die lui nou altijd vliegtuigen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:26:19 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30468046
ah, het stoeprand-gifje
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:28:05 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30468120
dat is normaal hier hé?
hihi

Ja
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:29:53 #116
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30468177
LOL, die allochtoon bij dat stel achterlijken.
pi_30468229
LOL @ die 2 moralisten. Deden ze dat maar is bij Marokkaantjes die op Nederland kotsen. Oh nee, dat mag niet!
pi_30468368
'Die ken ik niet vinden'

.
pi_30469101
Ferry Mengele
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30474819
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:01 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Wat o.a. het Katrina gebeuren betreft, is FOX flink kritisch richting de VS overheid, terwijl FOX vroeger altijd erg pro-Bush was.

FOX schijnt de afgelopen tijd ook op andere gebieden wat kritischer te zijn richting Bush en z'n vriendjes.
dan kijk jij naar een ander FOX die ik zie, want Sean Hannity en zijn Nazi-vriendinnetje Anne Coulter hebben elke avond weer nieuwe excuses voor Bush administration. Zelfs Bill O' Reilly is weer een Bush apologist. De enige conservatieve persoon die zijn toon nu op een consistent basis heeft veranderd is op MSNBC: Joe Scarborough.

[ Bericht 11% gewijzigd door CalifornianNewYorker op 11-09-2005 03:08:59 ]
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_30474971
Heb een paar afleveringen online gezien van Nova over Katrina en New Orleans. En alhoewel ik het met veel punten eens was zag ik het duidelijke sneaky reporteren en leading questions. Ze hadden een Amerikaans meisje die alang in Amsterdam woont zogenaamd op locatie (Elizabeth Kleinveld) die heel gemakkelijk praatte over de kloof tussen blank en zwart in New Orleans met een valse vergelijking van beelden before the civil rights act and brown vs. Board of education decisions. Ook de vraag van de Nova Journaliste, 'we zagen blanke overzieners in zwarte wijken is dit normaal?' is zo vals en leidend en is duidelijk voor de linkse agenda (alhoewel rechts ook vaak dit soort praktijken beoefent. Het is zo irritant dat ze dit doen. Wat ze vergeten te vermelden is dat er naast een groot gedeelte gekleurde armoede er ook een zeer grote welvarende middle class en upper middle class African American populatie is. En naast de Welvarende blanken er ook een heel groot gebied (Chalmette, LA) met veel arme blanken (ze worden Coonasses of White Trailer Trash genoemd) waar ze zeker ook veel doden zullen vinden. Ik ben absoluut geen Bush fan, maar ik geloof niet dat hij de gulf coast negeerde door racisme, hoogstwaarschijnlijk clasisme.

Er is veel info die waardig is over Katrina van NOVA, maar de linkse bending om hun agenda doortekrijgen is ontzettend irritant. En een interview met Donna Christensen (a delegate representative, not state representative van de US Virgin Islands) sloeg echt nergens op... Het rook naar NOVA Left agenda: vind een zwarte politieke regerings persoon die we kunnen interviewen want Governor Blanco en andere Gulfcoast politici zijn niet aanwezig, wacht....wacht, de delegaat van US Virgin Islands wil best met ons praten en ze is ...... Zwart, PERFECT!!!.

Het was interessant om Elizabeth's Kleinveld's haar toon zien veranderen dat het niet perse om ras ging maar om armoede... Daar ging geen een journalist op in, ze wilden alleen op racisme ingaan.

Booooooooorrrrrrriiiiiinggg!!!

[ Bericht 29% gewijzigd door CalifornianNewYorker op 11-09-2005 03:07:31 ]
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
  zondag 11 september 2005 @ 11:43:55 #122
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30478745
die nova uitzending heb ik ook gezien. Walgelijk gewoon. Dit is geen journalistek dat is manipulatie. Zeker ook over die armoedegrens van 13%. Dat zegt helemaal niks als je er niet even bij verteld wat je nu definieert met armoedegrens.

Het continue Bush bangen van NOVA terwijl Amerika een land is waar de staten zelf veel verantwoordleijkheden hebbn.

http://www.meervrijheid.nl/hs-katarina.htm
quote:
Bush en Katrina

Het was te verwachten, maar toch blijft het triest. De tegenstanders van Bush laten geen kans ongemoeid om hem met de grootst mogelijke ongenuanceerdheid af te kraken. Het duurde dan ook niet lang na de ramp in New Orleans voordat de linkse intellectuelen een verklaring hadden voor het feit dat de hulp zo langzaam op gang kwam: het leger en de Nationale Garde is in Irak en is daarom niet beschikbaar om binnenlandse hulp te geven. Dat is kolder.

Ruim twee derde van de Lousiana Nationale Garde is nog in Louisana. Deze valt onder het directe gezag van gouverneur Kathleen Blanco. Toch vindt iedereen het normaal dat Blanco Bush de huid vol scheldt met kritiek dat hij niet eerder voor hulp heeft gezorgd, in plaats van de fout mede bij zichzelf te zoeken. Verder hebben staten in de VS een grote mate van onafhankelijkheid en eigen verantwoordelijkheid. De primaire verantwoordelijkheid voor de dijken, en de storm- en noodplanning ligt dan ook bij de staat en de stad.

Toch beschuldigt niemand de New Orleaanse (of moet ik zeggen: New Orwelliaanse?) burgemeester Ray Nagin van hypocratie als hij Bush over de radio met vloekwoorden uitscheldt en van de hele situatie de schuld geeft, terwijl Nagin zelf duidelijk niet voldoende was voorbereid op de storm en te laat de evacuatie gelastte.

Maar het kan nog mooier. Men geeft Bush niet alleen de schuld van het feit dat de hulp laat op gang kwam, maar zelfs van de orkaan zelf. Dat komt natuurlijk door het broeikaseffect, en het broeikaseffect komt weer door Bush omdat hij weigerde Kyoto te tekenen. Toch is het dan vreemd dat er de laatste 100 jaar regelmatig orkanen zijn geweest in het zuiden van de VS en dat er in de statistieken geen tendens is de ontdekken in de zin dat het aantal orkanen of de kracht van de orkanen in de loop van de tijd is toegenomen.

Wat het leger in Irak betreft, zoals Bush zelf zei gaat het niet om een keuze tussen Irak en Amerika. Amerika heeft voldoende middelen om zowel de problemen in Irak als de ramp in Amerika te bestrijden. Prima als je tegen de oorlog in Irak bent, maar het getuigt van weinig intellectuele eerlijkheid om te doen voorkomen alsof het tekortschieten van de hulp in Amerika iets te maken heeft met Irak. Dat heeft met name organisatorische redenen, en daar zijn allerlei verschillende mensen binnen de Amerikaanse overheden voor verantwoordelijk. Het is oneerlijk om alleen Bush daarvan de schuld te geven en de enige reden dat dat gebeurt is dat linkse fanatiekelingen van Bush-bashing hun hobby hebben gemaakt.

Een sterk staaltje daarvan stond in het redactioneel van de kwaliteitskrant de New York Times van afgelopen woensdag. Ik vertaal het even: “Maar dit lijkt niet het juiste moment te zijn om geobsedeerd te zijn door vingerwijzingen, of zelfs om er op te wijzen dat er de waarschijnlijk ergste natuurramp ooit in de Amerikaanse geschiedenis voor nodig was om President Bush los te rukken van zijn vakantie.” Dit is niet alleen misleidend en suggestief - alsof Bush werkelijk zou hebben gezegd of gedacht: ‘hè bah, val me op mijn vakantie niet lastig met zoiets als een natuurramp’ - maar het is ook nog eens absurd doorzichtig hypocriet. De schrijver zegt dat dit niet het moment is om Bush aan te vallen, en tegelijkertijd doet hij precies dat in dezelfde zin. Maar het maakt niet uit, want als het om Bush gaat dan gaat het verstand op nul.

Henry Sturman

[ Bericht 44% gewijzigd door McCarthy op 11-09-2005 11:50:54 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 11 september 2005 @ 11:47:58 #123
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30478844
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef McCarthy het volgende:
die nova uitzending heb ik ook gezien. Walgelijk gewoon. Dit is geen journalistek dat is manipulatie. Zeker ook over die armoedegrens van 13%. Dat zegt helemaal niks als je er niet even bij verteld wat je nu definieert met armoedegrens.

Het continue Bush bangen van NOVAS terwijl Amerika een land is waar de staten zelf veel verantwoordleijkheden hebbn.

http://www.meervrijheid.nl/hs-katarina.htm
[..]
geen geld voor de tandarts, bijvoorbeeld

pas zag ik er 1 op tv, "ja ik slik magnesiumpillen om me te reinigen", ondertussen was die zn 2 voortanden kwijt, aan elke kant ernaast ook 1, en daaar onder die 4, in zijn ondergebit, ook 4.
8 tanden dus,

ja dat kan een ongeluk zijn ja, of het is gewoon triest.
  zondag 11 september 2005 @ 11:50:19 #124
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30478912
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

geen geld voor de tandarts, bijvoorbeeld

pas zag ik er 1 op tv, "ja ik slik magnesiumpillen om me te reinigen", ondertussen was die zn 2 voortanden kwijt, aan elke kant ernaast ook 1, en daaar onder die 4, in zijn ondergebit, ook 4.
8 tanden dus,

ja dat kan een ongeluk zijn ja, of het is gewoon triest.
wat wil je nu precies zeggen?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 11 september 2005 @ 11:50:29 #125
78918 SeLang
Black swans matter
pi_30478917
Ik kijk graag naar Nova en zie bijna alle uitzendingen achteraf via internet streams (in taiwan).
Wel vind ik die Clairy Polak een irritant wijf en Jeroen Pauw moet een ander kapsel
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')