Heeft ie van mij geleerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Reageer je vaker op jezelf?
Tja, Bos deed er nogal vreemd over in elk geval. Komt ie morgen ook naar het binnenhof?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:59 schreef zakjapannertje het volgende:
De Geus is nogal aan het afreageren op Bos, na het laten zien van die peiling , beweren dat de PvdA graag met de SP flirt voor een coalitie in 2007, dat de PvdA de pensioenen gaat slopen, zonder aangeven waarom dat zo zou zijn. Toppie![]()
Geen idee, ik snapte 'm niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef Yildiz het volgende:
wie likte nou de vingers van Balkenende
ik dacht aan n amerikaan ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, ik snapte 'm niet helemaal.
OMG, dit is echt slechtquote:
Dat wijf was fantastisch goed.quote:
Ja hoor, ouwehoerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat wijf was fantastisch goed.
Maar over NOVA: De Geus was erg sterk, hij was duidelijk erg relaxed en standvastig door z'n biertje. Moet ie vaker doen. Wouter Bos was as usual, veel lachen en goedkoop proberen te scoren.
Bos is zwak, maar dat is logisch als je van de PvdA bent. Dit CDA-kabinet verschilt weinig van een PvdA-kabinet.quote:
Zonder nuances? Of denk je dat het gewoon allemaal maar hetzelfde is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Bos is zwak, maar dat is logisch als je van de PvdA bent. Dit CDA-kabinet verschilt weinig van een PvdA-kabinet.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zonder nuances? Of denk je dat het gewoon allemaal maar hetzelfde is?
Wacht jij nu maar op de nieuwe mod. Wacht vooral !quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij is bij mij mij in de leer geweets.
serieus
Het zou gewoon weinig verschillen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zonder nuances? Of denk je dat het gewoon allemaal maar hetzelfde is?
Waar baseer je zoiets eigenlijk op? Christelijke normen en waarden versus die van Sociaal democratische waarden... welke neigt het meest naar het midden zou je je kunnen afvragen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou gewoon weinig verschillen.
een criterium zou kunnen zijn: belastingdruk begin regeringsperiode TOV belastingdruk eind regeringsperiodequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar baseer je zoiets eigenlijk op? Christelijke normen en waarden versus die van Sociaal democratische waarden... welke neigt het meest naar het midden zou je je kunnen afvragen..
Ik zou het wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |