past bij z'n verzekeringspraatje ..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
De Geus met z'n half doodgeslagen biertje.
Van gister? Van vandaag is nog bezigquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
Kut, gemist, waar kan ik terug kijken? www.uitzendinggemist.nl ?
vannachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
jup,quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
www.novatv.nl is per onderwerp terug te kijken.quote:
pNostradamus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker als het kabinet nog meer zetels verliest na de populistische miljoenennota om tevergeefs kiezers terug te winnen.
Inderdaad, daar zouden ze een op moeten bezuinigenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Die kinderen.
Domme doos had maar 1 kind moeten nemen.
Sorry, die stotterd helemaal, wel gezien dat ie op 26 minuten begint,quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
www.novatv.nl is per onderwerp terug te kijken.
Die hoer moet bezuinigen op der makeup, fucking motherfucking hell!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zouden ze een op moeten bezuinigen
Ook dat nog, zielige diertjes hebben dat eerst in hun oogjes gekregen zodat het veilig in 3 lagen op haar wangetjes gesmeerd kan wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hoer moet bezuinigen op der makeup, fucking motherfucking hell!
Ja hoor, paars was juist de aanzwengelaar van de marktwerkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef pberends het volgende:
Zo Bos tegen marktwerking... das nou typisch Paars![]()
![]()
(waar de PvdA aanvoerder van was).
eerder een van 'wij weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit'quote:
Reageer je vaker op jezelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
eerder een van 'wij weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit'
moest wijzigen zijn, sorry hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Reageer je vaker op jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |