abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31019452
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, dat RJPvD misschien zijn langste tijd wel eens gehad kon hebben....
Oei, je laat je nu wel heel erg in je kaarten kijken.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_31019512
Hoog tijd voor een spelletje forum oid. Al dat gezeik, ik word er niet goed van.
Aldus.
  donderdag 29 september 2005 @ 09:58:32 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_31019798
Mag dat dreigen
Make love, not war ☮
  donderdag 29 september 2005 @ 10:02:44 #54
71048 Tokay
makes your day!
pi_31019893
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Mag dat, dreigen
His Lordship is hier de baas, dus Hij mag dat.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 29 september 2005 @ 10:11:55 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_31020137
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Tokay het volgende:

[..]

His Lordship is hier de baas, dus Hij mag dat.
Amen

hoe kan ik de baas worden hier?
Make love, not war ☮
pi_31024680
kan er iemand even iets veranderen in deze post: [Koninklijk Tournament] Vorsten, Erfprinsen...

bij nummer 2 heb ik een kleine schrijffout gemaakt. het is gewoon Koningin Astrid.

ik kan dat bericht niet meer wijzigen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 29-09-2005 13:39:38 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 29 september 2005 @ 14:53:29 #57
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31027452
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef sararaats het volgende:
kan er iemand even iets veranderen in deze post: [Koninklijk Tournament] Vorsten, Erfprinsen...

bij nummer 2 heb ik een kleine schrijffout gemaakt. het is gewoon Koningin Astrid.

ik kan dat bericht niet meer wijzigen.
Done.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_31027742
wat ik me afvraag: is het koningin of konigin?

dan staat er nog een foutje in mijn post in datzelfde topic.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 29 september 2005 @ 16:46:00 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_31030732
Het is koniNgin...

En gewijzigd
pi_31090441
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En niet te vergeten al dat brainstormen om nieuwe topics te verzinnen,
Waar zijn die dan ?
  Voormalig Sport Koningin zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:44:06 #61
35237 Nuongirl
pi_31090478
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waar zijn die dan ?
??
Ze worden helaas niet zo maar uit de mouw geschud
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:45:23 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_31090509
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waar zijn die dan ?
Die zijn voor een groot deel in het ontwikkelstadium. Overigens zijn er genoeg nieuwe topics geopend, zoals het Pausentournament, de biografie van More etc etc
pi_31090597
Dat wou ik weten, wat jullie van plan zijn etc.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:49:39 #64
66444 Lord_Vetinari
pi_31090642
Sorry, Top Secret. We willen niet dat mods van andere fora ermee aan de haal gaan
pi_31130510
ff een complimentje voor het modderen en de leuke initiatieven van de laatste tijd , zeg Lord, die latijnse ondertitel van jou, wat btekent dat precies?
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:26:31 #66
66444 Lord_Vetinari
pi_31137558
Si non confectur. non reficiat? Vrij vertaald: If it ain't broke, don't fix it Het is de wapenspreuk van het geslacht Vetinari
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:27:30 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31183162
Lord waarom ben jij RJPvD zo aan het irriteren? Of heeft het te maken met jullie nieuwe ideeen en passen wij daar niet in?
Je bent namelijk niet netjes bezig met je geneuzel over het feit dat jullie makkelijk zonder ons kunnen leven... Wij kunnen nl. ook goed leven zonder een mod die zich dictatoriaal opstelt.
Het lijkt echt op pesten en dat doe jij bij iemand die je of helemaal niet mag of omdat je juist van die persoon houdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 04-10-2005 22:00:31 ]
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:52:48 #68
35237 Nuongirl
pi_31187625
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef peaceman het volgende:
Lord waarom ben jij RJPvD zo aan het irriteren? Of heeft het te maken met jullie nieuwe ideeen en passen wij daar niet in?
Je bent namelijk niet netjes bezig met je geneuzel over het feit dat jullie makkelijk zonder ons kunnen leven... Wij kunnen nl. ook goed leven zonder een mod die zich dictatoriaal opsteld.
Het lijkt echt op pesten en dat doe jij bij iemand die je of helemaal niet mag of omdat je juist van die persoon houdt.
Als je problemen hebt mail hem dan, maar ga dat niet hier uitvechten
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:59:49 #69
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31187841
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:52 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Als je problemen hebt mail hem dan, maar ga dat niet hier uitvechten
Hij doet dat helaas ook hier.. sorry....Niet tegen jou gericht.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 07:50:17 #70
66444 Lord_Vetinari
pi_31196016
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef peaceman het volgende:
Nee hoor. En als je 2x ingrijpen in een reeks al 'irriteren' noemt, heb je wel een zeer beperkt referentiekader.
quote:
Je bent namelijk niet netjes bezig met je geneuzel over het feit dat jullie makkelijk zonder ons kunnen leven... Wij kunnen nl. ook goed leven zonder een mod die zich dictatoriaal opstelt.
Zie boven. Vervang 'irriteren' door 'dictatoriaal'.
quote:
Misschien even voor de duidelijkheid: Beide zaken waarover jullie miemelen, zijn geschied in overleg met nuongirl. Eén van ons moet dan nu eenmaal de post zetten en dat ben ik geweest. De beslissing om die post te zeten, de beslissing om in te grijpen bij de verkeerde telling, de beslissing om de OP van de RJPvD serie te corrigeren is een gezamenlijke beslissing geweest. Ik heb het ook al tegen pyl gezegd, maar dan nog maar een keer: Jullie staan niet boven de regels binnen C&H. Het feit, dat jullie een vaste groep posters hebben, wil niet zeggen dat jullie hier de dienst uit gaan maken. RJPvD bestaat bij de gratie van C&H.

De heibel in augustus, toen we hebben aangegeven dat we RJPvD graag iets anders gestructureerd zouden willen zien, gevolgd door de rel die men er van meende te moeten maken, heeft alleen maar aangetoond, dat het van belang is, dat er goed op RJPvD gelet moet worden. Niet alleen om te voorkomen dat de reeks ontspoort voor C&H als forum, maar ook om te voorkomen dat het een eliteclubje wordt. En als wij heeel eerlijk zijn, begint het op beide fronten er wel op te lijken en die ontwikkeling bezien wij met zorg.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 5 oktober 2005 @ 08:19:19 #71
35237 Nuongirl
pi_31196209
Ik sluit me geheel bij de woorden van L_V aan. De beslissing om de OP van de RJPvD serie te corrigeren is een gezamenlijke beslissing geweest. En dat bij die verkeerde telling van topics, het lijkt wel alsof jullie iets zoeken om te rellen want dat ging gewoon nergens over.

En dan die sneren naar L_V en zijn verleden . We zijn geen kroel en knuffel-forum, en als je dan niet tegen wat kritiek kan dan kan je beter een ander forum opzoeken.

Maar goed, wat wij ook zeggen, Jullie vinden toch dat het alleen maar onze schuld is en dat jullie geen blaam treft.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:23:22 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31196251
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 07:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee hoor. En als je 2x ingrijpen in een reeks al 'irriteren' noemt, heb je wel een zeer beperkt referentiekader.
[..]

Zie boven. Vervang 'irriteren' door 'dictatoriaal'.
[..]

Misschien even voor de duidelijkheid: Beide zaken waarover jullie miemelen, zijn geschied in overleg met nuongirl. Eén van ons moet dan nu eenmaal de post zetten en dat ben ik geweest. De beslissing om die post te zeten, de beslissing om in te grijpen bij de verkeerde telling, de beslissing om de OP van de RJPvD serie te corrigeren is een gezamenlijke beslissing geweest. Ik heb het ook al tegen pyl gezegd, maar dan nog maar een keer: Jullie staan niet boven de regels binnen C&H. Het feit, dat jullie een vaste groep posters hebben, wil niet zeggen dat jullie hier de dienst uit gaan maken. RJPvD bestaat bij de gratie van C&H.

De heibel in augustus, toen we hebben aangegeven dat we RJPvD graag iets anders gestructureerd zouden willen zien, gevolgd door de rel die men er van meende te moeten maken, heeft alleen maar aangetoond, dat het van belang is, dat er goed op RJPvD gelet moet worden. Niet alleen om te voorkomen dat de reeks ontspoort voor C&H als forum, maar ook om te voorkomen dat het een eliteclubje wordt. En als wij heeel eerlijk zijn, begint het op beide fronten er wel op te lijken en die ontwikkeling bezien wij met zorg.
Zowel bij de verkeerde telling als bij die openingspost had het allemaal wat vriendelijker opgelost kunnen worden. Overigens staat die OP er reeds een maand, dus het is ook wel vreemd dat daar nu ineens problemen mee zijn. En ja hoor daar gaan we weer... RJPvD bestaat bij de gratie van C&H. Nou het is anders: C&H bestaat bij de gratie van de users en dus OOK de users van RJPvD. Wij maken zeker niet de dienst uit, maar een normale benadering is wel het minste wat wij mogen verwachten van de mods.

Ik zie niet in waarom RJPvD aan het ontsporen is en al helemaal niet waarom het een elite-clubje aan het worden zou zijn. Iedereen is welkom en er is ook zeker een nieuwe aanwas van spelers en dat zouden jullie weten als je er vaker kwam. Ik kan me herinneren dat Nuon een enkele keer wel eens kwam meespelen na de rel, toen we in FOT zaten. Jou heb ik er behoudens 'huishoudelijke' mededelingen nooit gezien. Ben je daartoe verplicht? Nee. Maar het zou je wel wat meer sympathie geven.

Je refereert naar augustus en zegt dat MEN er een rel van meende te moeten maken. Mag ik even aanstippen dat dit voortkwam uit het niet goed lezen door de mods en daardoor het ongeloof en onbegrip van de users. Of ben je dit inmiddels alweer vergeten?

Kijk Lord, ik snap helemaal dat jullie moeten optreden als het allemaal uit de hand loopt. Maar waar loopt het dan uit de hand? Leg mij dat eens uit. En als dat dan zo is, waarom komt er dan niet een opmerking zo van: denken jullie er aan dat...? Nee het is gelijk de boeman-manier.
Bovendien vraag ik me af of jullie ooit je eigen oordeel/manier van een opmerking plaatsen wel eens in twijfel trekken. Het gaat altijd op een hooghartige manier. Waarom is dat toch?
En ik weet best dat jij dat anders zal zien, maar dat is nu juist de zere plek. Hoe wij vinden dat jij over komt, is een groot contrast met hoe jij denkt dat je over komt. Misschien kan je daarover eens nadenken.

Overigens wil ik nog wel even kwijt dat de Ban van Pyl volstrekt belachelijk is, aangezien hij niets gezegd heeft wat niet ook op éénzelfde toon door jouzelf gezegd is. Het zou jullie sieren om Pyl gewoon weer vrij te laten.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:27:29 #73
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31196288
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:19 schreef Nuongirl het volgende:
Ik sluit me geheel bij de woorden van L_V aan. De beslissing om de OP van de RJPvD serie te corrigeren is een gezamenlijke beslissing geweest. En dat bij die verkeerde telling van topics, het lijkt wel alsof jullie iets zoeken om te rellen want dat ging gewoon nergens over.

En dan die sneren naar L_V en zijn verleden . We zijn geen kroel en knuffel-forum, en als je dan niet tegen wat kritiek kan dan kan je beter een ander forum opzoeken.

Maar goed, wat wij ook zeggen, Jullie vinden toch dat het alleen maar onze schuld is en dat jullie geen blaam treft.
lees mijn reactie, misschien verduidelijkt dat wat. Overigens sneren naar zijn verleden? Ik heb ze niet gemaakt.
pi_31196636
betekent dit nu dat iedereen die iets negatiefs over een van de mods zegt of duidelijk maakt ergens niet mee eens te zijn, een ban gaat krijgen?

hebben de mods het prive zo druk, dat ze hier niemand meer willen zien posten, behalve een kudde lamgeslagen schapen?

hebben de mods het prive zo druk, dat ze na een week pas een post zien die ze als aanleiding grijpen om iemand voor een ban voor te dragen?
  Voormalig Sport Koningin woensdag 5 oktober 2005 @ 09:01:01 #75
35237 Nuongirl
pi_31196717
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef dolle_hond het volgende:
betekent dit nu dat iedereen die iets negatiefs over een van de mods zegt of duidelijk maakt ergens niet mee eens te zijn, een ban gaat krijgen?

hebben de mods het prive zo druk, dat ze hier niemand meer willen zien posten, behalve een kudde lamgeslagen schapen?

hebben de mods het prive zo druk, dat ze na een week pas een post zien die ze als aanleiding grijpen om iemand voor een ban voor te dragen?
Alsof we het leuk vinden om iemand te laten bannen. Nee dus, alleen om op te roepen om een moderator dood te gaan zwijgen is not done. En vooral niet omdat betreffende user daarvoor al per mail gewaarschuwd was naar aanleiding van zijn post in feedback.

En C&H bestaat uit meer dan RJPvD. En het mag hier dan niet druk zijn zoals bijvoorbeeld in GC of Onzin, maar dit is meer een leesfora.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')