quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 07:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Nee hoor. En als je 2x ingrijpen in een reeks al 'irriteren' noemt, heb je wel een zeer beperkt referentiekader.
[..]
Zie boven. Vervang 'irriteren' door 'dictatoriaal'.
[..]
![]()
Misschien even voor de duidelijkheid: Beide zaken waarover jullie miemelen, zijn geschied in overleg met nuongirl. Eén van ons moet dan nu eenmaal de post zetten en dat ben ik geweest. De beslissing om die post te zeten, de beslissing om in te grijpen bij de verkeerde telling, de beslissing om de OP van de RJPvD serie te corrigeren is een gezamenlijke beslissing geweest. Ik heb het ook al tegen pyl gezegd, maar dan nog maar een keer: Jullie staan niet boven de regels binnen C&H. Het feit, dat jullie een vaste groep posters hebben, wil niet zeggen dat jullie hier de dienst uit gaan maken. RJPvD bestaat bij de gratie van C&H.
De heibel in augustus, toen we hebben aangegeven dat we RJPvD graag iets anders gestructureerd zouden willen zien, gevolgd door de rel die men er van meende te moeten maken, heeft alleen maar aangetoond, dat het van belang is, dat er goed op RJPvD gelet moet worden. Niet alleen om te voorkomen dat de reeks ontspoort voor C&H als forum, maar ook om te voorkomen dat het een eliteclubje wordt. En als wij heeel eerlijk zijn, begint het op beide fronten er wel op te lijken en die ontwikkeling bezien wij met zorg.
Zowel bij de verkeerde telling als bij die openingspost had het allemaal wat vriendelijker opgelost kunnen worden. Overigens staat die OP er reeds een maand, dus het is ook wel vreemd dat daar nu ineens problemen mee zijn. En ja hoor daar gaan we weer... RJPvD bestaat bij de gratie van C&H. Nou het is anders: C&H bestaat bij de gratie van de users en dus OOK de users van RJPvD. Wij maken zeker niet de dienst uit, maar een normale benadering is wel het minste wat wij mogen verwachten van de mods.
Ik zie niet in waarom RJPvD aan het ontsporen is en al helemaal niet waarom het een elite-clubje aan het worden zou zijn. Iedereen is welkom en er is ook zeker een nieuwe aanwas van spelers en dat zouden jullie weten als je er vaker kwam. Ik kan me herinneren dat Nuon een enkele keer wel eens kwam meespelen na de rel, toen we in FOT zaten. Jou heb ik er behoudens 'huishoudelijke' mededelingen nooit gezien. Ben je daartoe verplicht? Nee. Maar het zou je wel wat meer sympathie geven.
Je refereert naar augustus en zegt dat MEN er een rel van meende te moeten maken. Mag ik even aanstippen dat dit voortkwam uit het niet goed lezen door de mods en daardoor het ongeloof en onbegrip van de users. Of ben je dit inmiddels alweer vergeten?
Kijk Lord, ik snap helemaal dat jullie moeten optreden als het allemaal uit de hand loopt. Maar waar loopt het dan uit de hand? Leg mij dat eens uit. En als dat dan zo is, waarom komt er dan niet een opmerking zo van: denken jullie er aan dat...? Nee het is gelijk de boeman-manier.
Bovendien vraag ik me af of jullie ooit je eigen oordeel/manier van een opmerking plaatsen wel eens in twijfel trekken. Het gaat altijd op een hooghartige manier. Waarom is dat toch?
En ik weet best dat jij dat anders zal zien, maar dat is nu juist de zere plek. Hoe wij
vinden dat jij over komt, is een groot contrast met hoe jij
denkt dat je over komt. Misschien kan je daarover eens nadenken.
Overigens wil ik nog wel even kwijt dat de Ban van Pyl volstrekt belachelijk is, aangezien hij niets gezegd heeft wat niet ook op éénzelfde toon door jouzelf gezegd is. Het zou jullie sieren om Pyl gewoon weer vrij te laten.