gaan ze er zo slordig mee om dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zendergedrag= Let op je batterijen, Zorg dat je microfoontje goed zit, Als je op het toilet zit af doen!, Niet nat laten worden, etc...
Ja, ze gaan op de zender zitten, doen hem niet goed op enzo..quote:
ja -zucht- cooldowncafé........quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:34 schreef Jane het volgende:
Zo hee, Linda is wel eens op het Leidseplein geweest!
Ze wist eerst niet wat het Leidseplein was toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:34 schreef Jane het volgende:
Zo hee, Linda is wel eens op het Leidseplein geweest!
Van haar vriend gekregen, dan gebruikte ze hem ook alleen..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:42 schreef kibber het volgende:
Dido heeft dus gewoon een vibo.
"hij is helemaal zwart geworden, zat de hele dag in de zon"quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef BBscanner het volgende:
Dido wil de foto van de Rob zijn zoon zien...
Wat zal ze schrikken!
[afbeelding]
Teering de teeringquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef BBscanner het volgende:
Wat zal ze schrikken!
[afbeelding]
Nee dit is het origineel van de BB Talpa site...denk niet dat zij hem gefotosoept hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:48 schreef kibber het volgende:
[..]
"hij is helemaal zwart geworden, zat de hele dag in de zon"
hahahahahahahahaha
Of zijn dit de echte foto's?
nee toch?
Fotosoep.
Mijn god....quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dit is het origineel van de BB Talpa site...denk niet dat zij hem gefotosoept hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Het lijkt meer een foto die op een homo vakantie paradijs is genomen.... Echt verschrikkelijk
Dat dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Het lijkt meer een foto die op een homo vakantie paradijs is genomen.... Echt verschrikkelijk
En ik vraag me af waar die hand van die zoon zit, en waarom Rob zo happy kijkt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Inderdaad ja..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Nee, maar ze moeten er wel beter op gaan letten.. blijven ze er slecht op letten gaan ze sactie's opleggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Joost zender checken... Krijgt ie nu boete?
Vaag, die jongen is afgezien van z'n kleur duidelijk een blanke, normale neus, normale lippen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef BBscanner het volgende:
Wat zal ze schrikken!
[afbeelding]
Klopt. Wat voor afkomst heeft Rob zijn vrouw eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vaag, die jongen is afgezien van z'n kleur duidelijk een blanke, normale neus, normale lippen.
Klopt geen reet van... Een halfbloed heeft nooit zo'n mond en neus.
ik zat er ook net aan te denken.............quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Nou die komt gewoon net terug uit Salou, die is bij lange na niet zo donker als die zoon!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
Rob zijn dochter heeft ook wel een donker kleurtje hoor!
http://www.talpa.tv/uploa(...)_met_dochter-382.jpg
Dát zou mooie tv zijn!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:08 schreef Jane het volgende:
Dido is moe en duizelig. Zou ze ook zwanger zijn?
Joost met z'n circus...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:08 schreef Maurisico het volgende:
ze is gewoon misselijk van Joost.
Misschien een nieuwe weekopdracht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:12 schreef Jane het volgende:
Oh, ze moeten met z'n allen naar de slaapkamer en mogen er niet uit tot ze daarvoor toestemming hebben gekregen.
verwacht er maar geen reet van.. De fietsen zijn zometeen op onverklaarbare wijze verdwenen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:12 schreef HyperViper het volgende:
SPANNEND ik tril helemaal, zit hier schuimbekkend, WAT IS HET WAT IS HET!:o:o!
Check stream 1, nu nog beeld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef Maurisico het volgende:
hé actie in de tent!! Ze moeten naar de slaapkamer, tot nADER ORDER! Streams zullen zo wel zwart gaan....
Hij gedraagt zich een beetje als een wijf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:14 schreef kibber het volgende:
Wat is joost toch ook een zeikende josti...
Ik vind het echt een zeikerd..quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich een beetje als een wijf.
ziet er best nice uit die gozerquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Voor de liefhebber; De site met foto's van het feestcafe waar de zoon van Rob een aantal maanden heeft gewerkt in Spanje... wellicht verklaart dat zijn bijzonder donkere huidskleur en europese uitstraling.
Rob schijnt hier ook een keer heen te zijn geweest.
http://www.shooters-mallorca.nl/
roepen ook allemaal dat het zooo lekker is [ staat waarschijnlijk in hun contractenquote:
hahaha die rechterquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef Darklight het volgende:
Is die middelste zn zoon? Lijkt er wel iets op
[afbeelding]
Stream 3 en 4 nog aan maar zullen zo ook wel uitgaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef Zapje het volgende:
de fietsen zullen wel weggehaald worden..................
de ex van Rob zat bij de Live uitzending, naast de dochter, en die ex dus is ook zo donker, maar geen negerin, eerder Hindoestaans of zoquote:
Dit ziet er al stukken normaler uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef Darklight het volgende:
Is die middelste zn zoon? Lijkt er wel iets op
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:20 schreef Blue Thunder het volgende:
en het geluid is weggedraaid... Door mij vrijwillig
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
en maar doorzingen, al ben je de enige, niet toegeven dat het een kutidee was, gewoon doorzingen, gewoon doorzingen, ik ben leuk, ik zing gewoon door
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef Blue Thunder het volgende:
volgens mij kan ik het geluid weer harder zetten.. klopt dat?
Is soms wel handig. Zie je een leuk moment om te capturen, die je net gemist hebt... 20 seconden later komt het op de andere streamquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef Maurisico het volgende:
wow, op stream 1 doen Lieske en Roel enthousiast mee op stream 4 niet.....ziet er vreemd uit...
Idd ik ben haar echt zatquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef Zapje het volgende:
Tanja is het meest stille persoon van de groep...doet nergens aan mee...zegt bijna niks.....voegt niks toe aan de groep................bevallen en wegwezen dus..........
Bij mij begint er nu wat te dagen, iig de melodie, erg lang geleden dat ik dat gehoord hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef Jane het volgende:
Ze kennen ook allemaal de tekst, schijnbaar. Ligt het aan mij dat ik het niet ken? Moet je daar een speciaal type voor zijn of zo?
Het erge is dat je niet even weg kunt lopenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:22 schreef schatje het volgende:
Dat zou ik dus echt niet trekken.
Volgens mij is het nu juist Roel die verder gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef Maurisico het volgende:
Roel en Lieske demken: dit is zoooo niet ons niveau...
Ik zou de deken over me heen trekkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het erge is dat je niet even weg kunt lopen
Roel doet anders vrolijk meequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:23 schreef Maurisico het volgende:
Roel en Lieske demken: dit is zoooo niet ons niveau...
en van je HEEEEELAAAAAHOLA!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef Lo3k het volgende:
daar boven in de bergen
daar woont een rob
die moet stoppen met zingen
anders krijgt ie een slag voor zn kop!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef kibber het volgende:
Daar boven op de berg!
Daar woont John De Mol!
Hij verveelt zich de pleuris!
Met een kikker in zijn hol!
....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:
"Roel moet nu het huis verlaten"
Dat lijkt me helemaal geen prettige bezigheidquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef Jane het volgende:
Oh nee, nu gaan ze The Beatles verkrachten!
DAAR lijkt ie op jahquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:26 schreef BBscanner het volgende:
Is de Rob de nieuwe Dries Roelvink???
Neuh.. vooral Lennon nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen prettige bezigheid
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:28 schreef kibber het volgende:
Dit is toch best grappig..
haha idd met Roel zijn teksten welquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:28 schreef kibber het volgende:
Dit is toch best grappig..
Die bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:28 schreef Showtime het volgende:
[..]
haha idd met Roel zijn teksten wel
Die is dan weer wel leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
maar dat gaat niet zo snel
want hij heeft maar 1 been
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
Ik kan nog steeds niet streamen (zit nog steeds op het werk...)... zongen ze dit echt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef qo_ob het volgende:
daar boven op die berg
daar gaat rob heen
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef Maurisico het volgende:
Daar boven op de berg
daar woont een eenzaam been
met Rob als eigenaar
is hij toch liever alleen!
Deden ze dat maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet streamen (zit nog steeds op het werk...)... zongen ze dit echt?
neequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet streamen (zit nog steeds op het werk...)... zongen ze dit echt?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. gemiste kans dusquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:31 schreef Maurisico het volgende:
daarboven op die berg
daar woont een dikke buik
die krijgt straks een baby
met een enorme Afro-pruik
Dat was het al na de aller eerste regel van Rob.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:31 schreef Jane het volgende:
Het is nu genoeg geweest met die liederen, jongens.
nee, maar ik word enthousiast van dit songfestival en zing en dicht gaarne mee!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag nog niet zien roken, maar ik heb maar een paar uurtjes gekeken, ze zal er vanochtend bij/na het ontbijt wel weer een gerookt hebbenquote:
Zien we alle 4 handen wel... Of zijn er een paar onder de dekens verdwenen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef mijn23 het volgende:
Menno en Dido zijn verdacht stil samen onder dat dekbedje..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
daar boven op die berg (DAARBOVENOPDIEBERRUG)
daar woont een orhopeeheed(DAARWOONTEENOROPEEHEED)
die trekt namens de mensheid (DIESCHOPTNAMENSDEMENSHEID)
rob zijn stemband door zijn reet (ROBSUUUSTEMBANDDOORSUUUREEEET)
maar wat deed die domme koe (maar wat deed die domme koe)quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
nu iets over lieske.... klein blond meisje, kreeg een groot prijsje........
En gaf het grif toeeeeeeeee (ENGAFHETGRIFTOEEEEEEEEE!)quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar wat deed die domme koe (maar wat deed die domme koe)
ze hield haar smoel niet toe (ze hield haar smoel niet toe)
En dat is 3 (Ingrid, Dido en nu ook Lieske dus)quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar wat deed die domme koe (maar wat deed die domme koe)
ze hield haar smoel niet toe (ze hield haar smoel niet toe)
damn.. is het besmettelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En dat is 3 (Ingrid, Dido en nu ook Lieske dus)
[afbeelding]
Dido ging slapenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dido is zeker stil....
Lieskequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef milagro het volgende:
"Oh oh kijk kijk, ik lig naast Roel, zien jullie mij, IK lig naast Roel, Roel is leuk, en ik lig naast hem..... oh bummer, Linda ligt er ook"
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:38 schreef Heleeeeen het volgende:
Dat is sexy Scanman
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef Jane het volgende:
Er zitten ook boeven op internet!!! Het zal toch niet?!
echt niet.. Die krijgen geen internet abboquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef Jane het volgende:
Er zitten ook boeven op internet!!! Het zal toch niet?!
Linda....quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef ks_choice het volgende:
Linda: "Wat zijn we grappig met z'n allen he! (gemeend)"
Ik ben het helemaal met je eens!quote:
Lees de weblogquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom zit iedereen binnen in hemelsnaam? Kan iemand me ff bijpraten?
kunnen de kijkers vast wennen aan volgende weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:41 schreef Molluck het volgende:
Lieske wordt compleet genegeerd over die camera's
Ze moesten op verzoek allemaal in de slaapkamer zitten totdat ze een sein krijgen dat ze er weer uit mogen. Ik zag BB iets in de tuin doen en ik denk dat ze de fietsen weghalen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom zit iedereen binnen in hemelsnaam? Kan iemand me ff bijpraten?
Laten we afspreken er geen gewoonte van te maken danquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!![]()
Dat ik dat nog mag meemaken![]()
Tanja weet het nu zeker.. ze moet ECHT wegquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De vrouwen twijfelden even of ze Lieske weer zouden nomineren, maar na het zien van dit tafereeltje....
de vader van mijn kindje..... oh nee, dat zijn er maar vijfquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef Inca het volgende:
heeft die Tanja wel eens 10 woorden achter mekaar gezegd?
Heeft er iemand misschien nog een peuk voor me?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
de vader van mijn kindje..... oh nee, dat zijn er maar vijf
vorige keer duurde het nog veel langerquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer mogen ze nou eens uit die kamer. Is dat de nieuwe opdracht, 24 uur in de slaapkamer blijven ofzo?
'Ik kan niet stoppen met roken. Ik heb blowen en drank al moeten opgeven.'quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
de vader van mijn kindje..... oh nee, dat zijn er maar vijf
zou ik een trekje van die peuk van jou mogen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog een peuk voor me?
Shit dat zijn er maar 9..![]()
Idd gatver.. en dan ook de vraag "Wanneer moeten we de bedden verschonen?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:47 schreef Blue Thunder het volgende:
euhm.... hebben ze de bedden nog niet verschoond?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |